بهترین رستوران های تهران با قیمت و آدرس + غذاهای تهران اسمارتیز


رستورانی که با سالاد سزار معروفش شناخته شده و هربار نام میخوش را می آوریم، یاد سالاد سزارهای حجیم و خوشمزه به همراه مرغ سوخاری درکنار آن می افتیم که با هزینه ای مطلوب، خودش یک وعده غذایی به حساب می آید. رستوران میخوش در منطقه بلوار فردوس تهران آغاز به کار کرد و توانست با غذاهای بسیار خوبش در میان مردم معروف شده و امروزه یکی از شلوغ ترین رستوران های تهران باشد. توی دامنه کوههای شرقی اراک، در ضلع غربی هتل امیرکبیر، “رستوران کوهستان” توی یه محیط رویایی و به یاد ماندنی روی دل کوه قرار یه رستوران زیبایی قرار داره. این رستوران یه فضای سرسبز کوهپایه ای و محیطی آرام با اجرای زنده موسیقی پاپ و سنتی داره که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با ویژگی های منحصر به فرد ارائه میشه. رستوران وکیل یکی از بهترین رستوران‌های سنتی کرمان است که توی دل حمام قدیم بازار وکیل قرار داره. اگه به آداب و رسوم قدیمی ایرانی اهمیت میدی و دلت برای خوردن یک دیزی دو آتشه لک زده، کافیه که بعد از گشت و گذار توی بازار سنتی وکیل راهی رستوران سنتی وکیل بشی.

  • در ایران نیز در سال های اخیر رستوران های خارجی بسیاری تأسیس شده که با کیفیت بالا می توانید بهترین غذاهای بین المللی را در آن ها پیدا کنید.
  • فضای رستوران میخوش از دکوراسیونی زیبا و دیدنی برخوردار است که دارای دو طبقه می باشد.
  • افراد از گوشه گوشه تهران، برای صرف غذای لذیذ به رستوران هانی مراجعه می‌کنند.
  • این رستوران به سبک چینی دیزاین شده و منوی آن نیز از تنوع بالایی برخوردار است.
  • رستوران مطبخ تا ساعت یک بامداد منوی کامل خود را عرضه می‌کند و از ساعت یک تا سه بامداد برگرها و اسنک با نوشیدنی ارائه می‌دهد.

تفاوت این رستوران با دیگر فست‌فودی‌هایی که ممکن است با آن‌ها روبه‌رو شوید، این است که روی برگرها تمرکز دارد؛ درحالی‌که بیشتر فست‌فودی‌های دیگر به پیتزا، هات‌داگ و انواع ساندویچ‌ها بیشتر اهمیت می‌دهند. اگه مایل هستی رزومه‌ت رو برای سفرزون ایمیل کن تا تیم محتوا بررسی کنند و اگه تایید شد باهات تماس بگیرن. خانم شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..

در دیزی سرای ایرانشهر دیزی به صورت قدیمی و در ظرف های سنگی در کنار نان سنگک، ترشی و سبزی خوردن سرو می شود. چلوکبابی شمشیرییکی از معروف ترین چلوکبابی های تهران چلوکبابی شمشیری است. که شعبه اصلی آن که فعالیتش را در زمان رضاشاه آغاز کرده است در سبزه میدان است.

در میان کافه رستوران‌های معروف تهران، کافه رستوران شمرون بام لند، شهرت زیادی دارد. این کافه رستوران به دلیل قرار گرفتن در مجاورت دریاچه، منظره‌ای فوق‌العاده دیدنی دارد. این جذابیت تا حدی است که آنقدر محو تماشای زیبایی محیط می‌شوید، که غذا و یا نوشیدنی‌تان را فراموش می‌کنید. کلمه‌ی «ته‌چین ویژه» در سر در این رستوران نیز گواه این امر است.

رستوران سنتی شرف‌الاسلامی از جمله بهترین رستوران های تهران است که خوشمزه‌ترین غذاهای سنتی را طبخ و سرو می‌کند‌. نزدیک به ۸۰ سال از فعالیت این رستوران می‌گذرد و همچنان در صدر بهترین رستوران‌های پایتخت وجود دارد. رستوران عالی قاپورستوران عالی قاپو با معماری کاملاً اصیل ایرانی و سنتی در میدان ونک به سمت گاندی واقع شده است. مدیر این رستوران آقای محمد رشیدی طرقی است و به خاطر علاقه فراوانش به قدمت ایران و فرهنگ و هنر ایرانی چیدمان سنتی و اصیل ایرانی را برای رستوران انتخاب کرده است. معماری داخلی رستوران و نقاشی های ایرانی که برای تزئین غذا به کار رفته و نوع پوشش کارکنانش شما را به گذشته های دور ایران می برد. در این رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و در رستوران شما می توانید هم روی میز و صندلی های چوبی زیبا بنشینید و هم میتوانید روی تخت های سنتی لم بدهید و از غذاهای سنتی این رستوران لذت ببرید.

رستوران دنج و زیبای دارچین سمنان

حجم غذاها بالا است و برای دو نفر با اشتهای معمولی کفایت می‌کند، اما قیمت غذاها به نسبت دیگر رستوران‌های بازار تهران کمی بیشتر است. رستوران هتل قناری بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و از سال ۱۳۵۹ با نام کنونی آن نام‌گذاری شده است. برای مشتریان قدیمی این رستوران، حال و هوای داخل آن هنوز مثل سابق است و فضایی پر از صمیمیت و آرامش دارد. رستوران هتل قناری سبک تزیین قدیمی خود را حفظ کرده است؛ اما در حال حاضر منویی متنوع از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به مشتریان ارائه می‌دهد. رستوران مطبخ در بخش مرکزی هتل پارسیان تهران قرار دارد و منوی گسترده‌ای از غذاهای بین‌المللی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بخشی از شهرت این رستوران به‌دلیل غذاهای معروف ترکیه‌ای آن است که باعث شناخته شدن این رستوران با نام رستوران ترکیه‌ای می‌شود.

شمرون (بام لند)؛ تجربه یک شکم‌گردی جذاب با منظره دریاچه

یکی از دلایل این موضوع هم تمایل ایرانی‌ها به غذاهای ایتالیایی است که البته تنها محدود به ما هم نیست. غذاهای ایتالیایی سرشار از طعم‌های مدیترانه‌ای هستند که جذابیت زیادی برای همه مردم جهان دارند. بعد از یک غذای عالی چه چیزی حسابی می‌چسبد؟ پیشنهاد ما پیاده‌روی است. البته رستوران سنتی عالی قاپو سابقه‌ی خوبی هم دارد و از سال ۱۳۵۸ مشغول فعالیت است.

رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید. از دیگر رستوران های خوب تهران که در لیست رستوران های لوکس تهران نیز قرار می‌گیرند می‌توان به رستوران شاندیز (جردن)، رستوران لبنانی کوبابا (جردن)، رستوران چینی اژدهای طلایی (پل رومی) و رستوران برزیلی رودیزیو (پالادیوم) اشاره کرد. دیزی سرای ایرانشهر مخصوص کسانی است که به هر دلیلی فرصت طبخ و آماده کردن دیزی را ندارند یا هوس کرده‌اند که یک دیزی خوشمزه با دوستان و خانواده خود میل کنند. این رستوران به‌خاطر دیزی‌هایش معرف شده است و در کنار هر پرس غذا، تعدادی ترشی و مخلفات به عنوان سرویس می‌دهد که شما خواه ناخواه باید آن‌ها را حساب کنید؛ این یک مورد شاید به مذاق همه خوش نیاید. به هر ترتیب اگر یک دیزی خوب می‌خواهید، باید بدانید که خیلی از دیزی‌خورها به این رستوران می‌آیند و معمولاً هم اینجا شلوغ است، مگر اینکه در ساعاتی مشخص به آنجا مراجعه کنید یا بخواهید از سرویس بیرون‌بر استفاده کنید.

آن‌ها می‌کوشند تا غذاهای ایرانی را با حال‌وهوایی خلاقانه همراه کنند و نظر مخاطبانش نشان می‌دهد که از پس این‌کار به‌خوبی برآمده‌اند. البته دست شما در این مورد در شهری مثل تهران کاملا باز است؛ چراکه انواع و اقسام رستوران ها در شهر تهران، مناسب با سلیقه، نیاز و بدجه‌ی هرکس وجود دارد؛ از چلوکبابی ها گرفته تا کافه رستوران ها. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است. یکی از معروف‌ترین شعبه‌های رستوران مرشد، شعبه نیاوران است که فضای قدیمی و سنتی آن جذابیت زیادی دارد. حال و هوای این رستوران آنقد ناب و دوست داشتنی است که از ابتدای ورود تا زمانی که از آنجا خارج شوید، متوجه گذر زمان نخواهید شد.

سفره خانه سنتی زعفران، تهرانسر (با مدیریت جدید) آخر هفته ها هر شب موسیقی زنده دارن، با محیط شاد 😁 غذا هاشونم همه خوب بود مخصوصا #کباب رول فیله فرانسوی و اسکالپ مرغ. سالاد بار هم‌ دارن که از انواع سالاد میتونید بردارید قیمتش هم هفت تومنه برای هر پیش دستی. اگر می‌خواهید برای اولین‌بار طعم جدید غذاهای ایتالیایی را تجربه کنید، به رستوران ایتالیایی سنسو که بهترین رستوران ایتالیایی تهران است بروید. رستوران مسلم توی بازار قدیمی تهران و نبش سبزه‌میدان است و مشهورترین رستوران کل بازار است و بدون شک یکی از بهترین رستوران های تهران است.