بررسی تخصصی بهترین رستوران های تهران +ویدیو +نظرات + تصاویر + نقشه-گروه غذایی


، این مکان را به فضایی خاص برای مهمانی‌ و دورهمی‌های مهم تبدیل نموده است. ، گریل هاوس، کاپری پیتزا، سالاد بار پامولا، کافه ویونا و کافه سوشال را شامل می‌شود. این رستوران در تمام طول هفته آماده خدمات‌رسانی به مشتریان گرامی خود است. خانم شما به جای دغدغه رستوران وخوردنی و…دنبال کار وتولید در رشته تخصصی خودتون باشید..

  • خصوصا اون سمتی که به طرف امامزاده صالح هست برای من یادآور خاطرات قشنگ گذشته بود.
  • رستوران سنسو در چند سال اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ایتالیایی تهران تبدیل شده و شعبه دیگری نیز در شمال شهر تأسیس نموده است.
  • برخی از این غذا کلی تعریف و به به چه چه می کنند و عاشقش هستند و برخی هم از سوشی متنفرند و حس می کنند بدمزه ترین غذای روی زمین است.
  • سفره خانه سنتی امپراطور دارای فضایی دلنشین و باب طبع ایرانی است که با غذاهای خوش طعمی که در آن سرو می‌شوند، همخوانی عجیبی دارد.
  • اگر به دنبال جایی برای میل‌کردن صبحانه‌ای سلف سرویس و خوشمزه در صبح روز جمعه هستید، حتماً سری به این هتل بزنید.

وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید. در گشت و گذاری که دارید به نکات مهمی می رسید که یکی از آن ها، آشپزخانه روباز است تا مراحل سرو غذا را کامل مشاهده کنید. کافه رستوران رزمیلو چون ظرفیت بالایی دارد و از محیط بسیار زیبایی هم برخوردار می باشد، برای برگزاری جشن های تولد و مراسم هایی تا ظرفیت 40 نفر گزینه ای جذاب محسوب می شود و شما می توانید از قبل هم رزرو کنید. اگر هم قرار های کاری دارید، کافه رستوران رزمیلو دارای اتاق اختصاصی هم می باشد.

۳۱. رستوران سنتی حاج داداش زنجان

همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند. منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد.

رستوران های خوب تهران برای گیاهخواران

در این رستوران قرار است هزینه به مراتب بالایی را نسبت به اکثر رستوران های تهران پرداخت کنید اما این هزینه صرف کیفیت بالای غذاها شده و از نظر کیفیت و طعم غذاها، تمامی مشتریان رستوران ارکیده همیشه رضایت کاملی داشته اند. از نام این رستوران مشخص است که باید آن را در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دهیم. نام رستوران دف سال‌ها است که در لیست بهترین رستوران‌های پایتخت به چشم می‌خورد. فضای رستوران به خوبی دیزاین شده و شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. کیفیت غذاهای رستوران دف بی‌نظیر است و مهم‌تر از هر چیز اینکه شما می‌توانید حین میل‌کردن غذای خوشمزه خود، از صدای گوش‌نواز موسیقی سنتی زنده لذت ببرید. بهتر است این موضوع را به یاد داشته باشید که قیمت منوی رستوران دف نسبت‌به سایر رستوران‌ها کمی ببشتر است.

رستوران نایب سعادت آباد

تمامی غذاها باید از مواد اولیه باکیفیت به صورت روزانه تهیه شوند و سرآشپزان رستوران هم دوره های آشپزی به سبک رفتاری را گذرانده اند تا مشتریان به هر شعبه ای که مراجعه می کنند با کیفیت غذای یکسانی مواجعه شوند. همچنین تمامی شعبات رستوران رفتاری هم از دکوراسیون یکسانی هم بهرمند هستند که بسیار زیبا، ساده و در عین حال، شیک و مدرن است. عطر و طعم غذاهای این رستوران حال و هوای شهر گیلان را برای مهمانان خود ایجاد می‌کند. رستوران گیلانه در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.