بهترین رستوران های تهران رستوران های لوکس، ارزان و فست فود کجارو-گروه غذایی


دکوراسیون داخلی رستوران حوض خونه کاملا سنتی است و حوضی زیبا با ماهی‌های رنگارنگ در آن قرار دارد که با فواره‌ای کوچک در وسطش صدای جریان آب را در فضا پخش می‌کند. همان طور که از نام این رستوران پیدا است، محیط داخلی و دکوراسیون رستوران خونه کاملا سنتی و خانوادگی است. کلبه‌ای چوبی با پنجره‌های آبی رنگ به‌همراه گلدان‌های زیبا و قالی کف رستوران، همگی در زمان ورود حس وارد شدن به خانه‌ای امن را تداعی می‌کنند. میزهای این رستوران نیز به‌صورت ناهار خوری هستند تا قرار گرفتن مشتریان بر سر میزهای بزرگ، مانند اعضای یک خانواده سر میز غذا باشد. بخش وی آی پی این رستوران مناسب برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی است.

رستوران شبستان معماری خود را با ترکیب چوب و کاه‌گل، محیطی با معماری بی‌نظیر ایرانی ساخته است. این رستوران در ساختمانی دوبلکس افتتاح شده است و در طبقه دوم آن بالکن چوبی بزرگی قرار دارد که دورتادور رستوران را در بر گرفته است. میزها و تخت‌های سنتی این رستوران آماده شده‌اند تا شما در آرامش به تماشای عتیقه‌جات تزئینی بپردازید و از صرف غذایتان لذت ببرید.

  • جایی که شهره‌ی همه‌ی شهر است و از انواع و اقسام نقاط تهران و حتی شهرستان‌ها، برای خورن غذاهایش به آن‌جا می‌آیند.
  • فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.
  • تخفیفان پلتفرمی برای ارتباط بین مراکز خدماتی و فروشندگان با مشتریان است.
  • رستوران رز دارای ظرفیت ۱۵۰ نفر و گلیه وا ۱۷۰ نفر می باشد همچنین منوی مخصوص ماه رمضان دارد که بسیار معروف است و در این ایام مطبخ خانه تا ساعت ۱ شب باز است و سرویس می دهد.
  • در رستوران ایرانی ملی، خبری از تزیینات پرطمطراق و پرزرق‌وبرق نیست؛ بنابراین در کمال آسایش و راحتی می‌توانید با کمترین هزینه، غذایی سالم و لذیذ نوش جان کنید.

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که می‌توانید آن را به عنوان جذاب‌ترین مکان برای شکم‌گردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. این رستوران که در محدوده شهرک غرب تهران قرار دارد، بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در بالاترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند و در آنجا می‌توانید طعم واقعی غذاها را تجربه کنید. رستوران لئون | بهترین رستوران های تهراناولین چیزی که در ورود به رستوران لئون توجه شما را به خودش جلب می‌کند، رفتار پر مهر و صمیمی کارکنان آن است. در این رستوران می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاها را سفارش دهید و از لحظاتتان لذت ببرید.

اما علاوه بر این‌ها، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی دیگری نیز در تهران وجود دارند که با وجود کیفیت خوب، مردم کمتر آن‌ها را می‌شناسند. به نظر شما رستورانی که حدودأ روزی بین ۱/۵ تا دومیلیون غذا که البتّه بعضی مواقع به سه میلیون هم میرسه بفروشه کیفیتش میتونه بالا باشه مطمنأ نه . رستوران های معرفی شده فقط و فقط به درد پول دارها میخوره اگه به کبابی محمد خیابان دولت سه راه نشاط سری بزنید کباب ها و جوجه کبابهای فوق العاده ارزان و خوشمزه دارد منو دعا می کنید.

۳۶. رستوران سنتی چلچراغ شهرکرد

جهت رزرو و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. وب سایت لحظه آخر با هدف ایجاد بانکی جامع در تمامی زمینه های گردشگری در سال 1391 شروع به کار و پس از حدود 10 سال سرویس دهی به مسافرین با بیش از یک میلیون کاربر عضو یکی از پربازدید ترین استارتاپ های گردشگری می باشد. پارک جنگلی کوهسار – یکی از پارک های جنگلی قدیمی و وسیع تهران می باشد که در قسمت شمال غربی این شهر، درمحله شهرانواقع شده است.

رستوران های خاص تهران

غذاهای خوشمزه و محبوبی همچون زرشک ‌پلو با مرغ، ته‌ چین، باقالی ‌پلو با ماهیچه، کباب شیشلیک و… جزو بهترین غذاهایی هستند که از رستوران شرف الاسلامی قابل سفارش است. کیفیت و حجم خوب و رضایت‌بخش این غذاها مورد توجه مشتریانی است که تمایل دارند غذای مناسبی را در رستوران نوش جان کنند. اگر علاقه به فرهنگ هندی و خوردن غذاهای تند هندی و گیلکی دارید، از این رستوران شگفت انگیز غافل نشوید. هنگام ورود به رستوران تاج محل نشانه های زیادی از فرهنگ هندی، صندلی های چوبی با روکش قرمز، مجسمه ها، ظروف تزئینی، تابلوهای زیبا و نورپردازی ملایم قابل مشاهده است. این رستوران دارای منوی متنوعی از انواع نان هندی، سوپ های هندی، کباب ها، برنج و بسیاری از غذاهای خوشمزه هندی در اینجا تهیه می‌شود. رستوران گیلانه در تهران دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است.

منطقه یک تهران به خاطر ارتفاع خود نسبت به مناطق پایین تر تهران، سال هاست که بعنوان محله ای خوش آب و هوا شناخته می شود. وجود مراکز تفریحی و تجاری معروف و رفت و آمد در آن ها، باعث باز شدن و تاسیس انواع رستوران در منطقه 1 شده است. به هر صورت افرادی که جهت تفریح و خوش گذرانی به این محله می آیند، با شکم گرسنه به خانه های خود باز نخواهند گشت؛ مخصوصا اگر شما غذایی لذیذ را با سرویسی عالی و در محیطی مطبوع برای ایشان سرو کنید. منوی خاص این رستوران فضای باز در تهران شامل انواع غذاهای لبنانی و ترکی با مزه های بینظیر و طعم های متنوع میباشد.

معرفی کامل بهترین رستوران های تهران (آدرس، شماره و عکس)

بهترین چلوکبابی‌های واقع در تهران، شامل خانه کباب شمرون، رستوران مجهز شمشیری، رستوران شرف الاسلامی، کباب سرای حاج حسین مروی و کبابی باشکوه منصور می‌گردد. این رستوران مدتی است که سروصدای زیادی کرده و همین مسئله باعث شد تا ما آن را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. این رستوران به‌صورت سلف سرویس خدمات ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده و داخل آن نهر آب با کاشی‌های لاجوردی دل‌نوازی می‌کند. در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید. لذت طعم غذاهای ایرانی در ارتفاع ۲۷۶ متری غرب تهران می‌تواند تجربه‌ای خاطره‌انگیز باشد به خصوص که این غذاخوری مدرن در بخش متحرک گردش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و می‌توانید هنگام میل کردن غذا، تمام شهر تهران را تماشا کنید.

رستوران مطبخ در روزهای پنجشنبه و جمعه و همین طور روزهای تعطیل، بوفه صبحانه دارد که می‌تواند تجربه‌ای متفاوت برای علاقه‌مندان به صرف این وعده غذایی در رستوران باشد. ظرفیت سالن‌های رستوران مطبخ ۱۵۰ نفر است و کادر رستوران از حرفه‌ای‌ترین‌ها در پایتخت هستند. منوی ویژه این رستوران در ماه رمضان برای افطار طرفداران بسیاری دارد. رستوران مطبخ تا ساعت یک بامداد منوی کامل خود را عرضه می‌کند و از ساعت یک تا سه بامداد برگرها و اسنک با نوشیدنی ارائه می‌دهد.