بهترین رستوران های فضای باز در تهران که باید بروید!-گروه غذایی


برای پیش غذا، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، انواع ماست، سوپ روز، بورانی بادمجان و چند نوع سالاد سزار، دستچین، یونانی و سالاد کاهو ارائه می شود. غذا های اصلی هم با برنج هستند هم با خوراک.غذا های کبابی که در همه جا پیدا می شوند ولی در رستوران کوهپایه خوشمزه تر هستند و در جایی خاص سرو می شوند. اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود.

  • می‌توان گفت که رستوران برج میلاد در بین سایر رستوران های شیشه ای تهران متفاوت‌تر است و دلیل آن هم مواردی است که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد.
  • کافه‌رستوران کانکا با گذشتن کمتر از یک سال از شروع به فعالیتش، خود را در میان بهترین رستوران های تهران قرار داده است.
  • کباب‌های مخصوص این رستوران روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و سرو می‌شوند.
  • سفره خانه سنتی باغ صبا با دکوراسیونی زیبا، تخت، سکو، میز و صندلی از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و برای برگزاری مراسم و جشن‌های کوچک خانوادگی مناسب است.

در میان رستوران گردی های خود، خوب است که رستوران های سنتی تهران را نیز بشناسید رستوران سنتی ترمه که در هتل فردوسی قرار دارد و محیطی دنج و دوستانه و خودمانی دارد. چنانچه تمایل دارید در یک رستوران گرانقیمت در تهران ملاقاتی داشته باشید پیشنهاد ما به شما کافه رستوران ارکیده می باشد که بیشتر از نیم قرن از شروع فعالیت آن می گذرد. رستوران های زیادی برای سوپرایز کردن تولد وجود دارند که می توانید آن ها را انتخاب کنید. اما یکی از هیجان انگیز ترین انتخاب ها به طور قطع، رستوران گردان یا 360 برج میلاد می باشد. چلوکبابی البرز در خیابان سهروردی شمالی، کوچه نیکوقدم واقع شده است.

بهترین باغ رستوران تهران

رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروفی زیبا و با دورچین‌هایی جذاب ارائه می‌شوند و بنابراین علاوه‌ بر خوشمزه بودن، چشم‌نواز نیز هستند. کیفیت غذا، رفتار پرسنل و سالن جذاب این رستوران باعث شده است تا بتوانید با خیال راحت رزرو این رستوران را برای سالگرد ازدواج خود در نظر بگیرید. رستوران ارکیده چند مزیت دارد که همگی آن‌ها با یکدیگر باعث شده‌اند ارکیده به یکی از بهترین رستوران های تهران و همین طور یکی از ده رستوران برتر تهران تبدیل شود.

در آن زمان، رستوران مرشد یک آشپزخانه بود و فقط به صورت بیرون بر غذا سرو می کرد و بازار داغش هم ایام محرم و ماه رمضان بود چراکه در آن زمان، رستوران مرشد برای بسیاری از مناطق غذا ارسال می کرد. انقدری غذا های مرشد باکیفیت، خوشمزه و خوش قیمت بودند که رستوران مرشد تبدیل به یکی از بهترین رستوران های تهران شد. در نهایت، شعبه تجریش از زیباترین و خاطره انگیزترین رستوران های سنتی تهران به شمار می رفت. رستوران شاندیز جردن بیرون بر هم دارد و از طریق سایت خود رستوران می توانید سفارش دهید اما زمانی این کار را انجام دهید که قبلش غذا ها را حضوری میل کرده و وارد یکی از جذاب ترین رستوران های تهران شده باشید.

رستوران کارزین

رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید. رستوران تاج محل غذاهای هندی پر ادویه و تند به مشتریان خود ارائه می‌دهد. ساندویچی فریدون یکی از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های شهر تهران است که در طول سال‌های فعالیت خود مشتریان بسیاری را جذب کرده است. این ساندویچی را در تهران با نام ساندویچی فری کثیف می‌شناسند که البته این نام هیچ ارتباطی به شیوه طبخ غذا در این مغازه ندارد.

افزایش مساحت رستوران، سبب گردید تا رستوران مرشد به مکانی بزرگتر با گنجایش بیشتر تغییر یابد. افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است. محیط سنتی و گرم رستوران مرشد، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و همچنین رفتار سرشار از ادب پرسنل این رستوران، همگی در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان فراهم آورد.

ارائه غذاهایی با قیمت مناسب در این رستوران‌ها در کنار پیش‌غذا و سالادهای متفاوت، ظاهری اشتها برانگیز برای مشتریان ایجاد می‌کند. با توجه به لزوم رعایت بهداشت به منظور جلوگیری از بیماری‌های متفاوت، کلیه رستوران های معرفی شده، دارای فضای تمیز و بهداشتی هستند. رستوران چاپ چاپ یکی از رستوران هایی است که غذای آسیایی شرقی سرو می کند.