بهترین رستوران های تهران قیمت ۱۴۰۱ ۰۹ ۳


رستوران سنتی گل یخ فرحزاد دارای دو بخش داخلی و خارجی است که بسته به سلیقه و حال‌وهوای خود می‌توانید غذای خود را در هریک از این بخش‌ها میل کنید. منو رستوران گل یخ فرحزاد شامل انواع کباب از جمله جوجه کباب زعفرانی، کباب ترش، شیشلیک، کوبیده و چنجه می‌شود که همراه با نوشیدنی‌های اصیل ایرانی سرو می‌شوند. فضای زیبا و دلباز رستوران سایمان در کنار ارائه غذاهای سنتی ایرانی با کیفیتی عالی، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران تبدیل کرده است.

  • این رستوران هم از همان دست رستوران‌هایی است که اگر به دنبال یک شب خوب برای گذراندن هستید، باید از قبل یک میز در آن را رزرو کرده باشید؛ چرا که به احتمال زیاد نمی‌توانید سرزده میز خالی برای نشستن پیدا کنید.
  • شما می‌توانید یک وعده متفاوت برای ناهار داشته باشید و آن را به صورت انلاین از تاج محل سفارش دهید.
  • اما بین این دو هتل، رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز، کیفیت بسیار بهتری دارد.
  • اما غذا های جذابی هم در منوی رستوران کوهپایه هست مانند کباب شیش طاووق که نوعی غذای عربی است و از قضی، جزء معروف ترین آیتم ها در رستوران محسوب می شود.
  • از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم.

محبوبیت رستوران جنارو به‌گونه‌ای است که چند شعبه هم دارد و در نقاط مختلف، خدماتش را ارائه می‌کند. فضای داخلی رستوران رترو با توجه به سبکی قدیمی طراحی شده و از میز و صندلی گرفته تا ظرف های مسی سرو غذا همگی حالتی سنتی دارند؛ البته در کنار این ابزار سنتی می‌توان دکوراسیون داخلی این رستوران را تلفیقی از فضای قدیمی و جدید دانست. محیط باز این رستوران، پیاده‌روی اختصاصی مقابل آن است و سنگ‌فرش مقابل آن را با میز و صندلی پر کرده‌اند و در روزهای گرم با اسپری آب و در روزهای سرد با بخاری‌های بالای سر گرما تاب، محیط آن را دلپذیرتر می‌کنند. رستوران پیور دکوراسیونی بسیار زیبا با میز و صندلی‌های سفید دارد که می‌تواند در زمان ورود به رستوران توجه شما را جلب کند. در منوی این رستوران نیز برای گیاه‌خواران وگان و نیز سایر علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی غذاهای متنوعی وجود دارند.

یکی از رستوران های لوکس تهران رستوران اسکای لانژ هتل اسپیناس است که منو، فضای جذاب و طعم عالی غذاها و نوشیدنی‌هایش یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های رستورانی‌تان خواهد بود. در پایتخت می‌توانید فهرستی بلندبالا از بهترین رستوران‌های بین‌المللی پیدا کنید که هم غذاهای فوق‌العاده‌ای دارند و هم فضای زیبایی آن‌ها حال شما را عوض می‌کنند. به این معنا که چندان نمی‌توانید روی شام در این رستوران حساب باز کنید. البته این موضوع نیز یک مسئله کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد؛ چرا که ساعت کار رستوران مسلم با ساعت کار بازار تهران هماهنگ است و به همین دلیل بعد از اینکه بازار تعطیل می‌شود معمولاً رفت‌وآمدها به این منطقه کاهش پیدا می‌کند. در منوی نایب به‌عنوان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران، می‌توانید انواع کباب‌ها را مشاهده کنید.

در آخر به عنوان نوشیدنی هم بهترین گزینه همان آب‌میوه دست‌ساز خود برادران است که می‌توانید خودتان از ویترین دم در بردارید. کافه رستوران رزمیلو سوای اینکه محیطی بسیار شیک و دوست داشتنی دارد، از چند بخش تشکیل شده. بخش بزرگ کافه رستوران رزمیلو جایی است که خبری از بوی دخانیات نیست و شما انواع غذا های رستوران را می توانید سفارش دهید.

سفره خانه سنتی شب‌های سرو

برای پیش‌غذا می‌توانید یکی از بشقاب‌های ترکی، فرانسوی، عربی، ایتالیایی یا اورینتال را سفارش دهید. رستوران هتل پارسا فضایی با معماری زیبا دارد که آن را با نام رستوران کشتی سند باد می‌شناسند. میزها چوبی هستند و دیوارها با فانوس و وسایل کشتی تزیین شده‌اند. گارسون‌های این رستوران نیز با لباس پرسنل دریانوردی از شما پذیرایی می‌کنند. بخش موسیقی زنده در این رستوران به‌دلیل دعوت از خوانندگان محبوب قدیمی و خوانندگان معروف امروزی، طرفداران بسیاری دارد.

۱۲. رستوران سنتی کاه گل تهران

در واقع هدف از راه‌اندازی این رستوران ارائه غذاهای خانگی و با کیفیت به علاقه‌مندان آن‌ها است که به‌دلیل مشغله امکان صرف غذا در خانه را ندارند. می‌توانید برای اطلاع از منوی هر روز با رستوران خونه تماس بگیرید و از غذاهای روز باخبر شوید. در هتل آزادی رستوران‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها رستوران ژاپنی کنزو است و اصیل‌ترین غذاهای آسیایی و به‌خصوص ژاپنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

#8 رستوران گردان برج میلاد

رستوران سوته دلان تهرانرستوران سنتی سوته دلان که درواقع یکی از بهترین سفره خانه‌های تهران هم هست، سمت شرق تهران تأسیس شده است. در ضمن بر خلاف ظاهر این رستوران، همه‌چیز اینجا کاملا بهداشتی و استاندارد است. فراموش نکنید سری هم به وب‌سایت و صفحه‌ی اینستای فعال و پر فالوئر آش نیکوصفت بزنید. بیشتر این پیش غذا ها نام های عجیب و غریبی دارند مثلاً کوکتل میگو که معروف ترین پیش غذای کنزو محسوب می شود، شامل 6 عدد میگو پخته شده به همراه سس کوکتل و سبزیجات است.

یکی از این دوستان ، ذکر کرده بوده که عمده این رستورانها ، مال بچه پولدارهاست . کسی که داره صبح تا شب کار میکنه و درآمد چندانی نداره ، نمیتونه اینجور رستورانها بره . یا مثلا البرز را که من خودم یکی از دوستارانش هستم ، بنظرم ، سوای از محیط دلنشینش ، فقط کباب برگش بسیار عالیه .

اگر علاقه‌مند به غذاهای ژاپنی هستید نباید این رستوران محبوب را از دست بدهید. رستوران کنزو علاوه بر سرویس دهی به شکل حضوری، به صورت آنلاین نیز سفارش گیری انجام می دهد. این رستوران همچنین انواع شربت های گیاهی را در طول روز آماده سازی می کند که می توانید در کنار غذای خود آن را سفارش دهید. نکتۀ مهم دیگر در مورد این رستوران آن است که اگر به این رستوران نزدیک هستید می توانید از آن به صورت آنلاین نیز سفارش ثبت کنید و در کمتر از یک ساعت درب منزل تحویل بگیرید. در نتیجه افراد به راحتی می توانند از بین آن ها غذای متناسب با سلیقه خود را انتخاب کنند. زیرا عرب ها عادت دارند که پیش غذای آن ها خیلی مفصل و سنگین باشد.