بهترین رستوران های فضای باز در تهران که باید بروید!-گروه غذایی


کافه رستوران گیاهی آناندا با منویی شامل انواع غذاهای گیاهی و وگان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند یک وعده سالم، خوشمزه و گیاهی را در رستوران میل کنند. غذاهای این رستوران بسیار باکیفیت بوده و شامل غذاهایی ایرانی و فرنگی نظیر لوبیاپلو، دلمه، کباب گیاهی، لازانیا و پاستاست. کیفیت بالای غذاهای رستوران، رفتار محترمانه پرسنل و محیط دنج و دلنشین سنسو از دیگر مزیت‌های آن هستند.

  • همچنین کارکنان رستوران به گرمی به استقبال مهمانان رستوران می‌آیند.
  • مهم ترین ویژگی این رستوران،چرخش 360 درجهآن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد.
  • در این رستوران ها شما می توانید انواع فست فود ها را امتحان کنید و از خوردن آن لذت ببرید.
  • قلیون هم دارن که بصورت عربی هست و اگه اهل قلیون باشید قلیوناشون هم خوب و اثرگذاره.

پیش غذاهای سرد و گرم و انواع دسرها، سالادها و سوپ‌ها نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. بوفه‌های صبحانه و ناهار هتل پارسیان آزادی در این رستوران دایر هستند. رستوران نایب در تهران شعبه‌های مختلفی دارد که شعبه‌ی اصلی آن نایب وزرا است. این رستوران یکی از لوکس‌ترین و شیک‌ترین رستوران های تهران است که انواع مختلف غذاهای ایرانی را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. بخشِ اصلی منوی این رستوران را کباب‌های خوشمزه و متنوع آن تشکیل می‌دهد.

رستوران آسیای بامبو اکسپرس یکی از رستوران هایی است که از زمان تأسیس طرفداران بسیاری پیدا کرد. منوی رستوران بامبو اکسپرس شامل انواع سوپ های آسیایی، برنج سرخ شده، نودل و غذاهای اصلی و همچنین غذاهای دریایی است. با استفاده از لیست هایی که در وبسایت بلد برای شما تهیه شده است شما می‌توانید به راحتی به اطلاعات مورد نیازتان در مورد لیست کترینگ های تهران دسترسی داشته باشید.

رستوران سنتی شهربانو همانطور که از نامش مشخص است، از جمله معروف ترین رستوران های سنتی تهران است اما منظور از رستوران سنتی، دکوراسیون و تزئینات سنتی رستوران است چراکه برخی تصور می کنند رستوران سنتی دارای تخت های سنتی هم هستند. رستوران هایی که محیطی به سبک سنتی و دوست داشتنی دارند طرفدارانشان روز به روز بیشتر می شود و در منطقه سعادت آباد و شهرک غرب، رستوران سنتی شهربانو یکی از بهترین رستوران های سنتی به شمار می رود. همانطور که از نامش مشخص است، رستوران گردان برج میلاد در داخل برج میلاد قرار دارد و بهترین راه دسترسی به برج میلاد، اتوبان شیخ فضل الله است. از جنوب میدان صنعت و اتوبان همت وارد اتوبان شیخ فضل الله به سمت جنوب شده و پس از طی کردن مسافتی، مسیر اختصاصی برج میلاد را مشاهده می کنید.

سایر رستوران های پیشنهادی در غرب تهران

رستوران سرو دیگر رستوران مجموعه هتل پارسیان آزادی است که در فضای باز قرار دارد و به همین دلیل تنها در ۶ ماه ابتدایی سال فعالیت دارد. در این رستوران نیز می‌توانید انواع کباب‌های ایرانی و غذاهای لذیذ و متنوع را سفارش دهید. این رستوران از عصر تا شب از مشتریان خود پذیرایی می‌کند و در حدود ۷۰ نفر ظرفیت دارد.

رستوران ارکیده

دومین چیزم شاید بررسی کردن منوو غذایی رستوران و قیمت هاست، که اکثرا داخل اینترنت بروز نیست، برای همین اگه غذای خاصی مورد نظرتون هست قبلش تماس بگیرید و از کیفیت و قیمتش باخبر بشید. یکی از رستوران‌های خوب اهواز رستوران امپراطوره که در طبقه ۸ ساختمان IT قرار داره. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای ایرانی، خارجی، بین‌المللی، و دریاییه.

قیمت رستوران های تهران

این رستوران، به دست مرحوم حاج‌ علی نائب در راسته طلافروشان شروع به کار کرد. چیزی حدود 140 سال از تاسیس چلوکبابی نائب، بهترین رستوران تهران می‌گذرد، اما هنوز هم سینی کباب های نائب، خاص و معروف است. رستوران نارنجستان در طبقه یازدهم و دوازدهم برجی در منطقه سعادت آباد قرار دارد برای همین، چشم اندازی مثال زدنی دارد.

همچنین دسترسی به اینترنت رایگان در فست فود باگت و امکان رفت و آمد ویلچر در آن، باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. تمام رستوران هایی که در بالا به آن ها اشاره شد در سامانۀ اسنپ فود فعال هستند. بنابراین می توانید باثبت نام در اسنپ فوداز هر کدام از این رستوران ها غذای مورد نظر مورد نظر خود را سفارش دهید و در کم ترین زمان تحویل بگیرید. لازم به ذکر است که ثبت سفارش را نیز می توانید از طریق سوپراَپ اسنپ، اپلیکیشن اختصاصی اسنپ فود و یا از طریق وب سایت انجام دهید. ابزارآلات صرف دیزی همچون گوشتکوب، کاسه، قاشق و چنگال هم در رستوران مستر دیزی (شعبه سعادت آباد) به مشتریان داده می‌شود. البته در این بسته‌بندی آماده جای سبزی و ترشی خالی بوده که می توانید جداگانه سفارش دهید.

اما رستوران دیگری هم با نام رستوران مسلم در بازار بزرگ تهران هست که دست کمی از شرف الاسلامی نداشته و در میان شلوغ ترین رستوران های تهران و بازار بزرگ تهران قرار دارد. رستوران گیلانه یکی از رستوران‌های پرطرفدار تهران بوده که دارای سطح کیفی بالایی است. رستوران مذکور دو شعبه مختلف داشته که یکی در الهیه و دیگری در محدوده جردن قرار دارد. غذاهای محلی و خوشمزه‌ گیلانی بخش مهمی از منوی این رستوران را به خود اختصاص داده‌اند. میرزاقاسمی و باقالاقاتق و انواع غذاهای دریایی و کباب‌ها در منوی رستوران به چشم می‌خورند. رستوران شهربانو، یکی از بهترین رستوران‌های سنتی واقع در تهران است.