بهترین کارت گرافیک برای ایجاد یک تاثیر در کسب و کار آنلاین شما است.


ولی خب یه موضوعی که همیشه مطرح هستش مودب بودن یا حرف گوش کن بودن ربات هاست؛ که بعضی وقت ها این لینک هارو دنبال میکنن و تاثیر گذاریش رو روی سئو سایت میزاره. با توجه به در دسترس بودن مدل های خوش قیمت RTX 3060 Ti، ما از RTX 3060 معمولی چشم پوشی کرده ایم. در این حالت خرید یک سیستم کامپیوتر (PC) بهترین گزینه است و پیشنهاد میشود به لیست بهترین سیستم های کامپیوتری شهر سخت افزار برای راهنمایی و مشاوره مراجعه کنید. راهنمای خرید بهترین سیستم گیمینگ؛ کامپیوتر مخصوص بازی چی ببندم؟ هنگامی که دما به زیر 55 درجه سانتیگراد میرسد، یک سیستم منحصربهفرد فن را کاملاً متوقف میکند، بنابراین GPU در زمانی که بازی نمیکنید، اساساً بیصدا میشود. برای مدل مرجع شاید یک پاور 850 درست حسابی هم پاسخگو باشد اما پیشنهاد نمی شود و همان پاور 1000 واتی یا بالاتر معقول تر است. البته برای گیمینگ ارزش خرید RTX 4080 بیشتر است.

در گیمینگ 4K عملکرد RTX 4080 و RTX 3090 Ti بهتر است و برای گیمینگ 4K 60FPS مناسب تر هستند. دقت داشته باشید کارت گرافیک RTX 4090 انویدیا برای وضوح تصویر 1080p یا 1440p مناسب نیست و CPU باعث ایجاد گلوگاه می شود. در این مرحله میتوانید خودتان صفحهای در ویکیپدیا با کمک محتوای خود ایجاد کنید یا از ویکینویسها برای این کار کمک بگیرید. این فایل به شما کمک میکند نسبت به رفتار خزندهها در مورد وبسایتتان، کمی کنترل داشته باشید. این کارت به خوبی از عهده گیمینگ 1440p با بالاترین تنظیمات و FPS بیش از 110 بر می آید. هرچند RTX 4070 Ti از عهده گیمینگ 4K هم برمی آید، اما باید به تنظیمات پایین تر راضی شود. لنوو برای پردازشهای گرافیکی به سراغ Nvidia و کارت گرافیک GEFORCE RTX 3050 با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 رفته است. لینکدین پلتفرمی فوقالعاده برای اشتراکگذاری محتوای تخصصی و حرفهای با دنبالکنندگان به حساب میآید.

کارت گرافیک جدید ایامدی بعد از معرفی کارتهای نسل پاسکال به بازار عرضه شد تا گرافیکهای رده حرفهای انویدیا را به چالش بکشد. این کارت گرافیک جدید انویدیا از فناوری DLSS 3 هم برخوردار بوده و باب دل گیمرهایی است که بدون فدا کردن جزئیات، نرخ فریم دهی بالا می خواهند. کارت گرافیک RTX 4090 از فناوری DLSS 3 انویدیا و DLSS 3 Frame Generation برای افزایش نرخ فریم دهی پشتیبانی می کند. با صرف حدود 50 تا 55 میلیون تومان بهترین کارت گرافیکی که برای گیمینگ می توانید بخرید RTX 4070 Ti انویدیا است. در نظر داشته باشید کارت های گرافیک RTX 4070 معمولی با قیمت حدود 40 میلیون تومان ارزش خرید دارند و با بودجه 50 میلیون تومان می توانید سراغ کارت قوی تر و بهتر RTX 4070 Ti بروید که به طور میانگین حدود 20 درصد FPS بالاتری ارائه می کند. شما می توانید با کارت گرافیک RTX 4080 اغلب بازی ها را با نهایت تنظیمات با نرخ فریم دهی بیش از 60 فریم اجرا کنید. البته RTX 4080 برای گیمینگ خوش قیمت تر است.