بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-گروه غذایی


داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد. همچنین اینجا یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود. با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد. رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند.

صبحانه‌های این کافه رستوران در میان مشتریانی که آن را امتحان کرده اند، فراموش نشدنی هستند. این رستوران در انتهای اتوبان همت غرب، ابتدای اتوبان خرازی، خروجی دریاچه چیتگر، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری بام لند واقع شده است. وب و با کیفیت می‌گردید، پیشنهادات تخفیفان را درمورد بهترین رستوران های تهران فراموش نکنید.ما برای همه شهروندان تهرانی پیشنهادات هیجان انگیزی داریم.

  • رستوران سنتی شرف‌الاسلامی نیز به دلیل امکانات و جذابیت‌های ویژه خود در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت.
  • در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند.
  • توی این رستوران دنج میتونی انواع غذاهایی که با مرغ تهیه میشه رو تست کنی و ازش لذت ببری.
  • کباب‌های رستوران رفتاری حرف ندارند و پیشنهاد می‌کنیم که حتما آن را امتحان کنید.

در این رستوران‌ها سرو انواع پیش‌غذا، نوشیدنی و غذاهای ایرانی و بین‌المللی انجام می‌گیرد. علاوه بر کیفیت و خوشمزگی غذا، قیمت مناسب نیز از مهم‌ترین معیارهای انتخاب رستوران محسوب می‌شود. از بهترین رستوران های تهران که قیمت مناسب و معقولی دارند، می‌توان موارد زیر را نام برد. منوی رستوران البرز، بیشتر غذاهای ایرانی دارد و به‌مرور زمان هم توسعه یافته است.

کترینگ‌های بسیار خوبی در تهران وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از وبسایت بلد به اطلاعات مورد نیازتان در درباره آن‌ها دسترسی داشته باشید. پیدا کردن تهیه غذای خوب در تهران می‌تواند بعضی مواقع کار سختی باشد. مخصوصا در سال‌های اخیر که قیمت‌ها بسیار بالا رفته‌اند و پیدا کردن غذایی که هم کیفیت و مزه‌ی خوبی داشته باشد و هم قیمت قابل قبولی، از همیشه سخت‌تر شده است. برای همین موارد است که شما می‌توانید از سرویسی که کترینگ‌ها ارائه می‌دهند استفاده کنید.

با معروف ترین و بهترین رستوران های شهر تهران آشنا شوید

این رستوران پیک موتوری هم دارد و اگر فاصله مکانی شما تا کباب شمرون دور می باشد، می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید تا در مدت کوتاهی به دست شما برسد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید. سلام رستوران گالریا شاندیز ولنجک هم بنظرم باید به این لیست اضافه شود.

گالری تصویر رستوران مهر میترا

اگر با خودروی شخصی میخواهید به برج میلاد مراجعه کنید می توانید از پارکینگ اختصاصی برج میلاد هم برای پارک وسیله نقلیه خود استفاده کنید. رستوران روحی یکی از معروف ترین رستوراه های خاص و جذاب در تهران است و رستوران گردها علاقه زیادی به این رستوران دارند و رستوران بخاطر استفاده از ظرف های رویی معروف به روحی، توانسته طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند. فضای رستوران بام لند بسیار شیک و دلچسب بوده و با چشم‌انداز جذابی که از دریاچه چیتگر به نمایش می‌گذارد مکان مناسبی برای صرف غذا است. کباب‌های رستوران رفتاری طعمی بی‌نظیر داشته که به همه افراد توصیه می‌شوند. رفتار کارکنان رستوران رفتاری بسیار حرفه‌ای و محترمانه‌ بوده و حس خوبی را به مهمانان رستوران منتقل می‌کنند.

رستوران وکیل التجار به دلیل داشتن تم سنتی ایرانی و معماری قجری و همچنین به کار بردن لوازم و ظروف تاریخی، در بین دوست داران هنر و تاریخ ایرانی محبوبیت بالایی دارد. در خیابان خدامی حوالی میدان ونک، یکی از معروفترین رستوران‌های ژاپنی تهران را خواهید یافت که سال‌هاست برای خود اسم و رسمی به هم زده ‌است. منوی متنوع و جذاب غذایی، نوشیدنی ایرانی، قهوه، شیرینی و دسر شما رو از ترک کردن محیط برای دسر و نوشیدنی بعد از غذا بی نیاز می‌کند. اگر برای فرار از شلوغی و آلودگی قصد دارید از شهر دور شوید و یک وعده‌ی غذای ایرانی متفاوت رو تجربه کنید؛ حتما رستوران رسم نو رو توی لیست جاهایی که باید به آنها سر بزنید قرار دهید. تهران بعنوان یک کلانشهر و پایتخت کشورمان، بزرگترین، معروفترین و بهترین رستوران‌ها و مجموعه‌های خوراک و نوشیدنی را در خود جای داده است. رستوران باغ گیلاس در ولنجک تهران یک رستوران فضای باز تهران با طراحی سنتی و مدرن در تهران است و یکی از رستوران های پرطرفدار تهران محسوب می شود.