بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان


بانک کتاب کنکور خرید کتاب کمک درسی با تخفیف و ارسال رایگان

البته برای دانش‌آموزانی که به دنبال کتاب‌های کمک‌درسی هم‌چون زبان جامع مبتکران، قرابت معنایی الگو، دین و زندگی سفیر خرد، شیمی دوازدهم مبتکران، ریاضیات جامع مهر و ماه و شیمی دوازدهم خیلی سبز هستند هم آماده‌ی ارائه خدمات هستیم. بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ های سراسر این کره‌ی خاکی در انواع سبک های گوناگون گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. با انتخاب از میان کتاب های متنوع و دست‌چین شده‌ی ایران کتاب، می‌توانید مطمئن باشید که کتابی که خریده اید، ارزش زمانی که برای آن صرف می‌کنید را دارد. ایران‌کتاب، رسالت خود را ارائه‌ی اطلسی جامع از برترین کتاب‌ها و معتبرترین جوایز ادبی سراسر دنیا می‌داند و بر آن است تا با خلق آرمان‌شهری ادبی، بهترین‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

  • مشاوران فروش کتاب که به جرات بهترین در ایران هستند با دادن اطلاعات کافی درمورد کتاب ها و معرفی مناسب ترین کتاب به آن ها کمک می کند و در صورت پذیرش مشتری و سفارش دادن آن کتاب ها، به آدرس پستی مشتری ارسال می شوند.
  • کاربر می تواند با استفاده از کارت بانکی (عضو شبکه شتاب) و با استفاده از اطلاعات کارت (شماره کارت، رمز اینترنتی، CVV2 و تاریخ انقضاء) سفارش خود را پرداخت نماید.
  • هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه ی تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم فرا کتاب و کنکور میباشد.
  • خانه کتاب و ادبیات ایران موسسه ای غیرانتفاعی و غیردولتی است که به منظور نشر فرهنگ و تمدن اسلامی و با انگیزه اعتلا و شکوفایی شئون فرهنگ، کتاب و ادبیات ایران تأسیس شده است.
  • در پایان گروه تلکتاب با سابقه درخشان 22 ساله و کادری مجرب تمامی تلاش خود را جهت سهولت دسترسی کتابخوانان عزیز در حداقل زمان و با قیمت مناسب به کار بسته است.

متأسفانه در موارد استثنایی به دلیل اشکال در سیستم پایانه پرداخت، ارتباط بین سرور بانک و سرور تلکتاب و یا دیگر حالت‌های پیش‌بینی نشده امکان کسر وجه از حساب شما و عدم تأیید پرداخت وجود دارد. در حالت عادی پایانه‌های پرداخت بانک این گونه تراکنش‌ها را به صورت خودکار مسترد کرده و وجه ظرف مدت چند دقیقه تا حداکثر چند روز به حساب بانکی شما متسرد می‌گردد. برای رهگیری مرسولات پستی می توانید به سیستم رهگیری مرسولات پستی مراجعه کنید. کد رهگیری بسته ارسالی برای شما از طریق مراجعه به بخش کاربری کد را بدست آورید.

کتاب زبان اکتیو اسکیلز فور ریدینگ چهار ویرایش سوم ACTIVE Skills for Reading 4 3rd [سایز کوچک A5 تمام رنگی]

در صورتی که محدودیت زمانی برای دریافت سفارش خود دارید، حتما در بخش توضیحات سفارش درج نمایید. کارشناسان تلکتاب ، تمام تلاش خود را برای ارسال سفارش در محدوده زمانی مورد نظر شما انجام خواهند داد. همچنین کاربران می توانند با پرداخت اندکی مبلغ، زودتر از موعد مقرر دریافت کنند که کافی است با مجموعه تلکتاب تماس گرفته تا هماهنگی لازم صورت پذیرد. در پایان گروه تلکتاب با سابقه درخشان 22 ساله و کادری مجرب تمامی تلاش خود را جهت سهولت دسترسی کتابخوانان عزیز در حداقل زمان و با قیمت مناسب به کار بسته است. درود بر همه‌ی همراهان سایت خرید کتاب سراج بوک، اینبار با جمع‌آوری مطالبی در رابطه با معرفی خلاصه کتاب هنر ظریف بی‌خیالی در خدمتتان هستیم.

کتاب Big English

برای ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی ویژه معلمان و دانش‌آموزان و یا پیگیری سفارش خود، روی دکمه زیر کلیک نمایید. پرداخت آنلاین از طریق پایانه پرداخت بانک سامان و یا به پرداخت ملت انجام می‌شود. هنگام ثبت سفارش با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، شماره 3 یا چهار رقمی CVV، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

این کتاب یکی از نیازهای اصلی انسانی است که دغدغه آینده و موفقیت در زندگی را دارد. زیرا با رویکردی متفاوت از بقیه کتاب‌ها موفقیت را برای شما با نوشتاری ساده و روان ب… پکیج های آموزشی برای خرید راحت تر مجموعه کتاب ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد.