بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-گروه غذایی


این رستوران در منطقه نیاوران است و سبک معماری آن به شیوه معماری دوران صفوی است. هنگامی که وارد آن می شوید، حس می کنید که به گذشته سفر کرده اید و صد ها سال قبل هستید. در این رستوران طعم واقعی اصالت را می چشید؛ چرا که درهای آن چوبی، کف سیمانی و کاشی های به کار رفته در آن کاملاً ایرانی هستند. غذاهای این رستوران هم بسیار خوشمزه هستند و جالب است بدانید که نان های این رستوران توسط نانوایی کوچکی که در بخشی از رستوران قرار دارد، پخت می شود. اگر به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب هستید در منطقه شرق رستوران دمپختک بهترین انتخاب است. غذاهای طبخ شده در این رستوران شامل کباب های ایرانی، خوراک ها، انواع پلوها، ته چین ها و غیره است.

  • با پرداخت مبلغ ورودی برای هر نفر می‌توانید بدون محدودیت از غذاهای این رستوران در بوفه که شامل بشقاب ایرانی، بشقاب پرندگان، بشقاب استیک و بشقاب دریایی می‌شوند، میل کنید.
  • توضیح این نکته لازم به نظر می‌رسد که اطلاعات درج شده در هر قسمت با در نظر گرفتن میانگین نظرات کاربران صورت گرفته است و همین طور به‌دلیل شرایط موجود پس از شیوع ویروس کرونا، امکان افزایش قیمت در منوی غذاها وجود دارد.
  • این رستوران برای میل‌کردن وعده‌ای مقرون‌به‌صرفه، اقتصادی و درعینِ‌حال خوشمزه بسیار مناسب است.
  • اینکه افراد به راحتی بتوانند در محیط رستوران روی صندلی بنشینند و مدت زمان زیادی از صرف غذای خود لذت ببرند مهم می باشد.

اولین رستورانی که تیم ما در این فهرست قرار داد رستوران گردان برج میلاد بود،چون شاید بتوان بهش لقب لاکچری ترین رستوران ایران رو داد. رستوران ایوان که در برج میلاد تهران واقع شده است، رستوران فضای باز تهران با چشم انداز زیبا و منحصر به فردی است که انتخاب بسیار مناسبی برای علاقه مندان در ساعات مختلف روز و شب می باشد. اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی. توی این رستوران دنج میتونی انواع غذاهایی که با مرغ تهیه میشه رو تست کنی و ازش لذت ببری. مناطق شمالی ایران به خاطر طبخ غذاهای اصیل ایرانی و سنتی خاص خود شهرت زیادی داره.استان گیلان هم به لطف بانوان هنرمندش از این نظر جایگاه ویژه‌ای داره. خاور خانم یک بانوی خوش ذوق گیلانی هس که با تاسیس رستورانی نسبتا کوچک با غذاهای بسیار خوشمزه شهرت زیادی کسب کرده.

رشد و توسعه بازار تهران هرچه بیشتر بر رونق‌گرفتن رستوران شرف الاسلامی اثر گذاشت. این رستوران در مرکز بازار تهران و در کنار مسجد شاه یا مسجد امام امروزی بنا شد. هدف از ساخت این رستوان نیز رفاه حال بازاریانی بود که برای صرف ناهار و استراحت به رستوران شرف الاسلامی می‌آمدند. به‌تدریج آوازه کیفیت غذاهای این رستوران در بین تهرانی‌ها پیچید تا آنجا که امروز نام این رستوران را در میان فهرست بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب پیدا می‌کنید. خانه قدیمی فخر الملوک بیش از ۱۲۰ سال قدمت دارد و در دوره قاجار آن را ساخته‌اند. در حیاط این رستوران حوضی زیبا با گلدان‌های سرسبز قرار دارد و شیشه‌های رنگی کنار دیوارهای آجری، قدمت این خانه را نشان می‌دهند.

کافه رستوران هور

سوشی‌های این رستوران نیز طرفداران بسیاری دارند و علاقه‌مندان را به این رستوران می‌کشانند. هتل فردوسی از بزرگ‌ترین و مرکزی‌ترین هتل‌های پایتخت است که به‌دلیل دسترسی مناسب به دیدنی‌ های شهر تهران، از بهترین گزینه‌های مورد توجه گردشگران به شمار می‌رود. اگر برای بازدید از موزه‌های آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر می‌روید، می‌توانید غذا را در یکی از رستوران‌های مجلل هتل فردوسی میل کنید. برای بسیاری از ساکنان پایتخت، گذراندن یک روز تعطیل با صرف غذا در رستوران های تهران همراه است. عده‌ای نیز بسته به شرایط کاری و اجتماعی خود وعده‌های غذایی را بیرون از منزل و در رستوران‌ها صرف می‌کنند. برای بسیای از افراد نیز رستوران‌ها محل برگزاری جلسه‌های رسمی و قرارهای مهم کاری به شمار می‌رود.

بیشتر این پیش غذا ها نام های عجیب و غریبی دارند مثلاً کوکتل میگو که معروف ترین پیش غذای کنزو محسوب می شود، شامل 6 عدد میگو پخته شده به همراه سس کوکتل و سبزیجات است. کیم چی، همان کاهو، ترب، پیاز و هویج است که رویش سس کیم چی قرار داده شده یا یاکی توری، شامل فیله مرغ طعم داره شده به همراه کنجد، پیازچه و سس تریاکی می باشد. اگر هم سالاد میخواهید به عنوان پیش غذا سفارش دهید، به غیر از سالاد فصل و سالاد سبز، دو مدل سالاد خاص هست با نام های سالاد کنزو و سالاد فانکی که حاوی تخم ماهی سالمون و سس مایونز ژاپنی می باشد.

۳۱. رستوران سنتی حاج داداش زنجان

نمی‌توان گفت که «تهران بین» یکی از رستوران های شیشه ای تهران نیست! با اینکه دور تا دور این رستوران شیشه سرتاسری ندارد، اما به دلیل وجود پنجره‌های متعدد و منظره خوبی از شهر که می‌‎توانید از این رستوران آن را ببینید، تهران بین هم جزو یکی از رستوران‌های این لیست قرار گرفته است. در ادامه رستوران‌هایی معرفی می‌شوند که از نظر معماری و ظاهر، تفاوت قابل توجهی دارند و وجه تمایز آن‌ها با رستوران‌های دیگر، علاوه‌بر کیفیت خوب غذا و تنوع منو، معماری جذاب آن نیز هست.

طعم دنر کباب‌های این رستوران زنجیره‌ای غیر قابل توصیف هست، کیفیت دیگر غذاهای بهاران بالا بوده و می‌توانید از طعم آن‌ها نیز لذت ببرید. رستوران بهاران در میدان پونک، بلوار میرزا بابایی، روبروی در شهروند، پلاک ۶۲ قرار دارد. چلوکبابی شمشیری با برخورداری از مدیریتی خوب آمادگی دارد خوشمزه‌ترین کباب‌ها را در پاسخ به تقاضای مشتریان خود به آنها عرضه کند.

رستوران اصیلنام این رستوران نیز کاملا هوشمندانه انتخاب شده است و بی شباهت به محیط آن نیست! این رستوران واقعا حس اصالت و متانت را به شما منتقل می‌کند و هر آنچه در این رستوران دنج و دوست داشتنی که در منطقه یک تهران قرار دارد به چشم می‌خورد، لوکس، ساده و بسیار دیدنی است. فضای رستوران اصیل بسیار شیک و بر اساس قواعد مینیمالیسم طراحی شده است.

این رستوران به گونه ای طراحی شده است که سالن مدرن آن در فضای بسته و سالن سنتی آن در فضای باز قرار دارد. رستوران کوبابا علاوه بر فضای باز بی نظیر خود دارای منو ویژه و منحصر به فرد خود میباشد، اگر ذائقه ای دلچسب و میلی وسیع در امتحان کردن مزه های جدید دارید حتما منوی غذایی این رستوران را تجربه کنید. وقتی بحث در مورد رستوران هایی با فضای باز می شود، دور از انصاف است که رستوران های درکه و فرحزاد را در اول لیست قرار ندهیم. رستوران چلچراغ شهرکرد یه رستوران سنتی شیک و قشنگ با پرسنل مودب و متشخصه.

در ضمن بگم که تعداد رزروی هاشون خیلی بالاست و این هفته (غیر از سه شنبه) تقریبا پره. فضا هم کامل خانوادگیه 👍 در ضمن حیاطشون هم خیلی خوشگله چایخونه داشتن. از نظر قیمت هم اینا ارزونن، یعنی آلبالو پلو با بوقلمونی که باید حداقل شصت هفتاد تومن باشه تو این لوکیشن، پنجاه تومنه 😁 و‌ بخاطر همین حتما پیشنهاد میشه که اینجا رو امتحان کنید.