بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان


فضای داخلی این رستوران را با بازسازی کامل به شکلی مدرن و امروزی در آورده‌اند؛ اما سنتی‌ترین غذای ایرانی را با بالاترین تنوع سرو می‌کنند. روش پخت دیزی نیز در این رستوران با سایر رستوران‌ها تفاوت دارد و این غذا را در ظرف‌های سفالی برای مشتری می‌آورند. رستوران زنبق آبی در منطقه تجریش از معروف‌ترین رستوران‌های تهران است و از نخستین رستوران‌های ارائه‌دهنده بوفه صبحانه به شمار می‌رود. این رستوران از لاکچری‌ترین رستوران های پایتخت نیز به شمار می‌رود و اتاق وی آی پی آن با ظرفیت ۶۵ نفر و چشم‌اندازی بسیار زیبا فضایی دلنشینن برای برگزاری جشن‌های خانوادگی و دورهمی‌ها دارد. تزیین میز تولد یا سالگرد ازدواج یا جشن‌های خانوادگی خود را در صورت رزرو، مهمان این رستوران خواهید بود.

سایت هومسا هزاران اقامتگاه فعال در تمام کشور دارد و خیال شما را از بابت یک اقامت دلچسب در شهرهای مختلف راحت می‌کند. هومسا دنیایی از انتخاب را پیش روی‌ شما می‌گذارد و امکان اجاره ویلا و سوئیت، اجاره روزانه آپارتمان مبله، اجاره کلبه، اجاره اقامتگاه بوم گردی، رزرو هتل و بوتیک هتل را به شما می‌دهد. هومسا خانه‌ای به وسعت ایران است و می‌خواهد کاری کند، به هر جا که سفر می‌کنید، دغدغه‌ای از بابت اقامت نداشته باشید. با کمک سایت هومسا هم به اقامتگاه‌های لوکس و خاص دسترسی دارید و هم می‌توانید از اقامت در آپارتمان‌ها و سوئیت‌هایی با قیمت‌های به صرفه لذت ببرید.

  • لازم به ذکر است درکنار غذاهای ایرانی، انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی شامل انواع استیک و پاستا هم در این رستوران سرو می شوند و امکان سفارش به صورت بیرون بر هم وجود دارد.
  • این رستوران ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد و برخورد پرسنل آن بسیار محترمانه است.
  • بخشی از شهرت این رستوران به‌دلیل غذاهای معروف ترکیه‌ای آن است که باعث شناخته شدن این رستوران با نام رستوران ترکیه‌ای می‌شود.

شما می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در کنار عزیزانتان و رو به دریاچه نقره‌گون خلیج فارس در شمرون بام لند نوش جان کنید. برای تجربه یک وعده غذای خوش عطر و طعم با کیفیت بالا، حتما یک بار رستوران بین‌المللی نارنجستان را امتحان کنید. علاوه‌بر کیفیت بالای غذا و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، رفتار پرسنل رستوران و گارسون‌ها، از نقاط قوت رستوران نارنجستان به شمار می‌رود.

بهترین رستوران های اصفهان: معرفی رستوران ها و باغ رستوران ها

پس از ورود به این رستوران بین‌المللی، با یک شربت خنک و خوش طعم موهیتو از شما استقبال می‌شود و گارسون‌ها، کیف دستی‌تان را با وسیله خاصی به میز آویزان می‌کنند تا جلوی دست و پایتان را نگیرد. نام رستوران شاندیز مشهد به گوش همه‌ی ما آشناست، این رستوران محبوب و پرطرفدار شاندیز در مشهد یک شعبه هم در پایتخت دارد که آن را با نام رستوران شاندیز جردن می‌شناسند. شما می‌توانید اطلاعات کامل این رستوران را در مقاله معرفی رستوران عالی قاپو بخوانید.

رستوران گردان برج میلاد، نمایش هنر و زیبایی

موسیقی زنده با همکاری یک گروه حرفه‌ای، کیفیت بسیار بالای غذاها و پرسنل مجرب از امتیازات رستوران عالی قاپو به حساب می‌آیند که موجب محبوبیت بالای این رستوران شده‌اند. معماری داخلی رستوران شبیه به یک موزه قدیمی بوده که محیطی لذت‌بخش و مفرح را برای مهمانان فراهم می‌آورد. رستوران عالی قاپو تهرانبا فضایی خاص و زیبا پذیرای شهروندان تهرانی می باشد. در این رستوران یک گروه موسیقی حرفه ای فعالیت دارد که اجراهای بسیار خوبی را به نمایش می گذارند و اوقات شاد و مفرحی را برای مشتریان فراهم می کند. رستوران باغ گیلاس یکی دیگر از رستوران‌های فشم است که شهرت بسیار زیادی دارد. این رستوران کمی بالاتر از رستوران باغ بهشت قرار دارد و در کنار رودخانه واقع شده است.

رستوران 3 گوش گریل (تهرانپارس- غذاهای فرنگی عالی با فضای بزرگ)

غذاهای بی نظیر و لذیذ ایتالیایی را می توانید با طعم خاصی در رستوران ایتالیایی ژوانی میل کنید. غذایی که در رستوران مسلم سرو می‌گردد ته چین (مرغ یا گوشت) بوده که کلمه‌ «ته‌چین ویژه» در سردر این رستوران نشان‌دهنده همین امر است. چنان‌چه قصد رفتن به این رستوران را دارید، توصیه می‌شود حتماً ته‌چین آن امتحان را امتحان کنید. قیمت غذاهای مختلف رستوران مسلم نیز با توجه به حجم زیاد غذا در هر پرس، مناسب و معقول در نظر گرفته شد. کیفیت بالا و طعم‌ خوب پیتزا، ساندویچ‌، پاستا، برگر، سوخاری و به‌طور کلی تمامی غذاهایی که در این رستوران‌ها سرو می‌شوند باعث شده تا عده زیادی به سمت آن جذب گردند. رستوران باروژ دارای شعبه‌های زنجیره‌ای در گیشا، میرداماد، سعادت آباد، سردار جنگل، یوسف آباد، آجودانیه، بام لند، الهیه، کوروش، نمایشگاه و هایپر استار است.