بالاترین: لیست 12 بهترین غذای خارجی مجلسی برای مهمانی


در واقع با امتحان غذاهای هر شهر، با بخشی از هویت و تاریخ شهر آشنا می‌شویم و طعمشان تا همیشه به‌عنوان یادبودی از آن فضا در ذهنمان ماندگار می‌شود. غذاها به‌نوعی با اقتصاد هم ارتباط دارند چون پرطرفدارترین غذاهای دنیا نوعی جاذبه‌ی گردشگری محسوب می‌شوند و می‌توانند گردشگران را برای سفر به شهرشان ترغیب کنند. سازمان فائو یا سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد، ۱۶ اکتبر (برابر با ۲۴ مهرماه) را روز جهانی غذا نامگذاری کرده است.

چون باید اعتراف کنیم کـه ظاهر این برگر از خودش خیلی بهتر اسـت و خوردن چنین برگری کار اسانی نیست، چون بـه محض گاز زدن برنج ها متلاشی میشود و همه ی چیز بـه هم می ریزد. شما میتوانید با رعایت چند نکته ساده این غذا را در منزل تهیه کنید و از طعم بی نظیرش لذت ببرید. پیتزا پپرونی در بین انواع پیتزاها یکی از پرطرفدارترین ها است. این پیتزای خوشمزه و بینظیر را می توانید در خانه با روش اصلی تهیه کنید.

برای تهیه این نیمروی هنری ابتدا سفید تخم مرغ را جداگانه هم می‌زنند تا کف کند و بعد زرده رابه آن اضافه میکنند. بـه این ترتیب یک صبحانه فانتزی و جالب بـه وجود می‌آید کـه فراتر از یک نیمروی ساده اسـت. بیلتانگ از ترکیب انواع مختلف گوشت ادویه‌زده، خشک‌شده یا معمولی، مثل گوشت گاو و شترمرغ تهیه می‌شود. بیلتانگ درواقع نوعی اسنک است و مردم محلی اغلب آن را تکه و در غذاهای دیگر از آن استفاده می‌کنند.

آب لیمو، نمک و سس تند را همراه تاکو به سر سفره بیاورید تا در صورت لزوم به آن اضافه کنید. طرز تهیه انواع غذا با قارچ به معنی بالا بردن تنوع غذایی برای استفاده از این ماده غذایی پر خاصیته. قارچ با داشتن پروتئین بالا یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های خوراکی واسه افرادیه که گیاه خوار هستن یا به هر دلیل از خوردن گوشت و مرغ پرهیز میکنن.

  • ویدیو آموزشی دوخت دامن توری با گل های پاییزی،فیلم آموزش خیاطی و…
  • معمولاً در هر کدام از شهر های آمریکایی تنوعی از رستوران‌ های ایتالیایی، مکزیکی و چینی هم مشاهده می‌ شود.
  • اگر می خواهید لیست کاملی از انواع غذاهای ایرانی و خارجی و همینطور نحوه درست کردن آن ها بدست آورید، به سایت یوتیوب که بهترین منابع آموزشی می باشد مراجعه کنید.
  • این غذا در واقع از بیضه‌ها یا دنبلان گاو تهیه می‌شود – برای تهیه‌ی این غذا پوست دنبلان را جدا می‌کنند، آن را صاف می‌کنند، و به شکل عمیق و کامل سرخ می‌کنند.
  • می‌توانید این غذای گوشتی را در رستوران‌ها سفارش دهید یا اینکه بسته‌های آماده‌ی آن را از سوپرمارکت‌ها خریداری کنید.

بورک از غذاهای مشترک در میان کشورهای منطقه بالکان یعنی یونان، رومانی، بوسنی و هرزگوین، صربستان، بخش اروپایی ترکیه، مونته‌نگرو، اسلوونی، کرواسی، بلغارستان و آلبانی به شمار می‌آید. بورک در کشور بوسنی و هرزگوین به‌شکل مارپیچ در سینی‌های بزرگ، تهیه می‌شود. مادرها همیشه خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا را درست می‌کنند و البته ایران یکی از خوشمزه‌ترین کشورها در زمینه غذاست، این را همه ما می‌دانیم. می‌دانید خوشمزه‌ترین کشورهای دنیا در بحث غذا کدام کشورها هستند؟ در مورد ۲۰ کشوری که به عنوان صاحب معروف ترین و خوشمزه‌ ترین غذاهای دنیا معروفند از سرویس آشپزی در مجله کوروش بخوانید. اما غذاهای دیگری در رستوران‌های این کشور سرو می‌شود که هواداران زیادی دارد.

علاوه بر این ترکیبات در آن از گوشت و ماهی نیز می توان استفاده کرد تا طعمی فوق العاده تر داشته باشد. چمپ را معمولا برای ناهار میل کنند اما می توان انرا به عنوان میان وعده نیز میل نمود. به گونه ای که می توان گفت برای کلیه سلیقه ها و مزاج ها می تواند طعم خوشی را همراه داشته باشد. سیب زمینی سرخ شده و پنیر پیتزا به همراه ادویه های محلی از جمله محتویات پوتین غذای کانادایی به شمار می رود .

۱۹. تخم‌مرغ پخته در آووکادو؛ یک صبحانه لذیذ

کلم خردشده نیز طعم تازگی را برای این غذا به ارمغان می‌‌آورد. سوپ فو از آب گوشت که در آن گوشت گوساله یا مرغ به‌همراه نودل پخته می‌شود، تشکیل می‌شود و روی آن را با سبزیجات معطری چون گشنیز، ریحان یا نعنا و جوانه گندم، پیاز، و برشی از لیمو تزئین می‌کنند. معمولا برای قوی‌تر کردن طعم این سوپ به آن، هویج، پیازچه، سیر تازه، مارچوبه، قارچ، نمک و فلفل تند اضافه کرده و همراه با سس چیلی یا سس ماهی، آن را سرو می‌کنند. یکی از خوراک‌های خوش طعم و قدیمی استان اصفهان که با گوشت چرخ کرده و آرد نخودچی و سبزیجات معطر درست میشه و مزیت این غذا اینه که با کمترین مواد اولیه درست میشه و خیلی وقتتون رو نمیگیره. و پر مصرفه که تو منوی تموم ساندویچی‌ها با طعم و نوع‌های مختلفی دیده میشه. بهترین حالت برای داشتن یه همبرگر سالم و ساده اینه که با تهیه گوشت چرخ کرده این غذای خوشمزه رو تو خونه درست کنید.

طرز تهیه فلافل لبنانی اصل 7 نفره

جالب است بدانید که چیپس برای اولین بار در کشور انگلستان دستور پختش نوشته شد ، به نوعی می توان کشور انگلستان را کاشف چیپس سیب زمینی دانست . به دلیل طعم خوش و دلنشینی که دارد چیپس نیز امروزه در سراسر جهان مورد طبخ و استفاده به عنوان یک خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد. اگر دوست دارید خوشمزه ترین چیپس ها را مزه کنید در کشور انگلستان می توانید با انواع چیپس در طعم ها و نوع های مختلف مواجه شوید. پائیا یکی از لذیذترین غذاهای ملی اسپانیا است که در فارسی به اشتباه با نام «پائلا» خوانده می‌شود. پائیا را با انواع گوشت مانند مرغ، مرغابی، حلزون، ماهی مرکب، میگو و صدف یا انواع سبزیجات از قبیل لوبیا سبز، گوجه‌فرنگی، زیتون، زعفران، کنگر فرنگی و سیر درست می‌کنند. گیاه‌خواران می‌توانند از نسخه پائیای سبزیجات با قارچ و زیتون لذت ببرند.

بهترین توصیفی که می‌توان از این خوراکی متعلق به ناحیه‌ی ساردینیا ارائه داد، عبارت است از پنیر گوسفندی حاوی شفیره‌ی زنده‌ی حشرات. ذرت مکزیکی یه غذای خوشمزه که همه طرفدارش هستند و حالا که فصل ذرت هست خیلی راحت می تونید تو… کلمه ي فِلافِل برگرفته از کلمه ي فلفل می ‌باشد و اما کلمه ي فلافل در اصل بـه معنی گلوله نخود می ‌باشد. گولاش در زبان مجاری به‌معنای چوپان است؛ زیرا این غذا برای اولین بار در دوره‌ی سخت گله‌داری تهیه شده بود.

این غذا شباهت زیادی به ساناکجی دارد؛ با این تفاوت که در ناکجی، ‌هشت‌پا به طور کامل خورده می‌شود. البته این غذا درست مانند برخی دیگر از غذاهای این فهرست، خالی از خطر نیست. گفته می‌شود پاهای مکنده‌ی هشت پا به زبان و دهان می‌چسبند و خطر خفگی ایجاد می‌کنند. سالانه گزارش‌های متعددی حاکی از فوت در اثر ناکجی شنیده می‌شود. این غذا معمولا در ایسلند محبوب است؛ آن‌ها معتقدند گوشت کوسه‌ی گرما دیده‌ی تخمیر شده معمولا دارای طعمی اکتسابی است. ولی ما به اظهار نظر مشهور سرآشپز آنتونی بوردن در شبکه تلویزیونی تراول معتقدیم که می‌گوید، هاکارل “‌تنها بدترین، منزجر کننده‌ترین، و بد مزه‌ترین‌”‌ چیزی بود که تاکنون خورده است.