بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-گروه غذایی


اینجا همانند رستوران های خاصی مانند شاندیز جردن، از معدود رستوران های تهران است که تا به حال هیچ مشتری ناراضی نداشته و تمامی مشتریان از خدمات و سرویس دهی گرفته تا محیط و کیفیت غذا راضی بودند. همچنین آن هایی که بین رستوران های با موسیقی زنده در تهران به دنبال رستورانی لوکس هستند که جزء رستوران های شیک تهران نیز محسوب شود، روی رستوران 133 می توانند حساب باز کنند. رستوران تراس پارک در محدوده سعادت آباد و در یکی از محله‌های دنج آن واقع شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، رستوران تراس پارک دارای فضای داخلی و فضای بیرونی است. فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید.

همچنین باید بدانید که این رستوران، یک بخش دیگر هم دارد که مربوط به کافه است و می‌توانید از منوی جداگانه‌اش استفاده کنید. اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند. غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند.

  • در این رستوران می‌توانید از میزهای دو تا دوازده نفره را پیدا کنید و با خیال راحت هر تعدادی که هستید در کنار هم بنشینید.
  • این رستوران در کنار امکانات و رعایت استانداردهای روز دنیا توانسته یکی از پربازدیدترین مکان‌های تهران به حساب آید.
  • رستوران گیلانهرستوران گیلانه یکی از رستوران ها بسیار عالی در تهران است.
  • در واقع این مکان را می‌توان به نوعی یک رستوران توریستی به حساب آورد.
  • این رستوران در واقع یک رستوران لوکس با دکوری بسیار زیبا است که می توانید یک شب خاطره انگیز را در آن بگذرانید.

جالب است بدانید که در منوی کوبابا پیش غذا وغذاهای افغانیولبنانیهم وجود دارد؛ حمص، سمبوسه، فلافل، سالاد تبوله، پلوی افغانی، اسکندر افندی و موسی کای بادمجان برخی از این غذاها هستند. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران بسیار بالا بوده از همین رو تنها قشر خاصی توانایی غذا خوردن در آن را دارند. شورکولی که به معنی ماهی کولی شور است،این رستوران توی یه خونه ای با حیاط زیبا واقع شده و محیط داخلی‌اش هم با کاشی کاریها، اشیای عتیقه و میز و صندلی چوبی دلنشین تزیین شده. شورکولی منوی گسترده‌ای داره و انواع و اقسام خورشت ها، کباب ها و شامی ها در اون پخته میشه. بهترین غذاهای شورکولی از دید مشتریانش ماهی اوزن برون، کباب ترش، شامی رودباری، گمج کباب و میزرا قاسمی است. فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌ به‌ زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید.

تخفیف های نت برگ برای رستوران های تهران

کیفیت خوب غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شود از جمله ته چین های عالی آن باعث استقبال مشتریان از عرضه این غذاها شده و مشتریان زیادی را برای صرف غذا به این مکان می‌کشاند. قیمت مناسب خدماتی که توسط بهترین رستوران واقع در بازار تهران به متقاضیان ارائه می‌شود مورد توجه بسیاری از کسانی است که می‌خواهند به صرف غذا در بهترین رستوران بازار بزرگ تهران بپردازند. اگر شما هم جزو آن دسته از مشتریانی هستید که به دنبال یک رستوران دنج و کوچک در بازار تهران می‌گردند با مراجعه به رستوران جوان بازار قادر خواهید بود به هدف خود برسید. این رستوران را می‌توان رستوران باکیفیتی به حساب آورد که در مقایسه با سایر رستوران‌ های بازار تهران از فضای نسبتا خلوت‌تری برخوردار است که رستوران معروف بازار تهران است. در اینجا قصد آن را داریم که ویژگی‌های مثبت و خدمات مناسب چند رستوران خوب بازار تهران را جهت آگاهی علاقه‌مندان بیان کنیم. بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند.

رستوران ایتالیایی سنسو

رستوران هتل پارسیان استقلال ، جزو بهترین رستوران های شمال تهران شناخته می شود و به خاطر قرار گرفتن در محیطی دنج، عالی ترین مکان برای صرف غذا با آرامش خاطر خواهد بود. از مزیت های این رستوران باید به سرو فست فود اشاره کنیم همچنین عموم مردم قادر خواهند بود از خدمات این محل به صورت آزاد استفاده کنند. همچنین علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای بین المللی را نیز در منوی خود دارا می باشد. غذاهای این رستوران از مواد غذایی ایرانی و محبوب تشکیل شده اما طعمی جدید دارند. این رستوران موسیقی زنده دارد و درحال حاضر در کنار رستوران یک پارکینگ برای مشتریان در نظر گرفته شده است. قیمت غذاهای رستوران بخارا نسبتا بالا است اما می توانید مطمئن باشید که یکی از بهترین غذاهای تهران را خورده اید.

روف لانژ؛ یکی از بهترین رستوران ‌های تهرانپارس

کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید.