بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند


دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند. همچنین کارکنان رستوران به گرمی به استقبال مهمانان رستوران می‌آیند. موسیقی زنده نیز بخش‌ مهمی از امکانات این رستوران محسوب می‌شود.

  • در‌حقیقت، می‌توان ادعا کرد که این رستوران اولین رستوران امروزی در سبک سنتی به‌شمار می‌آید.
  • اگر می خواهید هزینه زیادی برای غذای خود کنید و یا قرار مهمی دارید به رستوران نارنجستان در سعادت آباد بروید.
  • طبق گفته مشتریان رستوران روحی، غذاهایی که در این رستوران سرو می شوند بسیار خوشمزه، باکیفیت و با حجم مناسب هستند اما از نظر قیمتی با اینکه از اکثر رستوران های تهران بیشتر می باشد اما ارزش هزینه کردن را دارد.
  • قیمت منوی رستوران اسفندیار بالاست اما نسبت به کیفیتی که ارائه می‌دهد، باید آن را مقرون به صرفه دانست.
  • پرپروک از معدود برندهای غذایی ایران است که از همان سال‌های اول تاسیس تا الان جایگاه خود را بین بهترین رستوران‌های تهران و مدرن‌ترین و خلاق‌ترین برندها حفظ کرده است.

در کنار ورود به فضای امن و دنج رستوران می‌توانید از بناهای تاریخی همچون شاه‌نشین، خانه مدرس، عمارت دبیرالملک، بازارچه عودلاجان و امامزاده یحیی‌ نیز دیدن نمایید. دیزی سرای ایرانشهر، یکی از بهترین رستوران های تهران برای کسانی است که علاقه زیادی به دیزی دارند. همچنین نقاشی های قهوه خانه ای موجود در آنجا جذابیت خاصی به دیزی سرا داده است. در خیابان ایرانشهر علاوه بر این رستوران، چندین کافه هم وجود دارد. شما می توانید برای اطلاع بیشتر از بهترین کافه های تهران کلیک کنید.

در این رستوران غذا در ظرف‌های سنتی سفالی به‌همراه نان سنگک، سبزی خوردن، پیاز و ترشی سرو می‌شود و محیط بسیار شلوغی دارد. اگر در روزهای تعطیل یا پایان هفته به این رستوران بروید، ممکن است زمان بسیاری را در صف انتظار بمانید؛ پس اگر انتظار طولانی برای شما خسته کننده است، روزهای میان هفته را انتخاب کنید. رستوران بابا قدرت تهران شعبه‌ای از رستورانی معروف به همین نام در شهر مشهد است که به‌دلیل استقبال زیاد مخاطبان آن، شعبه‌ای در تهران نیز تاسیس کرده‌اند. این رستوران سفره‌خانه‌ای سنتی با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی دارد و گواهینامه جهانی از کشور انگلستان برای استانداردهای بالای کیفی دریافت کرده است. رستوران شرف الاسلامی نیز در بازار تهران قرار دارد و از قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران به شمار می‌رود. برای غذا خوردن در این رستوران اگرچه ممکن است مدتی را در انتظار بمانید، به گفته مشتریان دائمی آن ارزشش را دارد.

۴. بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

رستوران ذبیحیرستوران ذبیحی یکی دیگر از رستورانهای قدیمی تهران است. اگر برای خرید به بازار رفته اید حتماً به رستوران ذبیحی هم سری بزنید. کباب های معروفی دارد و هر کدامشان به طور جدا حرفی برای گفتن دارند. اگر نمی‌خواهید به بازار بروید و در داخل رستوران غذا میل کنید می توانید به صورت آنلاین از رستوران غذای خود را سفارش دهید.

رستوران اردک آبی

اگر قصد دارید یکی از بهترین‌ رستوران های تهران را انتخاب کنید، رستوران شاندیز در محله جردن، قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست. محیط سنتی و صمیمی، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و رفتار صمیمانه و محترمانه پرسنل مرشد، فضایی دلنشین را برای میهمانان فراهم می‌کند. رستوران مستوران یا مس توران(به معنای سرزمین مس)، در سال ۱۳۹۴ در نیاوران تأسیس شد. فضای رستوران به سبک معماری دوران صفوی ساخته شده است، که با وارد شدن به فضای آن احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید. در این رستوران همه‌چیز عطر اصالت و سنت دارد؛ از در ورودی چوبی و کف سیمانی با کاشی‌های اصیل ایرانی گرفته تا ظروف مسی به سبک قدیمی.

در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید. این رستوران لوکس از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک استفاده کرده و فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است. رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند.