بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو-گروه غذایی


در هتل آزادی رستوران‌های مختلفی فعالیت می‌کنند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها رستوران ژاپنی کنزو است و اصیل‌ترین غذاهای آسیایی و به‌خصوص ژاپنی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این رستوران در لابی ۲۴ ساعته قرار دارد و برای علاقه‌مندان سوشی، از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. هتل پارسیان استقلال از مجموعه هتل‌های پارسیان در سراسر ایران است که از مجلل‌ترین هتل‌ها در پایتخت نیز به شمار می‌رود. این هتل مجموعه‌ای از رستوران‌ها و فست فود دارد که می‌تواند مورد استفاده عموم قرار بگیرد. رستوران‌های هتل استقلال مطبخ، رز و رستوران فصلی آبشار گیله و ا را شامل می‌شود.

برخی از خدمات متمایز کننده آن مثل کارت هدیه نایب، ارائه منوی افطار در ماه رمضان و…، هستند. رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید.

  • رستوران گردان برج میلاد جزء رستوران های لوکس تهران است و هنگامی که وارد رستوران می شوید، با پرسنلی خوش برخورد و شیک پوش، دکوراسیونی بسیار زیبا و دوست داشتنی، میز و صندلی های لاکچری و تزئینات شکیل روبرو می شوید.
  • رستوران‌هایی که برای تولد مناسب‌ هستند، اغلب شامل رستوران‌هایی می‌شوند که میزی بزرگ دارند که برای مهمانان تولد مناسب باشد.
  • رستوران شرف‌الاسلامی می‌تواند تجربه‌ای خوب در کنار بازارگردی برای افراد به حساب آید.
  • در این رستوران طعم واقعی اصالت را می چشید؛ چرا که درهای آن چوبی، کف سیمانی و کاشی های به کار رفته در آن کاملاً ایرانی هستند.
  • محبوبیت اصلی این رستوران به خاطر سالاد سزارهای بزرگ و خوشمزه آن است، بنابراین اگر به این رستوران سر زدید، حتماً سالاد سزار این رستوران که همراه با با فیله سوخاری و سسی بسیار خوشمزه سرو می‌شود را از دست ندهید.

احتمالا در صورتی که شما برای صرف غذا به بهترین رستوران بازار تهران بروید توریست‌های زیادی را خواهید دید که این رستوران را برای چشیدن طعم غذاهای خوشمزه ایرانی و کسب لذت بابت حضور در یک فضای سنتی و تاریخی انتخاب کرده‌اند. یکی از گزینه‌هایی که جهت بهره‌مندی از خدمات خوب بهترین رستوران واقع در بازار تهران وجود دارد مراجعه به کافه‌ رستوران گل رضائیه است که منوی خانگی و ساده‌ای را برای پذیرایی از مراجعین ارائه می‌دهد. مشتریان در این کافه رستوران می‌توانند انواع سوپ، کتلت، قهوه و… را سفارش داده و از خدمات یکی از بهترین رستوران‌ های بازار تهران برای تامین نیاز خود استفاده کنند. سرویس سریع و ارائه انواع مختلفی از غذاهای ایرانی و فرنگی جزو بهترین خصوصیاتی است که در کافه رستوران گل رضائیه مشاهده می شود.

توجه داشته باشید که برای سرو وعده شام، حتما باید از پیش میز خود را رزرو نمایید. این کافه رستوران دقیقاً روبه‌روی پارک دانشجو قرار گرفته و به همین خاطر مخاطبان خاص خود را دارد. محیط این رستوران بسیار آرام است و اکثر جوانان دانشجو را در آن خواهید دید که مشغول تبادل نظر با یکدیگر هستند. به یاد داشته باشید که امکان استفاده از قلیان هم در کافه رستوران ایلدا وجود دارد؛ پس اگر با دود قلیان رابطه خوشی ندارید، بهتر است به فکر یک رستوران دیگر برای صرف نهار خود باشید. انواع سالادهای سبز مانند سالاد کینوا، سالاد مدیترانه‌ای و سالاد اسفناج در این رستوران عرضه می‌شوند.

اطلاعات تکمیلی رستوران اصیل

البته اکثر کسانی که به این رستوران می‌آیند، غذا را سفارش می‌دهند و آن را در منزل یا حتی وسیله نقلیه شخصی خود میل می‌کنند. در منوی رستورن گردان برج میلاد تنوعی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورد. بوفه سالاد بار نیز در این رستوران وجود دارد که تنوع بالایی در پیش غذاهای گرم و سرد، سالادها و دسرها در آن دیده می‌شود. با پرداخت مبلغ ورودی برای هر نفر می‌توانید بدون محدودیت از غذاهای این رستوران در بوفه که شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی می‌شوند، میل کنید.

رستوران ستارگان شاندیز، بهترین رستوران در فرمانیه

این رستوران و سفره خانه سنتی و تاریخی عباسی کاشان توی خانه تاریخی عباسیان است. این شاهکار معماری جهان، از اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده. این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است. اگه سفری به مشهد داشتی و بعد از زیارت خواستی که یه غذای خوب نوش جان کنی، اگه از یه مشهدی در موردش بپرسی حتما با لهجه شیرین و خاصش بهت رستوران ارم شاندیز رو پیشنهاد میکنه.

ارائه انواع غذاهای ایتالیایی مانند پیتزا و پاستا در وعده شام صورت می‌گیرد. روزهای سه‌شنبه ورود آقایان به این رستوران ممنوع است و تنها بانوان می‌توانند از این رستوران استفاده کنند. سه‌شنبه‌ها تمام کادر داخل رستوران گردان را نیز بانوان تشکیل می‌دهند. رستوران گردان میلاد در ارتفاع ۲۷۶ متری از زمین، بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان نیز محسوب می‌شود که هر دو ساعت یک بار ۳۶۰ درجه می‌چرخد.

قطعا شما در بهترین رستوران های تهران، طعم واقعی غذاهای خوشمزه را با بهترین کیفیت تجربه می کنید و لحظه هایی به‌یادماندنی برای خودتان رقم می زنید. اگر در سفر به تهران دغدغه انتخاب بهترین هتل در نزدیکی رستورانهای خوب تهران را دارید، می توانید رزرو هتل مورد نظر خود را در سایت هتلیار انجام دهید. در این مجله گردشگری هتل یار تصمیم گرفتیم رستورانهای خوب تهران را معرفی کنیم تا در هنگام سفر به این شهر بزرگ بتوانید با رفتن به رستوران های معروف تهران، خاطرات خوشی را در ذهن خودتان ثبت کنید. اگر می خواهید اقامتی لذت بخش و شیرین را تجربه کنید می توانید بهترین هتل های تهران را با توجه به موقعیت های مکانی مدنظر خود انتخاب کنید.