بهترین رستوران های تهران: معرفی رستوران های لوکس تا گیاهی و مقرون به صرفه مجله گردشگری رادار361-گروه غذایی


این در حالی است که قهوه، بستنی و شیک، نوشیدنی‌های مختلف و…، از جمله دیگر مواردی است که در منوی این رستوران وجود دارند. محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. از اولین رستوران های ایتالیایی تهران، رستوران جنارو است که نام قدیمی‌اش، «ژوانی» بوده، اما امروزه آن را با نام جنارو می‌شناسند.

موسیقی زنده، فضایی دلباز و امکان انتخاب غذا به صورت گرم و در لحظه، از مهم‌ترین مشخصه‌های این رستوران به شمار می‌آیند. در رستوران ۱۳۳، شما می‌توانید در یک لاین قرار بگیرید و حین عبور از جلوی غذاهای هوس انگیز و خوشمزه، آنها را انتخاب نمایید و از کارمندان رستوران بخواهید تا یک پرس از غذای مورد نظر شما را برایتان سرو کنند. این رستوران ظاهری بسیار شیک دارد و برای مناسبت‌های مختلف و جلسات اداری، فضایی مناسب خواهد بود. رستوران لیدما از ساعت 10 صبح آماده ارائه خدمات به مشتریان است برای همین، سه وعده صبحانه، ناهار و شام در رستوران سرو می شود. انواع صبحانه های انگلیسی، مکزیکی، آمریکن، ایرانی، انواع املت را می توانید در کنار نوشیدنی های سرد و گرم سفارش دهید و نوش جان کنید. اما بخش جذاب منوی رستوران، قسمت نوشیدنی ها است چون هم نوشیدنی سرد و هم نوشیدنی گرم مشاهده می شود و مزه بی نظیر در کنار قیمت بالایشان نشان می دهد کافیمن و باریستای رستوران کار خود را حرفه ای انجام می دهند.

  • در رستوران لاتون انواع غذاهای اصیل ایرانی، ایتالیایی و خوراک‌های گوشتی ارائه می‌شوند.
  • در رستوران رفتاری می‌توانید هر نوع غذای سنتی را که دوست دارید همراه با انواع سالاد و مخلفات سفارش دهید.
  • این رستوران با چند شعبه در تهران و داشتن استانداردهای کیفی برای غذاهایش، از محبوب‌ترین رستوران‌های غذای ایرانی در تهران محسوب می‌شود.
  • تهران از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است و تا جایی که چشم کار می‌کند، از هر طرف امتداد دارد!
  • رستوران درویش یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی تهران به حساب می‌آید که ظاهری لوکس و دلنشین دارد.

رستوران‌های مختلفی در پایتخت وجود دارند که هر کدام دارای امکانات ویژه‌ای جهت جذب مشتریان هستند. در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید. نام رستوران رفتاری بام لند را می‌توان در لیست رستوران‌های محبوب واقع در تهران دید.

تماس با مزه گردی

این رستوران در زمره رستوران‌هایی قرار داشته که از دیرباز تاکنون همچنان پرطرفدار و باکیفیت باقی مانده‌اند. ، خورشت قوره بادمجان و حتی موساکای یونانی تا غذاهای عربی چون سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله و حمص چند گزینه را انتخاب کنند. منوی باز صبحانه رستوران کوبابا نیز طرفداران پروپاقرص خود را دارد. امکانات متنوع این رستوران موجب شده تا جزئی از رستوران‌های لوکس و لاکچری تهران به حساب ‌آید. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود.

رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است. و کافه‌ها با یک قیمت کلی و از پیش تعیین شده می‌توانید غذا یا میان‌وعده مورد علاقه خود را میل کنید. در برخی دیگر از رستوران های تهران، قیمت با توجه به وزن یا تعداد ظروف و صرف غذا در رستوران یا بیرون بر اندازه‌گیری و تعیین می‌شود. همچنین با توجه به این موضوع که انواع نوشیدنی و غذاها در کافی شاپ‌ها و رستوران‌ها قابل تهیه است، بسته به کیفیت مواد غذایی و محیط کافی شاپ یا رستوران، قیمت و هزینه‌ آن هم متغیر است.

رستوران حس توران

می‌توانید هر یک از شعبه‌هایی که به شما نزدیک‌تر است را انتخاب و یک روز به یادماندنی را در آنجا تجربه کنید. شعبه‌های رستوران‌های زنجیره‌ای باروژ در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، باملند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار قرار دارد. رفتار محترمانه و صمیمانه پرسنل، فضای دلنشین و محیط نوستالژی رستوران لوکس، بسیار دوست داشتنی است.

در رستوران نایب سعادت آباد و ساعی، علاوه بر لذت‌بردن از کیفیت عالی غذا، می‌توانید از صدای موسیقی زنده نیز لذت ببرید. کیفیت غذاهای رستوران‌های نایب در سطح اعلا هستند و کارکنان بسیار مؤدبی به شما خدمت‌رسانی می‌کنند. در نتیجه برای تجربه یک شب رؤیایی در کنار اعضای خانواده خود می‌توانید این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران خانوادگی تهران انتخاب کنید.

هنگامی که برای صرف یک وعده‌ی غذایی در کنار خانواده، دوستان و همکاران به رستوران‌ می‌رویم، انتظار داریم که کیفیت مناسبی را تجربه کنیم. منظور از کیفیت، هم کیفیت غذاها و هم سرویس دهی و محیط رستوران است تا بتوانیم از غذاها لذت برده و با رضایت کامل از آنجا خارج شویم. دوزلی که شعبات متعددی در تهران دارد، به عنوان یکی از تخصصی‌ترین و بهترین رستوران های تهرانپارس شناخته می‌شود. در این کبابخانه انواع چلوکباب‌ها سرو و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طعم و عطر دلپذیر کباب کوبیده دوزلی همراه با نان سنگک در این محله زبان زد است.