بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-گروه غذایی


در منوی این رستوران تنها دو مدل دیزی و مخلفات دیزی برای سفارش وجود دارد. دیزی ما رستوران بزرگی نیست و در روزهای تعطیل ممکن است همه ی میزهای آن پر باشد که با کمتر از ۱۰ دقیقه انتظار می توانید یک میز خالی بیابید. این رستوران برای همه‌ی آدم‌هایی که به آن می‌روند “بهترین رستوران تهران” محسوب نمی‌شود. رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری که میراث فرهنگی آن را جزو آثار باستانی تهران ثبت کرده است؛ برای افرادی تفریح محسوب می‌شود که دوست دارند گاهی در حال و هوای قدیمی شهر وقت بگذرانند. برای رفتن به قهوه‌خانه سنتی آذری بهتر است مترو یا بی‌آر‌تی را انتخاب کنید. آخرین ایستگاه بی‌آر‌تی ولیعصر در نزدیکی این قهوه‌خانه است و همچنین از متروی راه آهن تا آنجا فاصله‌ی زیادی نیست.

  • آشپزخونه هم منظم و تر و تمیز بود و از همه مهمتر یک سرآشپز کاربلد هم بالای کار هست.
  • اگر برای فرار از شلوغی و آلودگی قصد دارید از شهر دور شوید و یک وعده‌ی غذای ایرانی متفاوت رو تجربه کنید؛ حتما رستوران رسم نو رو توی لیست جاهایی که باید به آنها سر بزنید قرار دهید.
  • این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است.
  • درست است که قیمت آن به نسبت جاهای دیگر کمی بالاست اما کیفیت سرویس دهی و حال و هوای رستوران راضی تان می کند.
  • لذت طعم غذاهای ایرانی در ارتفاع ۲۷۶ متری غرب تهران می‌تواند تجربه‌ای خاطره‌انگیز باشد به خصوص که این غذاخوری مدرن در بخش متحرک گردش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و می‌توانید هنگام میل کردن غذا، تمام شهر تهران را تماشا کنید.

قسمت روباز رستوران فقط یک باغ نیست بلکه به لطف کلی تزئینات، نورپردازی ها، گل ها رنگارنگ و گیاهان مختلف فضایی بسیار زیبا و خاص را به وجود آورده. با توجه به بررسی هایی که انجام شده و نظراتی که مردم درباره رستوران های ژاپنی تهران داده اند، جای دارد رستوران کنزو را به عنوان بهترین رستوران سوشی تهران یا یکی از بهترین رستوران های سوشی تهران قلمداد کرد. بعد از شعبه سعادت آباد، رستوران رفتاری به سمت شرق تهران رفت در خیابان دولت که یکی از شلوغ ترین و معروف ترین خیابان های شرق تهران به شمار میرود، سومین شعبه خود را افتتاح کرد. لازم به ذکر است شعبه دولت از نظر منوی غذایی تفاوت هایی با سایر شعبات رستوران رفتاری دارد و انواع ساندویچ های کبابی و کته های قالبی هم به منوی غذایی این شعبه اضافه شده است.

از طرف دیگر همه ما می‌دانیم که رستوران‌های مختلفی در تهران وجود دارند. برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است. به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم.

بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران زیر زمین یک منوی متنوع و کامل برای هر سلیقه و هر رژیم غذایی دارد. یکی از خوشمزه ترین غذاهای این رستوران خورشت خلال کرمانشاهی آن است. اگر خیلی دیزی خوردن را دوست دارید حتما برای یک بار هم که شده دیزی ایرانشهر را امتحان کنید.

رستوران های ارزان تهران

این رستوران در حال حاضر تبدیل به یکی از برند‌های مطرح و معتبر در زمینه تولید غذاهای نیمه آماده نیز شده است و غذاهای بسته بندی خود را به خارج از کشور صادر می‌کند. بد نیست بدانید که سریال محبوب آشپزباشی نیز بر اساس داستان همین رستوران ساخته شده است! البته لازم به نگرانی نیست، با وجود این حجم از شهرت و کیفیت غذا، قیمت منوی رستوران هانی بسیار عالی و مقرون به صرفه است. در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد.

۴۸. رستوران زیبای موزه آب دزفول

با وجود قیمت بالای دیزی در این رستوران ( هر پرس با مخلفات حدود 45 هزار تومان)، مواد غذایی تازه و باکیفیتی که در طبخ آن ها استفاده می شود، شما را مجاب می کند که با رضایت کامل مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید. فضای داخلی این رستوران کاملا شبیه به یک خانه بوده و حس امنیت خوبی را به مشتریان القا می کند به طوری که بر روی زمین فرش پهن شده، پنجره ها رنگارنگ بوده و غذاها در بشقاب های گل سرخی سرو می گردد. حجم غذاهای این رستوران نیز بالا بوده و از همین رو می توانید یک غذا را برای 2 نفر سفارش دهید. شاید نشانی رستوران نون و نمک فخرالملوک در جنوب تهران، شما را در انتخاب آن به شک بیندازد؛ اما باید به شما اطمینان بدهیم که انتخاب این رستوران یک تیر و دو نشان است.