بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان


محیط این رستوران بسیار آرام است و اکثر جوانان دانشجو را در آن خواهید دید که مشغول تبادل نظر با یکدیگر هستند. به یاد داشته باشید که امکان استفاده از قلیان هم در کافه رستوران ایلدا وجود دارد؛ پس اگر با دود قلیان رابطه خوشی ندارید، بهتر است به فکر یک رستوران دیگر برای صرف نهار خود باشید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم آن را در بین رستوران‌های غذای فوری طبقه‌بندی کنیم. شعبه‌های این رستوران در بلوار فردوس، یوسف‌آباد، شهرآرا، سهروردی و فرمانیه واقع شده‌اند که همگی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. رستوران ایتالیایی جنارو در سال ۱۳۸۶ تاسیس شده و دارای چهار شعبه فعال در مرزداران، کوروش، زعفرانیه و پاسداران است. به نوعی می‌توان گفت جنارو یا همان ژوانی سابق از اولین رستوران های ایتالیایی در تهران به‌حساب می‌آید.

اینجا منویی مملو از غذا ها و آیتم های هندی دارد هرچند انگشت شمار غذا هایی هم مشاهده می شود که ایرانی هستند. بهترین رستوران های تهران همیشه قرار نیست غذا های ایرانی سرو کنند. بین اینهمه رستوران خوب و معروف و بعضاً لوکس، رستوران هایی هم هستند که غذاهای فرنگی ارائه می دهند. غذا های فرنگی منظورمان پیتزاهای ایتالیایی و استیک نیست بلکه شامل غذا های مدیترانه ای، مکزیکی، فرانسوی، هندی، چینی، ژاپنی و غیره است مانند رستوران کنزو که بهترین سوشی ها را ارائه می دهد. اینبار میخواهیم نگاهی به رستوران تاج محل بیندازیم رستورانی که به عنوان بهترین رستوران هندی تهران شناخته می شود. در رستوران سنتی شهربانو که انواع غذاهای ایرانی، پیش غذاهای متنوع و دسرهای لذیذ را سرو می کند هم می توانید هزینه ای را به عنوان ورودی پرداخت کرده و از میز سلف رستوران برخوردار شوید و هم می توانید غذا را به صورت جداگانه سفارش دهید.

تهران شهر کافه‌ها و رستوران‌هاست و هر محله‌ای چندین رستوران و کافه دارد. لوازم سنتی و قدیمی، این رستوران یا بهتر بگوییم خانه را تبدیل به فضای بسیار دلنشین کرده است. منوی این رستوران بسیار غنی است و می‌توانید از انواع خورش‌ها گرفته تا انواع کباب، دیزی و پلوهای ایرانی را در ظروف مسی سفارش دهید و نوش جان کنید. در صورت برگزاری مهمانی‌های خانوادگی، دورهمی و یا مهمانی‌های اداری، سرداب این خانه جایی مناسب و دنج است . غذاها در رستوران سنتی باربد از مواد اولیه درجه یک و توسط سرآشپز حرفه‌ای تهیه شده است. رستوران سنتی باربد یکی از کافه رستوران های سنتی تهران است که پارکینگ ندارد اما نگران جای پارک نباشید فضای مناسب برای پارک ماشین‌ها مقابل خود رستوران محیاست.

  • اولین نشانه سنتی این رستوران سماور بزرگی است که هنگام پایین رفتن از پله ها با آن روبرو می شوید.
  • در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند.
  • دکوراسیون رستوران شاندیز جردن شیک و مجلل است و برای برگزاری یک مهمانی عالی هیچ‌چیز کم ندارد.

این مجموعه در سه طبقه و شامل فضای رستوران، فضای سفره خانه، زیرزمین و بالکن باز، فروشگاه عرضه سوغات، شربت سرا و بستنی سرا است. غذای ایتالیایی اینقدر بین ایرانی‌ها طرفدار دارد که حتی بعضی غذاهای ایتالیایی وارد سفره ایرانی‌ها شده‌اند و همتای ایرانی خودشان را پیدا کرده‌اند. مثلاً پاستا و ماکارونی و پیتزای ایرانی اصلاً شبیه نسخه ایتالیایی‌شان نیستند.

از جمله بهترین رستوران های تهران می توانیم به رستوران مرشد، رستوران کوبابا، رستوران مسلم، رستوران نایب، رستوران نارنجستان، رستوران البرز، رستوران شاندیز، رستوران مس توران، شمرون کباب، رستوران ایتالیایی سنسو اشاره کنیم. طعم غذاهای رستوران کمالی بسیار اصیل و متفاوت بوده و تازگی طعم‌ آن‌ها زیر زبان مهمانان باقی می‌ماند. کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند. سرویس‌دهی رستوران به دلیل پرسنل زبده، بسیار عالی است و کارکنان با برخوردی گرم به استقبال مهمانان می‌آیند. رستوران کمالی لواسان مکان مناسبی برای تست طعم غذاهای ایرانی در محیطی جذاب و خانوادگی به حساب می‌آید. کافه رستوران گیاهی آناندا با منویی شامل انواع غذاهای گیاهی و وگان یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی است که دوست دارند یک وعده سالم، خوشمزه و گیاهی را در رستوران میل کنند.

آدرس رستوران شمرون کباب

منوی جذاب پرپروک شامل پنج قسمت اصلی پیتزا، ساندویچ، سوخاری، پیش‌غذا، نوشیدنی و انواع دسر تقسیم‌بندی می‌شود. پیتزا آرستو و پیتزا پلاس از بهترین‌های پرپروک هستند و پیتزا پنجره‌ای همان پیتزای همیشگی خودمان است که اولین بار پرپروک آن را به صورت مربع ارائه داد. در سایت پرپروک قسمتی به نام سرآشپزآنلاین وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی مدل و محتویات و سس‌های مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کنید و پیتزای اختصاصی خود را درست کرده و سفارش دهید. علاوه بر این قسمت پیتزا پارتی هم وجود دارد که یک پیتزای غول‌پیکر 70 سانتی را برای مهمانی‌های شما سرو می‌کند.

رستوران حس توران

اگر به این رستوران رفتید، نگران جای پارک نباشید، چون مشتریان این رستوران، می‌توانند خودرو خود را در پارکینگ آن پارک کنند. اگر بخواهیم ده رستوران برتر تهران را نام ببریم، قطعاًرستوران شاندیز جردن یکی از آن‌ها خواهد بود. این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید. اگر بخواهیم کیفیت ماهیچه و شیشلیک آن را با سایر رستوران‌ها مقایسه کنیم، احتمالاً باید بگوییم که شاندیز جردن بهترین رستوران تهران در پخت و ارائه شیشلیک و ماهیچه است. بدون شک انتخاب بهترین رستوران تهران می‌تواند بر اساس نظر هر کس متفاوت باشد و به‌صورت کلی، امکان تهیه لیستی از بهترین رستوران های تهران که همه در آن توافق نظر داشته باشند، تقریباً کاری غیرممکن است. بخش قابل‌توجهی از غذاهای منو را انواع پاستا، پیتزا، لازانیا و ساندویچ‌های گیاهی تشکیل داده‌اند.

مشتریان در این رستوران می‌توانند انواع غذاهای اصیل ایرانی مثل انواع کباب و خوراک و همچنین انواع غذاهای ایتالیایی مثل پیتزا و پاستا را سفارش دهند و از طعم و کیفیت مطلوب آن بهرمند شوند. همچنین فضای زیبای رستوران سایمان آن را به گزینه‌ای عالی برای برگزاری مراسم مختلف، مثل جشن تولد و سالگرد ازدواج تبدیل کرده است. مشتریان در صورت تمایل می‌توانند از قبل برنامه خود را با مدیریت هماهنگ و مراسم خود را در این رستوران زیبا برگزار کنند. این رستوران مدتی است که سروصدای زیادی کرده و همین مسئله باعث شد تا ما آن را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. این رستوران به‌صورت سلف سرویس خدمات ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است.

رستوران مرشد تجریشاگر دلتان برای چلو کباب با عطر ریحان آب می‌شود، حتما به رستوران مرشد سر بزنید. لوبیا پلو با روغن حیوانی، قیمه و میرزا قاسمی از دیگر غذاهای معروف و پرطرفدار این رستوران هستند که پیشنهاد می‌شود حتما یک بار آن‌ها را امتحان کنید. ماست کوزه‌ای خوشمزه‌ای که همراه با غذا ارائه می‌شود نیز طعمی بی‌نظیر دارد.