بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای قدیمی و جذاب مزه گردی


فضای باز برای استفاده از قلیان تدارک دیده شده است و چشم‌انداز زیبایی دارد. فرحزاد از آن منطقه‌ها در تهران است که انتظار دارید بوی کباب را از هر طرف بشنوید! رستوران ایتالیایی بلامونیکا که در مرکز شهر واقع شده، هم دسترسی راحتی دارد و هم منوی غذایی کامل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است، اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است. چه واژه‌ آشنایی برای کسانی که عاشق خردکردن نان داخل غذاهای آبکی هستند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند. ظاهر رستوران بسیار خودمانی طراحی شده است و داخل آن احساس راحتی می‌کنید. البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید.

  • شعبه اول این رستوران ستارخان بین فلکه اول و دوم روبه روی بانک آینده نبش پاساژ طلا و جواهر شب تاب می باشد و شعبه دوم آن ستارخان بین فلکه اول و دوم شهدای شمالی بالاتر از کوچه کسرایی قرار دارد.
  • لازم به ذکر است که تنوع دسر، پیش غذاها و غذای اصلی این مجموعه بسیار بالاست.
  • رستوران تاج محل شکی نیست که یک رستوران لوکس در تهران محسوب می شود اما از همان زمانی که رستوران افتتاح شد تا به امروز، رستوران تاج محل یکی از گران ترین رستوران های تهران بوده و همچنان هم قیمت غذا ها بسیار گران است.
  • این شعبه هم کمی بالاتر از شهرک آتی ساز واقع در هتل پارسیان آزادی قرار دارد.
  • علاوه بر سفارش حضوری غذا از شعبه رستوران قصاب در خیابان فرشته امکان مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران قصاب فرشته هم برای مشتریان فراهم شده است.

دیزی سرا ایرانشهر رستوران شلوغی است و به خاطر غذای خوبش مشتریان در صف به انتظار می ایستند. در این رستوران فقط دیزی سرو می شود و آن هم برای وعده ناهار است. کبابی صحرا تهرانرستوران صحرا، یکی از بهترین رستوران‌های تهران و از کبابی‌های منطقه شرق تهران دارای فضای سبز بسیار زیبایی‌ست که به دلیل طعم خاص غذاهای خود، این روزها خیلی از افراد را از همه جای تهران به خود جذب کرده‌است. ما هم در مجلۀ MNZBARTENDER و این سری مقاله‌های بهترین رستوران‌های تهران، برایتان این‌بار بهترین رستوران‌های شرق تهران را به اختصار معرفی کرده‌ایم. رستوران شایسته به لطف قدیمی بودنش، محیطی قدیمی و دوست داشتنی هم دارد برای همین اگر ترجیح می دهید هزینه ای که قرار است پرداخت شود بیشتر صرف غذا شود تا محیط، به هیچ وجه نباید رستوران شایسته را از دست بدهید.

آدرس رستوران بین المللی 133 تهرانپارس

اگر فاصله شما از آن زیاد است و یا می‌خواهید در محل کار یا منزل از غذای خوب آن لذت ببرید می‌توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را انجام دهید. رستوران یزدی رزفر ثارالله یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران است که با ارائه باکیفیت‌ترین غذاهای سنتی ایرانی و به طور ویژه، غذاهای سنتی شهر یزد، توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کند. در منو رستوران رزفر انواع کباب، خوراک‌های ایرانی، خورشت‌های ایرانی از جمله قیمه یزدی و همچنین دسرهای معروف از شهر یزد و دسرهای سنتی از سایر شهرهای ایران وجود دارد. جدا از ارائه غذاهای سنتی و اصیل منحصربه‌فرد و باکیفیت، یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت رستوران رزفر قیمت‌های مناسب آن است. در کنار تمام این‌ها، فضای خود رستوران نیز بسیار زیبا و هنرمندانه طراحی شده است.

رستوران فوق العاده  باغ راز شیراز از بهترین رستوران های ایران

پیتزا، پاستا و به‌طور کلی غذاهای ایتالیایی این رستوران، بسیار معروف هستند و طرفداران فراوانی دارند. مجموعه رستوران‌های نایب از گذشته تا به امروز، همیشه به‌عنوان یکی از رستوران های خوب تهران شناخته می‌شده است. بر اساس توضیحاتی که مجموعه نایب درباره رستوران‌هایش آورده است، دکوراسیون، کیفیت، منو، قیمت و چند مورد دیگر هستند که باعث ایجاد تفاوت بین شعبه‌های مختلف نایب شده‌اند. رستوران های سنتی و سفره خانه های تهران از گزینه‌های پرطرفدار در شهر تهران هستند که دکوراسیونی سنتی دارند و پذیرایی از مشتریان در بیشتر آن‌ها روی تخت انجام می‌شود.

در ادامه ۱۸ مورد از بهترین رستوران‌های سنتی این شهر را به شما معرفی خواهیم کرد. رستوران ها یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری تهران هستند که انواع مدل های سنتی و بین المللی آن در این شهر وجود دارد. در نظر داشته باشید رزرو هتل های تهران در نزدیکی رستوران ها و مکان های دیدنی می تواند در کیفیت سفر شما تاثیر بالایی داشته باشد. در ادامه قصد داریم 10 رستوران خوب تهران را با تمام ویژگی های آن ها به شما معرفی کنیم. نایب رستورانی لوکس‌ و شیک‌ در تهران بوده که انواع غذاهای ایرانی را با کیفیت بالایی به مشتریان خود عرضه می‌کند. بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید.

غذا های رستوران کوهپایه معرکه هستند اما از قیمت های بالایی هم برخوردارند. همیشه میگفتیم زمانی که وارد رستوران می شوید محی دکوراسیون زیبا و دلنشین رستوران می شوید اما در رستوران مرشد اول از همه، بوی نان داغ، کباب داغ و کره محلی حسابی شما را مست می کند و بعد از آن توجه شما به محیط سنتی رستوران جلب می شود. اینجا یک رستوران با محیطی سنتی به همراه تزئینات سنتی است و هم تخت های سنتی دارد و هم میز و صندلی های چوبی. غذا های رستوران مرشد که انواع غذا های ایرانی بخصوص انواع کباب ها در داخل ظروف مسی و سفالی سرو می شوند.

این رستوران که بر بلندای یک برج واقع شده آماده پذیرایی از محافل شما در لوکس‌ترین حالت ممکن می باشد و به شما امکان تماشای یک چشم انداز بسیار زیبا از تهران را فراهم می کند. شعبه سعادت آباد که هفتمین شعبه ارکیده است یکی از شیک ترین رستوران های تهران است که در دو طبقه ساخته شده و طبقه دوم یک کافه بی نظیر برای نوش جان کردن کامل ترین منوی کافه ای است. رستوران تاج محل فعالیت خود را از همان سال 80 با شروع فعالیت هتل آغاز کرد، اما پس از بازسازی رستوران هم با تغییرات کلی روبرو شد که نتیجه این تغییرات قرارگیری رستوران تاج محل در لیست بهترین رستوران های بین‌المللی تهران بود. این رستوران هندی محبوب در طبقه همکف و ورودی هتل تاج محل واقع شده است، ظرفیت آن 80 نفر است و با یک طراحی کاملا متفاوت هر روز برای وعده ناهار و شام پذیرای شماست. رستوران حاج عباسیرستوران برادران حاج عباسی که به هفت کچلون معروف است. شهاب حاج عباسی که از بازمانده های آنها است که بعد از هفتاد سال که از تاسیس این چلو کبابی توسط پدربزرگش مهدی حاج عباسی میگذرد این رستوران را اداره می کند.

به نظر ما بهترین غذایی که می‌توانید اینجا سفارش دهید استیک و سوپ قارچ است. ولی اگر طرفدار کباب هستید رستوران یاس یکی از بهترین کباب برگ‌های تهران را هم دارد. بهترین غذای رستوران مسلم حتماً ماهیچه‌اش است که خیلی خوب پخته شده و واقعاً لذیذ است ولی ته‌چین ویژه مسلم که اسمش را سر در رستوران هم می‌توانید ببینید شهرت به‌سزایی دارند.