بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان-گروه غذایی


کیفیت غذاهای آن بسیار عالی است و شما می توانید انواع پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و… خوشمزه را نوش جان کنید. شعبه های دیگر این رستوران در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار هستند. دلیل معروفیت آن عرضه کباب های ویژه منطقه گلپایگان که گوشتی لطیف و لذیذ و در عین حال نرم و آبداردارد. در این رستوران انواع کباب های سنتی ایرانی با گوشت تازه طبخ می شود دلیل محبوبیت این رستوران قدیمی در تهران کیفیت بالای غذا و سرویس دهی آن می باشد. با اینکه جزو رستوران های ارزان قیمت تهران بوده و دکوراسیون شیک و امروزی ندارد اما مشتری ها برای دریافت غذای این مکان در صف می ایستند. این رستوران در یک ساختمان اصیل و قدیمی که ۱۲۰ سال عمر دارد واقع شده است.

رستوران مسلم بازار بزرگ تهران کجاست و چگونه می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ رستوران مسلم بخاطر دسترسی آسان و قرارگیری در یکی از شلوغ ترین بخش های بازار بزرگ، همیشه شلوغ است. رستوران در خیابان 15 خرداد قرار دارد و از سمت خیابان بعد از اینکه وارد خیابان 15 خرداد و اول بازار بزرگ می شوید، بعد از خیابان منوچهر خانی به محوطه ای بزرگ می رسید که رستوران در نبش آن قرار دارد. رستوران مسلم شاید به اندازه شرف الاسلام به قدمت یک قرنی اش شلوغ نباشد اما همچنان باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا بتوانید بر روی یکی از صندلی های رستوران نشسته و غذاهای جذابش را میل کنید.

  • رستوران اصیل دارای منوی مجزای کافه بوده تا مهمانان بتوانند پس از صرف غذا، دمنوشی خوش‌عطر نوش‌جان فرمایند.
  • اینکه افراد به راحتی بتوانند در این رستوران از موقعیت خاص آن لذت ببرند مهم است.
  • رستوران گیلانه در تهران دارای دو شعبه است که شعبه اول آن در الهیه و دیگری در جردن واقع شده است.
  • دسترسی بسیار آسان این شعبه که در خیابان گلبرگ واقع شده، آن را بسیار محبوب کرده است.

شعبه نایب ساعی توسط ایرج نایب، نوه حاج علی و پسر غلامحسین نایب، ساخته می‌شود. حاج علی یکی از آشپزهای ناصرالدین شاه بوده که طبق اطلاعات مجموعه نایب، او اولین چلوکباب را در ایران و برای شاه آماده می‌کند و بعدها غلامحسین نایب، اولین چلوکبابی به شکل رستوران‌های مدرن اروپایی را می‌زند. شعبه ساعی به‌مرور توسعه پیدا می‌کند و در حال حاضر چهار سالن مجزا دارد و ظرفیت آماده پذیرایی آن به حدود 500 نفر می‌رسد.

۱۰. بهترین رستوران های تهران با فضای باز

بخشِ اصلی منوی رستوران نایب از کباب‌های خوشمزه و متنوع کشور تشکیل گردید. چنان‌چه علاقه‌مند به صرف یک وعده کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه هستید، رستوران نایب گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. شعبات مختلف رستوران نایب در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مسافران و افراد ساکن در تهران هستند. پرسنل این رستوران با برخورد خوب خود سبب جذب مسافران زیادی به این رستوران شده‌اند.

شاید منظره بیرونی از این رستوران به وسعت سایر رستوران‌هایی که تا به حال معرفی شدند، نباشد، اما به نوبه خود باز هم زیبایی‌هایی دارد. سبک غذای فرنگی و منوی کامل در جیلیز ویلیز، باعث شده که مشتریان برای سفارش غذا صف بکشند. انواع فیله‌های سوخاری و استیک‌ها در این فست فود بسیار محبوب هستند. علاوه بر این، مشتریان دائمی این فست فود، طعم و مزه انواع پیتزا در جیلیز ویلیز را با هیچ فست فودی قابل مقایسه نمی‌دانند. کنزو یکی از معدود رستوران هایی است که به صورت اختصاصی فقط غذای ژاپنی سرو می کند. کترینگ به سرویس‌هایی گفته می‌شود که در آن‌ها غذا در مکانی دیگر طبخ و آماده پذیرایی می‌شود و سپس به مکان مورد نظر مشتری منتقل می‌شوند.

فست فود باگت

سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … رستوران خونه در چهارراه جهان کودک، سمت حقانی شرقی، خیابان شهیدی،‌ بن بست کمان قرار گرفته است.

بهترین رستوران های شمال تهران

جدا از طعم خوب کباب های این رستوران، سخاوت و بخشندگی مرحوم نائب زبانزد مردم بود. از دلایلی که نائب یکی از رستوران های معروف تهران شده، فضای داخلی زیبای آن است. معماری چشم ‌نواز، چیدمان عالی و تمیزی رستوران نائب حتماً شما را ترغیب می کند که برای یک بار هم که شده با عزیزانتان به این رستوران ایرانی بروید. اولین شعبه رستوران کنزو که همان شعبه ونک می باشد، در خیابان خدامی قرار دارد. اگر مبدأ را میدان ونک در نظر بگیریم، مابین خیابان های ولیعصر و ملاصدرا، خیابان ونک را مشاهده می کنید.

گردشگری خوراک یا گردشگری غذایی یکی از انواع گردشگری است که می‌تواند نقش مهمی در جذب توریست داشته باشد؛ هم‌اکنون گردشگری غذا در دنیا بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد دارد. سالگرد ازدواج یکی از مناسبت‌های خاصی است که معمولاً با صرف شامی دو نفره و رمانتیک در رستورانی مجلل برگزار می‌شود. با بعضی از رستوران‌های مناسب برای برگزاری سالگرد ازدواج را در ادامه آشنا خواهیم شد.