بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-گروه غذایی


در ادامه بعضی از باکیفیت‌ترین و بهترین رستوران های لوکس تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. کباب بره و چنجه رستوران ارکیده از پرطرفدارترین غذاهایی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید، ناگفته نماند که در مجموع، غذاهای این رستوران، سطح استاندارد بالایی دارند. رستوران ارکیده فضای دل‌نشینی دارد و برای جمع‌های خانوادگی بسیار مناسب است.

  • عده‌ای نیز بسته به شرایط کاری و اجتماعی خود وعده‌های غذایی را بیرون از منزل و در رستوران‌ها صرف می‌کنند.
  • حال و هوای این رستوران و سرو غذا در ظرف‌های مسی، یادآور دوران قاجار است.
  • باید به این نکته اشاره کنیم که برخی از رستوران های تهران دارای منوی کافه نیز هستند.
  • این رستوران دارای سالنی بزرگ است که بیشتر برای مراسم‌های مختلف استفاده می‌شود، در این رستوران غذاهایی با کیفیت بالا و خوش طعم سرو می‌شود.

چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید. تهیه غذا که همچین به نام دیگر کترینگ هم شناخته می‌شود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش غذا مخصوصا برای شرکت‌ها و یا در سطح وسیع است.

۳۹. رستوران رویایی بالیق در تبریز

چیزی که این رستوران را در مقایسه با سایر رقبای خود متمایز کرده است، جذب جوان ها نسبت به سایر سنین میباشد، به همین خاطر تنقلات بیشتری در منوی خود جا داده است. توی این رستوران زیبا و خیال انگیز میتونی انواع غذاهای خارجی و ایرانی که شامل غذاهای دریایی هم میشه رو سفارش بدی و با صدای نواختن پیانو نوش جان کنی. وقتی دکور طبقه ششم میلاد نور با بقیه طبقات خیلی متفاوته خب باید رستورانش هم متفاوت باشه دیگه!

سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می‌شوند، همخوانی عجیبی دارد. در این رستوران غرب تهران موسیقی زنده هم برای میهمانان نواخته می‌شود تا طعم غذاهای با کیفیت بیشتر به چشم آید. باغ رستوران لرد در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتابی، خیابان کوهستان، خیابان صحرا شمالی، صحرا ششم (هامون)، بن بست نرگس، پلاک ۶ واقع شده است. میل غذا در فضای باز و در میان درختان و محیطی روح نواز نعمتی است که در باغ رستوران لرد واقع در غرب تهران در اختیار شما قرار گرفته است.

تفاوت رستوران با کترینگ در چیست؟

اگر می‌خواهید طعم خوش انواع غذاهای بهترین رستوران در بازار بزرگ تهران را بچشید پیشنهاد می‌شود رستوران شرف الاسلامی را انتخاب کنید. انواع مختلفی از غذاهای پرطرفدار و بازاری‌پسند را می‌توان در این مکان سفارش داد. جالب است بدانید غذاهایی که در این رستوران به مشتریان عرضه می‌شود به نحویست که شاید شما به تنهایی قادر به تمام کردن یک پرس غذایی که سفارش می‌دهید نباشید.

در منوی رستوران دیبا از انواع کباب‌ها مانند سلطانی، برگ، کوبیده و شیشلیک گرفته تا باقالی پلو و ماهی و انواع اردور و پیش غذاهای ایرانی مانند میرزا قاسمی، آش رشته و سوپ جو به چشم می‌خورند. انواع نوشیدنی‌ها و عرقیجات سنتی مانند شربت‌های خاکشیر، سکنجبین و زعفران نیز در این رستوران سرو می‌شوند. اگر از ما نظر بخواهید، پیشنهادمان این است که برای خودتان یک برنامه تمام عیار بچینید و رستورانی را انتخاب کنید که نزدیک به جاهای دیدنی تهران باشد. انتخاب چنین رستورانی باعث می‌شود در کنار چشیدن طعم یک غذای باکیفیت و خوشمزه، کمی هم گردش کنید و طعم غذا را با تجربه یک گردش درست و حسابی ماندگار کنید.