بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم + قیمت، منو و آدرس لست سکند


یک مورد جالب از نحوه‌ی سرو غذا در حس‌توران این است که کباب‌های این رستوران بر شمشیر سرو می شود و د‌ر‌واقع شما به‌جای یک سیخ کباب، شمشیری زیبا را روی میز خود خواهید دید. منوی رستوران ایرانی حس‌توران به سه دسته‌ی کباب‌های شمشیری، کته‌ها و خورش‌ها تقسیم می‌شود که البته حجم غذاها زیاد است و حدود قیمت برای هر نفر معمولا بیشتر از صد تومان می‌شود. قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد.

  • رستوران ارکیده منوی متنوعی از غذاهای ایرانی دارد که آن‌ها را با کیفیت مطلوبی نیز طبخ می‌کند و همین عامل مهمی در جذب مخاطبان فراوانش است.
  • بنابراین افراد می توانند با سلایق مختلف غذای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
  • لازم است اشاره کنیم که این رستوران تنها دو شعبه دارد که شعبۀ دیگر آن در کلاردشت مازندران مشغول به فعالیت است.
  • به این معنا که چندان نمی‌توانید روی شام در این رستوران حساب باز کنید.
  • رستوران قجری با چیدمانی سنتی و غذاهای ایرانی خوشمزه، یکی از رستوران‌هایی است که در کنار مرغوبیت غذا، قیمتی مقرون‌ به‌ صرفه هم دارند.

از قضا اینجا نه طلایی است و نه خیلی هم لوکس و هم دکوراسیون ساده و تمیزی دارد و هم فضای خوب و صمیمی. البته بیشتر شبیه تالار است تا رستوران و از رستوران‌های قدیمی و مشهور تهران است که همیشه هم پر از آدم است. اگر می‌خواهید با آدم مهم زندگی‌تان بیرون بروید و تصمیم‌های مهم در مورد آینده‌تان بگیرید یا قرار اول با کسی بیرون بروید یا مهمانی تولد بگیرید اینجا یکی از ایده‌آل‌ترین جاهاست. رستوران‌ روحی یکی از آن رستوران‌های سنتی است که تعهد خودش را به «سنتی» حسابی حفظ کرده است و بجز غذاهای مامان‌پز و انواع ترشی‌ها و پیش‌غذاهای خوشمزه، ظرف‌های چدنی سنتی هم دارد و محیطش هم آدم را یاد تهران قدیم می‌اندازد.

رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. در شهر تهران انواع رستوران‌های بین المللی با کیفیت با غذاهای خوش طعم و لذیذ وجود دارد که در ادامه تعدادی از بهترین رستوران‌های تهران را به شما معرفی می‌کنیم. رستوران سنسو در چند سال اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران تبدیل شده و شعبه دیگری نیز در شمال شهر تأسیس نموده است. باید حواستان باشد که در روزهای تعطیل یا آخر هفته‌ها، برای صرف غذا در این رستوران ممکن است مجبور شوید کمی معطل شوید، اما بدانید که ارزشش را خواهد داشت!

یکی از رستورانای خوب شهر یزد که هم غذاهای ایرانی سرو می کنه، هم غذای فرنگی و فست فودی، رستوران سیمرغ است که میتونی یه روز خوشی رو در این محیط برای خودت رقم بزنی. همونطوری که از اسمش معلومه این رستوران باغ فوق العاده توی شیراز است. باغ راز از چند قسمت تشکیل شده فضای داخلی، فضای باز توی باغ و پشت بام که منظره ای بی نظیر رو بهت نشون میده.

بهترین رستورانهای تهران از نظر مردم کدامند

شاید در نگاه اول با درنظرگرفتن موقعیت قرارگیری رستوران، تصور کنید که کیفیت غذاهای هانی مطلوب نیست؛ اما اصلاً اینطور نیست. هانی در حال حاضر جزء بهترین برندهای زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود که حتی غذاهای نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران نیز صادر می‌کند. قیمت غذاهای هانی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با دیدن قبض صورت‌حساب، دود از سرتان بلند نمی‌شود! کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود. اگر اهل رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف باشید، حتماً حداقل یک بار نام کبابی رضا لقمه را شنیده‌اید. رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است.

درحقیقت موبی دیک نام نهنگی افسانه‌ای با رنگ سفید است که در کتابی اثر هرمان ملویل آمریکایی از آن نام برده شد. ، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. کافه‌ رستوران‌های این مجموعه آمادگی خدمت‌رسانی در ساعات مختلف طول روز و همچنین تمام هفته را به مهمانان خود دارند. ، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد.

رستوران برتر هفت خوان شیراز

رستوران مسلم که در بازار تهران واقع شده یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تهران است که به حق خوشمزه‌ترین و خوش طعم‌ترین غذاها را ارائه می‌دهد. نگران این صف نباشید، چرا که با توجه به سرویس‌دهی عالی و سریع این رستوران، زیاد منتظر نخواهید مانید. منوی این رستوران شامل انواع کباب، زرشک پلو، باقالی پلو، سبزی پلو و ته‌چین است.

قیمت‌های فست فود پرپروک معمولا مناسب است و به کیفیت غذایی و تازگی موادی که استفاده می‌شود می ارزد. دوتا از معروف‌ترین شعبه‌های پرپروک شعبه‌ی اول آن یعنی سعادت‌آباد و شعبه‌ی همیشه شلوغ آن یعنی ولنجک هستند. از شعبه‌های دیگر پرپروک می‌توان پاسداران، سهروردی، قیطریه، هفت‌حوض، آریاشهر، گیشا، تهرانپارس و کوروش را نام برد. “رستوران سنتی مهتاب” یکی از رستوران های خوب لاهیجانه و همونطور که از اسمش پیداست،یه رستوران سنتیه و انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو میشه.