بهترین رستوران های تهران از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت + عکس ره بال آسمان


هتل فردوسی از بزرگ‌ترین و مرکزی‌ترین هتل‌های پایتخت است که به‌دلیل دسترسی مناسب به دیدنی‌ های شهر تهران، از بهترین گزینه‌های مورد توجه گردشگران به شمار می‌رود. اگر برای بازدید از موزه‌های آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر می‌روید، می‌توانید غذا را در یکی از رستوران‌های مجلل هتل فردوسی میل کنید. در ابتدای معرفی هر رستوران به مهم‌ترین ویژگی‌ها مانند رده قیمت و امکانات خاص هر رستوران اشاره شده است که می‌تواند در انتخاب آن رستوران برای صرف یک وعده به شما کمک کند. توضیح این نکته لازم به نظر می‌رسد که اطلاعات درج شده در هر قسمت با در نظر گرفتن میانگین نظرات کاربران صورت گرفته است و همین طور به‌دلیل شرایط موجود پس از شیوع ویروس کرونا، امکان افزایش قیمت در منوی غذاها وجود دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که استفاده از واژه‌های ارزان یا گران در مورد رستوران‌ها به‌طور نسبی و در مقایسه با سایر رستوران‌ها است. برای بسیاری از ساکنان پایتخت، گذراندن یک روز تعطیل با صرف غذا در رستوران های تهران همراه است.

  • فضای رستوران باربد بسیار آرام و دلنشین در نظر گرفته شد و در زمان‌های تعیین شده موسیقی زنده در آن برگزار می‌گردد.
  • بیشتر رستوران‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تولد برگزار کنید، کافه رستوران‌ هستند و از جمله بهترین آن‌ها، کافه رستوران دنگ در محدوده ونک، شعبه‌های سام‌ کافه و شعبه‌های کافه‌ شمرون است.
  • در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید.
  • شما تصور کنید که این همه موارد فقط برای پیش غذا بود و در بخش غذا های اصلی، برنج سرخ شده، کلی سوشی، نودل های خاص، ماکی رول، ماهی سالمون و کلی غذای دیگر هم هست که فقط باید امتحانشان کنید تا ببینید چقدر خوشمزه هستند.

کاخ رستوران لیدوما منویی کامل از هر چیزی که بخواهید دارد اما یک نکته را باید در نظر بگیرید. منوی رستوران کاغذی نیست و روی هر میز، یک بارکد بوده و می بایست با گوشی آن را اسکن کنید تا منو برای شما نمایش داده شود لذا در صورتیکه با خود گوشی هوشمند نداشته باشید نمی توانید منوی رستوران را مشاهده کنید. زمانی که وارد می شوید، از شما به خوبی استقبال می شود هرچند بیشتر حواستان به دکوراسیون و تزئینات دوست داشتنی و پرزرق و برق محیط است. رستوران شایسته دو طبقه دارد و اگر قرار است چند روز یا حتی چند هفته قبل برنامه بچینید تا طعم لذیذ غذا های رستوران را بچشید، می توانید از قبل میز مورد نظر خود را هم رزرو کنید تا نیازی نباشد منتظر بمانید.

بهترین رستوران تهران با قیمت مناسب

یک مورد جالب از نحوه‌ی سرو غذا در حس‌توران این است که کباب‌های این رستوران بر شمشیر سرو می شود و د‌ر‌واقع شما به‌جای یک سیخ کباب، شمشیری زیبا را روی میز خود خواهید دید. منوی رستوران ایرانی حس‌توران به سه دسته‌ی کباب‌های شمشیری، کته‌ها و خورش‌ها تقسیم می‌شود که البته حجم غذاها زیاد است و حدود قیمت برای هر نفر معمولا بیشتر از صد تومان می‌شود. قدمت نام رستوران مرشد به سال 1391 برمیگردد زمانی که رستوران مرشد در کوچه ذغالی ها که کوچه ای دوست داشتنی در منطقه قدیمی تجریش محسوب می شود به عنوان یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران افتتاح شد.

رستوران رویال استار، بهترین رستوران کیش

اگر طرفدار سرسخت کباب و خوردن یک وعده غذای رویایی در یک رستوران باشکوه و مجلل هستید، حتماً غذاهای خوشمزه‌ی نایب را امتحان کنید. این رستوران با بیش از پنج شعبه‌ی فعال در تهران حالا به عنوان بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده هم مطرح است. اگر می‌خواهید این رستوران را برای صرف غذا انتخاب کنید پیشنهاد ما رستوران نایب شعبه ساعی با منوی ایرانی و دریایی و موسیقی زنده و شعبه سعادت‌آباد با منوی ایرانی و فرنگی، سالاد بار و موسیقی زنده است. اکثر باغ رستوران های لوکس تهران در حومه شهر واقع شده و برای رفتن به آن‌ها، معمولا یک نیم سفر جذاب نیز پیش روی خود خواهید داشت. رستوران ارکیده با بیش از ۶۰ سال تجربه به همراه شش شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران همواره یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های تهران بوده است. فضای این رستوران در شعب مختلف بر پایه معماری و طراحی مدرن، متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای طراحی شده است.

رستوران لوکس طلایی

رستوران البرز نه تنها یکی از بهترین ها بلکه یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است هرچند قدیمی ها، تصور دیگری از رستوران دارند چراکه رستوران البرز در اوایل دهه 80 شمسی دچار تغییر تحول گردید و به محیطی لوکس و دوست داشتنی تبدیل شد. هنگامی که از پله ها بالا می روید تا به داخل محیط رستوران بروید، با میز سلف سرویس روبرو می شوید و می توانید در صورت نیاز سالاد، نوشیدنی، انواع ماست و غیره را بردارید. جالب است بدانید در میان جمعیت انبوه رستوران مسلم، مدیر رستوران هم در حال گشت و گذار است تا مشتری ای، کم و کاستی نداشته باشد و سرویس دهی به بهترین نحو ارائه شود. زرچ به معنی کبک است و این رستوران از رستوران‌های قدیمی تهران به شمار می‌رود. رستوران زرچ علی‌رغم قدیمی بودنش منوی متنوعی دارد و انواع غذاهای فرنگی و ایرانی در آن یافت می‌شود. اگر به دنبال یک فضای گرم و صمیمی برای یک دورهمی خانوادگی هستید، به زرچ سر بزنید، اما توجه کنید که زرچ برای قرارهای رسمی مناسب نیست.