بهترین رستوران های کیش: لوکس اقتصادی از نظر گردشگران مجله علی بابا-گروه غذایی


لیست انواع غذاهای ایتالیاییایتالیا جز کشور های بینظیر در آشپزی محسوب می شود و واقعا در زمینه هنر آشپزی صاحب سبک هستند. ایتالیایی ها عاشق غذا هستند و توانسته اند بسیاری از غذاهای پرطرفدار در جهان را به نام خود ثبت کنند. ترکیب گیاهان و ادویه های تند در هر غذای تایلندی مانند ترکیب نت ها در یک ارکستر است. تایلندی ها مزه های ترش، شیرین، شور را در یکدیگر ترکیب می کنند.

  • تجربه میل کردن غذا در این رستوران نه تنها برای مسافران، بلکه برای افراد ساکن کیش هم لذت‌بخش است.
  • پاستا فارفاله یا پاستای ماکارونی یکی از غذاهای ایتالیایی است.
  • وقتی رنگ گوشت کمی برگشت و تفت خورد، قارچ های نگینی شده را به آن اضافه می‌کنیم و زیر حرارت را کمی زیاد می‌کنیم تا از آب انداختن قارچ جلوگیری کند.
  • بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد.

ستاره این سالاد گرم بادمجان می باشد اما سس خوشمزه و ترش آن است که طعم این غذای گیاهی را فوق العاده می کند. ترکیبات این غذا معمولا شامل پیاز، کرفس، سس و هر گیاه دیگری که در آشپزخانه پیدا می شود، می باشد. در تاریخ چین، غذا خوردن و امتحان کردن مزه های جدید همواره راهی برای فراموش کردن مشکلات روزمره زندگی بوده است. اگر چه همه از محصولات بی کیفیت و ارزان چینی می نالند اما چینی ها در مورد غذا رویه متفاوتی در پیش گرفته اند. سبک آشپزی در چین در هر منطقه ای چنان متنوع و متفاوت است که انگار وارد کشور دیگری شده اید. از غذاهای خوشمزه چین می توان به گوشت گوساله شیرین و ترش، دیم سوم، اردک سرخ شده که به سبکی خاص چینی ها آماده می شود، ژیائو لونگ بائو که نوعی سوپ خوشمزه است و سوپ بال کوسه اشاره کرد.

طرز تهیه نان و پنیر و سبزیِ مجلسی

این غذا یه غذای ملی در کشور بلژیک است و ترکیبی از صدف‌های دریایی ماسل با سیب‌زمینی سرخ‌کرده سرو میشه. ماهی و چیپس یکی از غذاهای انگلیسی ها است که این غذا به طور سنتی با نخودفرنگی، نمک و سرکه خورده میشه. طرز تهیه حلوای زعفرانی؛ دسر خوش‌رنگ و لعاب ایرانی حلوا یکی از دسرهای اصیل و خوشمزه‌ی ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی حتی در خاورمیانه دارد. برای اینکه متوجه شوید این غذا تا چه اندازه چندش است ویدئو زیر را تماشا کنید. این ویدئو درباره موزه‌ سوئدی است که در آن چندش آورترین غذاهای سرتاسر جهان گردآوری شده است و مشمئز کننده‌ترین خوراکی آن همین کوسه گندیده ایسلندی است.

فرهنگ غذای آمریکایی

این غذا ماهی فوگو است که یک ماهی پف کننده‌ بامزه‌ کوچک است که به‌ندرت می‌توان به آن چندش‌آور گفت؛ اما بسیار کشنده است. در سراسر بدن این ماهی، سمی کشنده به نام تترودوتوکسین وجود دارد که یک سیستم دفاعی طبیعی است که شکارچیان را فلج می‌کند. خوردن مقداری از سم این ماهی باعث مواجه‌شدن با مرگ تدریجی و از دست دادن هوشیاری و خواب‌رفتگی و سپس خفگی می‌شود و متأسفانه پادزهری برای سم آن وجود ندارد. این ماهی را در لوکس‌ترین رستوران‌های ژاپن پرورش می‌دهند، زیرا از خطرناک‌ترین غذاهای لوکس دنیامحسوب می‌شود و آشپزهای این ماهی باید آن را با احتیاط آماده سازند. بریا ابتدای کار، در یک ماهی‌تابه روغن ریخته و پیاز و سیر را داخل آن تفت می‌دهیم.

طرز تهیه خورشت لونگ افغانستان 4 نفره

مواد مورد نیاز برای تهیه دسر پاناکوتا عبارتند از وانیل ، شکر سفید ، شیر کم چرب ، ژلاتین و خامه. پاناکوتا یکی از دسرهای خوشمزه ایتالیاست که با خامه و ژلاتین درست می شود. به علت وجود خامه بعنوان ماده اصلی بسیار خوش خوراک و پر کالری می باشد. شیرینی خامه ای کانولی یکی از شیرینی های خوشمزه ایتالیایی است. بودن همزمان شیرینی خامه ای و کانولی یک ترکیب فوق العاده می سازد که در نهایت دسری عالی برای شما به ارمغان می آورد. در این شیرینی شما همزمان از دو پنیر ریکوتا پر چرب و ماسکارپونه خامه ای استفاده می کنید.