بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو-گروه غذایی


یادت باشه که منوی قسمت داخلیه این باغ با منوی فضای باز فرق میکنه. این رستوران به نسبت تازه تاسیس، به حق جزو بهترین رستوران های شیشه ای تهران است. منظره تهران از پشت دیوارهای بزرگ شیشه‌ای این رستوران که قابی بی‌انتها از شهر را جلوی چشمان شما می‌گذارند، غذا خوردن و قرار ملاقات گذاشتن در آن را بسیار جذاب‌تر می‌کند. تنوع منو، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران، از دیگر نکات مثبت آن برشمرده می‌شود.

منوی این رستوران غذای هندی ، مکزیکی ، فرنگی ، ایتالیایی ، آسیایی و البته دریایی داره و خیلی متنوعه و امکانات خوبی هم داره. اینجا می تونی استیک با سس قارچ، میگو و کباب برگای فوق العاده ای نوش جان کنی. رستوران نارنجستان یکی از کامل‌ترین منوها را نیز داشته که شامل غذاهایی چون غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی، سنتی و غیره می‌شود. در این رستوران یک پیانو نیز قرار داده‌اند و یک نوازنده حرفه‌ای برای تمامی افراد حاضر در این رستوران به صورت زنده می‌نوازد تا همه بتوانند از تک تک لحظه‌ها لذت ببرند. رستوران های شیشه ای تهران می‌توانند از بهترین انتخاب‎ها برای ثبت کردن یک شب متفاوت باشند. البته در نظر داشته باشید که منظور از رستوران‌های شیشه ای تهران لزوما رستوران‌هایی نیست که دورتا دور آن‌ها را با شیشه درست کرده باشند.

جدا از این موارد، حتماً برای انتخاب بین بهترین رستوران‌ های تهران، مواردی مثل نوع رفتار کارکنان و مدیریت صحیح در اوقات مختلف (اعم از زمان پیک مشتری و زمان خلوتی) و نوع نظارت و ارزیابی هم بسیار مهم هستند. اگر به دنبال محیط خاص و چشمگیر، نیمه‌سنتی و در بخشهایی مدرن هستید و دوست دارید در کنار صرف غذا، چشمتون به زیبایی‌ها باز بشه به حس‌توران در خیابان فرشته سر بزنید. بپردازید و هم از زیبایی های مناطقی مثل کردان، طالقان و سایر شهر های اطراف تهران لذت ببرید و هم از کیفیت بسیار عالی بهترین رستوران های تهران.

فضای داخلی این رستوران را با بازسازی کامل به شکلی مدرن و امروزی در آورده‌اند؛ اما سنتی‌ترین غذای ایرانی را با بالاترین تنوع سرو می‌کنند. روش پخت دیزی نیز در این رستوران با سایر رستوران‌ها تفاوت دارد و این غذا را در ظرف‌های سفالی برای مشتری می‌آورند. رستوران زنبق آبی در منطقه تجریش از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است و از نخستین رستوران‌های ارائه‌دهنده بوفه صبحانه به شمار می‌رود. این رستوران از لاکچری‌ترین رستوران های پایتخت نیز به شمار می‌رود و اتاق وی آی پی آن با ظرفیت ۶۵ نفر و چشم‌اندازی بسیار زیبا فضایی دلنشینن برای برگزاری جشن‌های خانوادگی و دورهمی‌ها دارد.

  • این رستوران علاوه بر ناهار و شام، منوی صبحانه نیز دارد که از ساعت 8 و نیم تا ۱۲ و در کل از ساعت هشت و نیم تا ۲۱، پذیرای شما عزیزان است.
  • علاوه بر موسیقی زنده، در بخشی از این رستوران یک عکاسخانه برای ثبت یادگاری‌های خاطره‌انگیز قرار دارد.
  • نام این رستوران به گوش همه افراد ساکن تهران خورده است؛ چرا که این رستوران در مجاورت دریاچه چیتگر قرار دارد و منظره بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد.
  • این رستوران دو نوع غذای ایرانی و فرنگی را در منوی پذیرایی خود آماده کرده است.
  • رستوران شاندیز جردن جزء رستوران هایی است که باید یکبار تجربه اش کرد چون ترکیبی مثال زدنی از محیط لاکچری و غذای باکیفیت است برخلاف بسیاری از رستوران ها که یا غذایشان حرف ندارد یا محیطشان لوکس است.

لازم به ذکر است رستوران البرز دارای شعبه دیگری در خیابان فرشته است که همانند شعبه دیگر آن، شلوغ بوده و از بهترین رستوران های تهران و فرشته و به شمار می رود. همانطور که میدانیم، رستوران شرف الاسلامی در بازار بزرگ تهران قرار دارد و بهترین را برای دسترسی به رستوران، مسیر خیابان 15 خرداد است. اگر از خیابان 15 خرداد واقع در غرب خیابان خیام وارد بازار شدید، خیابان را ادامه دهید تا در نهایت به خیابان بازار زرگرها برسید. چند متر جلوتر از خیابان بازار زرگرها، کوچه ای با نام جلوخان غربی را مشاهده می کنید که رستوران شرف الاسلامی در آنجا قرار دارد. نام رستوران اصیل بسیار هوشمندانه انتخاب شده و شباهت زیادی به محیط آن دارد. فضای داخلی رستوران بسیار اصیل و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی گردید.

رستوران شاندیز، معروف ترین خوراک گردن

تقریباً همه جور رستورانی در اینجا پیدام می شود هرچند اکثر آن ها باغ رستوران ها و سفره خانه های کنار رودخانه در تهران محسوب می شوند. رستوران تاج محل در منطقه شیخ بهائی تهران و خیابان شیخ بهائی جنوبی قرار دارد. اگر از طریق خیابان ملاصدرا می خواهید وارد خیابان شیخ بهائی جنوبی شوید، زمانی که به خروجی اتوبان همت می رسید وارد یک کنار گذر می شوید و همانجا در سمت راست رستوران تاج محل را مشاهده خواهید کرد. مسیر دیگر هم از طریق بلوار اردکان در منطقه امیرآباد تهران است و در این بلوار زمانی که به سمت شمال می روید، وارد خیابان شیخ بهائی خواهید شد و با عبور از پل همت، وارد اولین دوربرگردان شوید تا به رستوران تاج محل برسید. شعبه دوم رستوران کنزو هم در هتل پارسیان واقع شده که بالای شهرک آتی ساز قرار دارد.

غذاهای آن بسیار خوش طعم و عطر است و با همین کیفیت توانسته برندسازی کند و مشتریان زیادی را جذب نماید. مشتریانی که در محدوده هستند و نمی‌توانند به صورت حضوری خرید کنند، با تماس تلفنی و سفارش غذای خود، آن را درب منزل تحویل می‌گیرند. علاوه بر پیتزا، ساندویچ‌های مختلف و مرغ سوخاری نیز در کندیک سرو می‌شود. سیب‌زمینی سرخ کرده‌های کندیک و مرغ اسپایسی را به عنوان گزینه‌های هیجان‌انگیز در این فست فود می‌شناسند. به دلیل استقبال زیاد مشتریان از غذاهای حس خوب(سنسومی)، صاحبان آن اقدام به تحویل غذا به صورت بیرون‌بر کرده‌اند.

اما موقعیت مکانی و نوع رستوران نیز می تواند در انتخاب آنها تاثیر گذار باشد. مخصوصاً زمانی که قصد دارید برای یک گردش روزانه، خرید یا تفریح از خانه خارج شوید. این جاست که مشتاق می شوید رستوران های خوبی که در نزدیکی شما هستند را پیدا کنید. راحت بودن صندلی و همچنین میز رستوران یکی دیگر از ویژگی ‌های رستوران های روباز در تهران به شمار می رود. اینکه افراد به راحتی بتوانند در محیط رستوران روی صندلی بنشینند و مدت زمان زیادی از صرف غذای خود لذت ببرند مهم می باشد. این کافه رستوران فضای بسیار دلنشین و زیبایی دارد که شما می توانید از فضای طبیعی آن همراه با پخش موسیقی لذت ببرید.

رستوران مهر میترا بر روی نقشه

کسی که داره صبح تا شب کار میکنه و درآمد چندانی نداره ، نمیتونه اینجور رستورانها بره . یا مثلا البرز را که من خودم یکی از دوستارانش هستم ، بنظرم ، سوای از محیط دلنشینش ، فقط کباب برگش بسیار عالیه . یا رستوران رفتاری ، درسته که از رستورانهای بسیار قدیمی ، اما وقتی میری داخل ، به عمق فاجعه ، پی میبری و از غذا خوردن ، پشیمون میشی .

بنابراین افراد می توانند با سلایق مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند. رستوران مهاراجه امکانسفارش گیری آنلاینرا نیز به دستور کار خود اضافه کرده است. بنابراین افراد می تواند از این رستوران به صورت آنلاین ثبت سفارش انجام دهند.