بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند-گروه غذایی


یکی از بهترین رستوران های تهران،‌ با فضایی متفاوت، رستوران برج میلاد است. با صرف غذا در رستوران گردان برج میلاد می توانید نمایی بی نظیر از شهر تهران را مشاهده کنید. در این رستوران،‌ انواع غذاهای ایرانی و فست فود وجود دارد که می توانید به دلخواه سفارش دهید.

  • چنان‌چه قصد رفتن به این رستوران را دارید، توصیه می‌شود حتماً ته‌چین آن امتحان را امتحان کنید.
  • کیفیت غذاهای رستوران شهربانو بسیار مناسب است و همچنین فضای خانوادگی دارد.
  • رستوران عروس لبنان در شهر تهران و در خیابان بهشتی بین اندیشه و سهروردی مستقر است.
  • برای وعده ناهار و شام هم چون نام کافه رستوران برای مجموعه انتخاب شده، انواع غذا های ایرانی و بخصوص منوی متنوع از انواع غذا های فرنگی ارائه شده.
  • کافه رستوران ایوان با فضایی لوکس و مجلل میزبان افرادی است که به قصد هم‌نشینی در مکانی دل‌انگیز و زیبا راهی این برج میلاد تهران شده‌اند.

رستوران رفتاری برای تجربه یک خاطره ماندگار فضای بسیار مناسب خواهد بود. با حرکت به سمت پارک جنگلی لویزان از یک مسیر کوهستانی به سمت ارتفاعات عبور می‌کنید. رستوران شیان با چند طبقه مختلف در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان واقع شده است. بام شیان نمایی جذاب و دیدنی به ارتفاعات اطراف و طبیعت پارک جنگلی شیان دارد. در پشت‌بام رستوران شیان، تخت‌های سنتی را خواهید دید که در کنار یکدیگر چیده شده‌اند که از بلندای آن می‌توانید به طبیعت چشن‌نواز این پارک چشم بدوزید و در کنار صرف وعده شام از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی در رستوران شیان حضور داشته باشید و از پذیرایی چای زغالی و قلیان بعد از شام لذت ببرید.

سایر رستوران های پیشنهادی در مرکز تهران

طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را می‌توانید در رستوران رفتاری بام لند تجربه کنید. این رستوران با انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی یکی از بهترین رستوران های تهران است که می‌توانید آن را در لیست رستوران‌های محبوب خود قرار دهید. فضای رستوران بسیار شیک و دلچسب است و با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر، این زیبایی چند برابر می‌شود. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه. فضای داخلی اینجا هم بسیار دلنشین و راحته و در کل می تونی از خوردن یه غذای ایرنی با کیفیت توی یه رستوران سنتی خوب در کنار موسیقی زنده، لذت ببری. همه کارکنان این رستوران لباس محلی می پوشن و محترمانه برخورد می کنن و محیطش فرهنگ قدیم و یادآوری می کنه.

رستوران لبنانی کوبابا با فضای باز

علاوه بر این در روزهای تعطیل نیز شاهد سرو صبحانه در این رستوران خواهید بود. مطبخ خانه این رستوران را تیم حرفه ای از آشپزها تشکیل داده که انواع غذا، پیش غذا، دسر و غیره را به بهترین شکل ممکن تهیه می کنند. برای پیدا کردن رستوران خوب در تهران باید عوامل مختلفی مانند هزینه ها، ورودی، پارکینگ و مسیر و غیره را خوب بررسی کنید و همچنین از کمیت و کیفیت غذاهای طبخ شده مطمئن شوید در صورت تایید مراجعه کنید.

آدرس رستوران عالی قاپو

کیفیت غذاهای رستوران شهربانو بسیار مناسب است و همچنین فضای خانوادگی دارد. برای وعده صبحانه هم بخش سلف سرویس وجو دارد و هم منویی از انواع صبحانه های مختلف. تمامی غذاهای رستوران برج میلاد باکیفیت و خوشمزه هستند اما بخاطر ماهیت رستوران گردان برج میلاد، خود را برای پرداخت هزینه های قابل توجه در این رستوران آماده کنید. بسیاری از مشتریان رستوران با اینکه از کیفیت و حجم غذاها راضی بودند اما از قیمت بالای غذاها شکایت داشتند. رستوران دیوان را به جرئت می‌توان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست. این رستوران که در محله فرشته و منطقه یک تهران قرار دارد، فضایی بسیار شیک و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.