بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361


ساکنان شرق تهران این ساندویچی را با نام صاحب آن یعنی اسد آقا می‌شناسند که متاسفانه در حال حاضر در قید حیات نیستند. علاوه بر همه‌ی آنچه که ذکر کردیم، برای آشنایی با بهترین کافه های تهران هم پیشنهاد می‌کنیم به مقاله دیگر مجله جاباما در این زمینه مراجعه کنید. پاسترامی‌های این مجموعه، جزو پرطرفدارترین غذاهای شیک شک به‌حساب می‌آید. گفتنی است که اولین شعبه از میخوش سال ۱۳۶۸ در بلوار فردوس شرقی تهران تاسیس شده است و پس از آن شعبه‌های دیگر این مجموعه تاسیس شدند. کیفیت غذا هم در این کافه‌رستوران‌ها بالاست و با برخورد خوب کادر این مجموعه، شما کاملا راضی رستوران را ترک خواهید کرد.

  • اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی.
  • این رستوران با ظرفیت بیش از 200 نفر فضایی کاملاً مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها، مجالس دورهمی، جشن‌های خانوادگی دارد.
  • طراحی رستوران به گونه‌ای بوده که شما را به دوران قاجار می‌برد.

همچنین، می توانید در رستوران گشت هم غذا سنتی میل کنید و هم انواع فست فود را سفارش دهید. رستوران نائب یکی از بهترین رستوران های تهران است که کباب های بسیار خوش طعمی دارد. این رستوران، به دست مرحوم حاج‌ علی نائب در راسته طلافروشان شروع به کار کرد. چیزی حدود 140 سال از تاسیس چلوکبابی نائب، بهترین رستوران تهران می‌گذرد، اما هنوز هم سینی کباب های نائب، خاص و معروف است. یکی از پرآوازه ترین رستوران های تهران، سینی غذا رستوران ستارگان شاندیز می باشد.

#17 رستوران کنزو

این رستوران دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو می‌شود. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که می‌توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می‌دهند.

نگاهی به رستوران های گیاهی تهران

رستوران گشت در جردن، بین گلشهر و ناهید شرقی، کوچه گلفام، مجتمع تجاری امیر واقع شده است. رستوران خونه در چهارراه جهان کودک، سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی،‌ بن بست کمان قرار گرفته است. رستوران لئون در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی خود بوده و محل مناسبی برای افرادی است که قصد دارند اوقات خوشی را در یک رستوران بگذرانند. رستوران موبی دیک برای کسانی که اهل خواندن کتاب‌ها و رمان‌های خارجی هستند، پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

رستوران شمرون کباب

فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، رستوران تراس پارک دارای فضای داخلی و فضای بیرونی است. فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.

در این فضا می‌توانید بسیاری از المان‌های شهر یزد که مرتبط با تاریخ، فرهنگ و هنر این شهر است را هم مشاهده کنید. بنابراین اگر دوست داشتید غذاها و دسرهای سنتی شهر یزد را در فضایی با حال‌و‌هوای آن شهر میل کنید، حتما سری به رستوران رزفر بزنید. چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.

رستوران ایرانی با غذاهای خوشمزه و متنوع ایرانی در طبقه‌ی دوازدهمِ برج و رستوران فرنگی در طبقه‌ی یازدهم واقع شده است. محیط رستوران بسیار شیک بوده و در کنار غذاهای خوش طعم، می‌توانید از فضای آرامش‌بخش و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی آن نیز بهره‌مند شوید. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و کباب‌های آن از محبوبیت خاصی برخوردار است. اگر علاقه‌مند به صرف غذا در رستورانی مدرن و زیبا هستید، سری به این رستوران بزنید. این رستوران یکی از بزرگترین و بهترین رستوران های تهران است که انواع غذاها، از کباب‎ها و غذاهای محلی گیلانی گرفته، تا پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نیز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌های آن یافت می‌شود.