بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-گروه غذایی


در این اتوبان، بعد از چهارراه رشید، رستوران را در آن سمت خیابان مشاهده خواهید کرد. اگر هم از سمت شرق میخواهید به رستوران بروید، بعد از خیابان گلشنی 117، رستوران را مشاهده خواهید کرد. کاخ رستوران لیدوما در لیست رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره باشد. دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند.

  • اگر قصد دارید که برای ظهر و صرف ناهار به آنجا بروید، حتما پیش از رفتن، میز رزرو کنید، چرا که در هنگام ظهر، رستوران معمولا شلوغ است.
  • رستوران چاپ چاپ در بین رستوران های آسیایی یکی از محبوب ترین های محسوب می شود.
  • یکی از موارد مخصوص منوی شومینه ، قلیان ویژه پرتقال خامه آن میباشد که بسیار پرطرفدار است.

بازار تهران یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری و تماشای زیبایی‌های پایتخت است. این رستوران در دل بازار تاریخی تهران قرار دارد و عده زیادی برای رفتن به آن مدت‌ها در صف می‌مانند. رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.

قیمت رستوران های تهران

سالاد بار در این رستوران هر روز دایر است؛ اما اردورهای رستوران نایب معمولی هستند و پیش‌غذا یا سالاد منحصربه‌فردی در سالاد بار ارائه نمی‌شود. رستوران دیبا در هتل اسپیناس پالاس در طبقه همکف، از معروف‌ترین رستوران‌های این مجموعه به شمار می‌رود. این رستوران سنتی معماری اصیل و کهنی دارد و در تزیین داخلی آن از گچبری‌های زیبا و پنجره‌هایی با شیشه‌های رنگی استفاده کرده‌اند.

اطلاعات تکمیلی رستوران اصیل

رستوران دارای بهداشت کامل است و غذاها با مواد غذایی درجه یک طبخ می شود. در کنار غذا و پیش غذا نوشیدنی های سرد و گرم و دمنوش نیز سرو می شود. خوراک گردن این رستوران از محبوب ترین غذاهای آن است و اگر به شاندیز رفتید، حتما چلو گردن آن را امتحان کنید. البته که باقی غذاهای این منو هم کیفیت بسیار بالایی دارند و معمولا روزهای تعطیل خیلی شلوغ است. رستوران شاندیز که یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های تهران است، از رستوران های گران محسوب می شود و برای قرارهای رسمی بسیار مناسب است. در رستوران کوهپایه شما سه وعده پیش غذا، غذای اصلی و دسر ارائه می شود.

اما چیزی که بیشتر از همه باعث شهرت این مکان شده غذاهای عربی آن است. همچنین در بین پیش غذاهای آن پنج مزه سرد بسیار محبوب می باشد اما حمص، سالاد، فلافل، پلوی افغانی، سمبوسه نیز چند نوع دیگر از خوشمزه ترین پیش غذای این رستوران می باشد. رفتن به بهترین رستوران های تهران یکی از تفریحات رایج میان مردم است و هر از گاهی رفتن به مکانی که دور از دغدغه های روزانه و گذراندن ساعاتی خوش با خانواده و یا دوستان از ضروریات زندگی های امروزی تلقی می شود. رستوران های سنتی یکی از لذت بخش ترین لحظات و تفریحات اکثر افراد می باشد. در شهر تهران مناطق بسیاری برای رستوران گردی هست از خیابان های سعادت آباد گرفته تا تهرانپارس، از خیابان سی تیر تا اندرزگو. کسی نیست که نداند دربند تهران کجاست و چه جای بی نظیر و دنجی برای آخر هفته ها محسوب می شود البته در روزهای آخر هفته و بخصوص پنج شنبه شب ها خیابان دربند آنقدری ترافیک می شود که بهتر است با خودرو اصلاً مراجعه نکنید.