بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای قدیمی و جذاب مزه گردی


این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و خوشمزه را ارائه می‌دهد و بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذای خوبی نیز دارد. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم.

توتی فروتی، هم غذاهای ایرانی داره و هم غذاهای فرنگی و مثل بیشتر رستوران‌های جزیره رسم موسیقی زنده در آن برقراره. ” قاشق نقره ای” یکی از بهترین رستوران های اصفهان با دکوراسیون متفاوت و فوق العاده شیکه. در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دیده میشه و با وجود تنوع زیادی که داره، اما قیمتهاش خیلی مناسب و به‌ صرفست. به محض ورود به راسته بازار تهران متوجه یه صف شلوغ و طولانی خواهید شد که صف رستوران مسلم است. این رستوران در قلب بازار تهران واقع شده و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند. باید گفت که از میان تمام غذاهای سرو شده در مسلم، ته‌چین آن بسیار معروف است.

  • منوی ویژه این رستوران در ماه رمضان برای افطار طرفداران بسیاری دارد.
  • رستوران‌های خوان‌گستر اصفهان از محبوبیت وی‍ژه‌ای بین همه داره.
  • غیر از غذاهای ایتالیایی، شما می‌توانید غذاهای دریایی، رژیمی و گیاهی منوی این رستوران را میل کنید.
  • پس از آن در سال 1394 تغییرات کلی در فضای آن صورت گرفت و پس از بازسازی و ارتقا به یکی از بهترین هتل‌های تهران تبدیل شد.
  • تمامی غذاها باید از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه شوند و سرآشپزان رستوران هم دوره های آشپزی به سبک رفتاری را گذرانده اند تا مشتریان به هر شعبه ای که مراجعه می کنند با کیفیت غذای یکسانی مواجعه شوند.

ناگفته نماند که تمامی غذاهای این رستوران با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده و با عطر و طعمی عالی در اختیار شما قرار می‌گیرند. رستوران بین المللی خاقان در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده سرویس دهی به شما می‌باشد. خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم حتما یک وعده غذا در این رستوران میل کنید، تا طعم واقعی یک غذای خوشمزه را در رستوران خارق العاده ایرانی تجربه کنید که از رستوران های لوکس تهران است. یک رستوران سنتی معتبر در تهران محسوب می‌شود که در محدوده شمال تهران (ونک) واقع گردید.

همچنین رستوران رفتاری قرار است در آینده نزدیک هم در شهر دبی شعبه افتتاح کند. در بالای برج میلاد و زیر سکوی بازدید و موزه ها، یکی از خاص ترین و جذاب ترین رستوران های تهران قرار دارد که با نام رستوران گردان برج میلاد شناخته می شود. بازار بزرگ تهران علاوه بر صدها مغازه ای که دارد، دارای امکانات و خدمات مختلفی هم می باشد که شامل بانک ها، صرافی ها، ویتامینه ها و رستوران های است. در میان رستوران ها اما، تعداد بسیار کمی از آن ها محبوب بوده و به قدری شلوغ هستند که گاهی خدمات سرویس دهی افت پیدا می کند یا مردم ساعت ها در صف های طولانی رستوران منتظر میمانند تا میزی خالی شود.

معمای تست IQ: آیا می‌توانید یک شیء را که جفت ندارد در ۱۱ ثانیه پیدا کنید؟

این رستوران در مرکز شهر واقع شده و از نظر دسترسی نیز شرایط خوبی دارد. در هر شعبه از هانی، به‌جز انواع کباب می‌توانید انواع خوراک ها و خورش ها را هم پیدا کنید؛ همچنین سالادبار این مجموعه، از جمله سالادبارهای محبوب و متنوعی است که دوستداران سالاد را به وجد می‌آورد. کبابی‌های خوب زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد اما تعداد چلوکبابی های خوب در تهران واقعا زیاد است. در واقع اگر از آن‌دسته افرادی هستید که کباب را به فست‌فود یا غذاهای بین المللی ترجیح می‌دهند، پایتخت همان‌ جایی است که باید مدتی را در آن به گشت‌وگذار بپردازید. سلام فکرکن رستوران کوهستان را در جاده چالوس معرفی کنم ما برای اولین بار میهمان این رستوران بودیم واقعا کیفیت غذاها عالی وهنوز مزه ماهی را فراموش نکرده ام وهنگام خداحافظی از مدیر رستوران خواستم از آشپز تشکر کنند ….. اگر در مورد رعایت ایمنی در رستوران‌های مورد این گزارش هم اشاره شود خیلی برای مشتریان مهم و پر ارزش خواهد بود.

رستوران سنتی بابا قدرت

در این رستوران امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم هست و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. رستوران مسلم بازار 15 خرداد، قطعاً یکی از بهترین رستوران های تهران است و بسیاری از تهرانی‌ها حداقل یک‌بار در این رستوران غذا خورده‌اند. معروف‌ترین غذای رستوران مسلم، ته‌چین ویژه مرغ آن است که رضایت بیشتر مشتریان رستوران مسلم را به‌دست آورده است. روی نام این رستوران نیز عبارت «ته‌چین ویژه مسلم» آورده شده که خود گویای تخصص رستوران در آن چیزی است که طبخ می‌کند. رستوران ایرانشهر از قدیمی‌ترین دیزی سراها در شهر تهران است که آب گوشت سنتی ایرانی تنها غذای موجود در آن به شمار می‌رود و همه کسانی که به این رستوران می‌روند از مشتریان پر و پا قرص دیزی‌های ایرانشهر هستند.

خبر خوب این‌که مستر دیزی منحصر به تهران نیست و در شهرستان‌های ایران نیز اقدام به افتتاح شعبه کرده است. کرج، سمنان، نور، شهرکرد، اهواز، ماهشهر، کلارآباد از شهرهای دارای شعب مستر دیزی هستند. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. انواع صبحانه های انگلیسی، مکزیکی، آمریکن، ایرانی، انواع املت را می توانید در کنار نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و نوش جان کنید.

سخن آخر، بهترین رستوران های تهران کجاست؟

انواع مختلفی از رستوران‌های سنتی و بین‌المللی در شهر تهران فعالیت می‌کنند. هتل اسپیناس هتلی پنج ستاره و معروف در پایتخت است که دو شعبه مختلف دارد. هر دو این شعب خدماتی بسیار درخور را ارائه می‌دهند و کیفیت خدمات مطلوبی دارند.