استیک فاجیتا (+ سبزیجات فاجیتا!)



فاهیتاس استیک.

این فاهیتای استیک یک وعده غذایی عالی و آسان در شب هفته را تشکیل می دهد. آنها با استیک لطیف و خوش طعم و سبزیجات آسان فاهیتا درست می شوند. آنها را این هفته درست کنید!

استیک فاهیتاس روی تورتیلا.

بهترین استیک فاجیتاس

طرفدار شب فاخیتا کیست!؟ ما هستیم. و حتی بهتر است که شب فاهیتا را بتوان در کمتر از یک ساعت آماده و پخته کرد و روی میز گذاشت. سلام، راه حل آسان غذای شب هفته. کل خانواده این فاهیتاهای استیک را دوست خواهند داشت، و امتیاز: ما یک دستور العمل سبزیجات فاهیتا را نیز به اشتراک می گذاریم.

چرا شما آنها را دوست خواهید داشت

استیک فوق العاده لطیف

هرگز سبزیجات لطیف نکنید

سبزیجات + پروتئین = یک وعده غذایی متعادل!

باقیمانده!

استیک کناری روی تخته برش.
استیک کناری برش خورده روی تخته برش.

مواد تشکیل دهنده ویژه

برای درست ، این فاهیتای استیک در آشپزخانه خود فقط به 6 ماده اولیه نیاز دارید:

  • استیک پهلو: ما یک استیک کناری را برای این فاهیتا ترجیح می دهیم زیرا به راحتی می توان آن را بسیار نازک نرم کرد و در هنگام پخت بسیار لطیف است. اگر نمی تو،د استیک کناری پیدا کنید، استیک دامن جایگزین خوبی است.
  • چاشنی فاجیتا خانگی: کلید سبزیجات فاهیتا شگفت انگیز این است که خودتان چاشنی فاهیتا درست کنید. اگر در تنگنا هستید، می تو،د یک بسته را از فروشگاه ها نیز ،یداری کنید، اما توجه داشته باشید که بسته حاوی مواد افزودنی و یک عامل غلیظ کننده است.
  • فلفل دلمه ای: با خیال راحت از هر رنگ فلفل دلمه ای استفاده کنید. ما عاشق یک رنگین کمان خوب هستیم، بنابراین از 3 رنگ مختلف استفاده کردیم.
  • پیاز: پیاز هر رنگی کار می کند ما عاشق رنگی هستیم که پیاز قرمز اضافه می کند!
  • سیر: ما از حبه‌های سیر کامل استفاده می‌کنیم تا واقعاً طعم و مزه‌ای ایجاد کنیم.
  • روغن آووکادو: روغن آووکادو برای پختن چیزهایی با حرارت بالاتر عالی است. همچنین از نظر طعم بسیار ملایم است. با خیال راحت با روغن زیتون تعویض کنید.

چاشنی فاجیتا در بشقاب.

آن را امتحان کنید!

بهترین چاشنی فاجیتا

یک دسته بزرگ از چاشنی فاهیتا خانگی ما تهیه کنید تا در کمد ادویه خود نگهداری کنید.

دریافت دستور العمل

انتخاب استیک من،

استیک کناری می تواند رپ بدی داشته باشد، زیرا گوشت مقرون به صرفه تری است (به علاوه، کاملاً لاغر است)، و اگر آن را درست نپزید، می تواند کمی سخت باشد.

ما در اینجا در Fit Foodie Finds عاشق استیک کناری هستیم، زیرا وقتی استیک کناری را درست مزه دار می‌کنید و درست می‌پزید، بسیار خوش طعم و لطیف است – که آن را تبدیل به یک برش کامل گوشت برای این تاکوهای استیک برش‌شده نازک می‌کند.

استیک کناری در یک تابه چدنی.

طرز تهیه استیک فاجیتاس

استیک را نرم کنید

استیک کناری را روی یک تخته برش قرار دهید و روی آن را با پ،تیک بپوش،د و استیک را با نرم کننده گوشت بکوبید تا کل تکه گوشت حدود ¾ اینچ ضخامت داشته باشد. پس از نرم شدن، دو طرف استیک را با نمک مزه دار کنید و روی استیک ماساژ دهید.

سبزیجات فاجیتا را برش بزنید

فلفل دلمه ای، پیاز بنفش و سیر را به صورت نوارهای بلند برش دهید.

برش استیک

استیک کناری را به نوارهای نازک برش دهید، با استفاده از یک چاقوی تیز استیک را برش دهید. در برابر دانه استیک.

استیک بپزید

یک تابه بزرگ را با دو طرف روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید و روغن آووکادو را به تابه اضافه کنید. وقتی روغن آووکادو معطر و داغ شد، استیک ورقه شده را به تابه اضافه کنید. 1.5 قاشق چایخوری چاشنی فاهیتا را روی استیک بپاشید و استیک را به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید و گهگاه استیک را بریزید.

استیک را با یک قاشق سوراخ‌دار از ماهیتابه خارج کنید (آب استیک و چکه‌های آن را در تابه بگذارید!) زم، که هنوز لکه‌های صورتی روی برخی تکه‌ها وجود دارد.

سبزیجات سرخ شده

پیاز و سیر را به ماهیتابه اضافه کنید و با چکه های گوشت ، و روغن آووکادو تفت دهید. پیاز و سیر را به مدت 2 دقیقه تفت دهید و سپس تمام فلفل های خلال شده را به ماهیتابه اضافه کنید و با پیاز و سیر تفت دهید.

سبزیجات فاهیتا را با 1.5 قاشق چایخوری باقیمانده چاشنی فاهیتا مزه دار کنید. ماهیتابه را بپوش،د و فلفل ها را به مدت 5 تا 6 دقیقه تفت دهید و پوشش را بردارید تا فلفل ها به صورت دوره ای بریزند.

استیک را دوباره اضافه کنید

هنگامی که فلفل ها شروع به نرم شدن ،د، استیک را به ماهیتابه اضافه کنید و یک دقیقه دیگر یا تا زم، که استیک به اندازه دلخواه برسد، بپزید.

راهنمای دمای داخلی استیک کناری

بهترین راه برای تشخیص پخته شدن استیک کناری شما، دما است. دمای داخلی باید چقدر باشد:

  • متوسط ​​نادر: 130 – 135 درجه فارنهایت
  • متوسط: 135 درجه فارنهایت – 145 درجه فارنهایت
  • خوب انجام شده: 145 درجه فارنهایت – 155 درجه فارنهایت

ابزار آشپزخانه توصیه شده

سرو کنید و لذت ببرید!

استیک فاهیتا و سبزیجات را در تورتیلا با مواد اضافه سرو کنید.

تاپینگ برای استیک فاجیتاس

استیک کناری برش خورده روی یک ورقه پخت.

نکات برتر

چاشنی فاهیتا خانگی را نادیده نگیرید: چاشنی فاهیتا خانگی راهی برای این فاهیتاهاست! اما اگر از ادویه های ،یداری شده در فروشگاه استفاده می کنید، به خاطر داشته باشید که چاشنی های ،یداری شده در فروشگاه کمی شورتر از چاشنی های خانگی هستند.

انتخاب فلفل دلمه ای: ما از سه رنگ مختلف فلفل دلمه ای برای این فاهیتای استیک استفاده می کنیم، اما شما می تو،د از هر ،یب رنگی که دوست دارید یا در دست دارید استفاده کنید.

یک استیک پهلو نازک بهترین است: یک استیک پهلوی نازک بهترین فاهیتاس استیک را به همراه خواهد داشت! اطمینان حاصل کنید که هر دو استیک را با نرم کننده گوشت به ضخامت 3/4 اینچ می کوبید و آن را به صورت نوارهای نازک برش می دهید.

راه های بیشتر برای خدمت به Fajitas

آیا به دنبال سرو این فاهیتای استیک در چیزی غیر از آرد یا تورتیلا ذرت هستید؟ اجازه دهید هر یک از موارد زیر را توصیه کنیم:

سالاد: سالاد فاهیتا درست کنید! کاهوی رومی را ،د کنید و فاهیتای استیک خود را با این سبزیجات فاهیتا، ذرت مکزیکی و سس آووکادو گشنیز ما سرو کنید.

کاسه فاجیتا: آدم تورتیلا نیست؟! به جای آن یک کاسه فاهیتا درست کنید. فاهیتای استیک خود را با برنج لیمو ترش جفت کنید و آن را با سبزیجات فاهیتا و سالسا سرو کنید.

بوریتوس: بوریتوهای مرغ و بوریتوهای لوبیا مورد علاقه در FFF هستند، اما چرا با استیک چیزهای جاز را ایجاد نکنیم؟ استیک ورقه شده خود را در یک تورتیلا بزرگ بپیچید و سپس برنج مکزیکی، سبزیجات فاهیتا و لوبیاهای سرخ شده را اضافه کنید. پاداش – می تو،د به راحتی آنها را برای بعداً منجمد کنید.

استیک فاهیتا و سبزیجات فاهیتا را در یک تابه چدنی بریزید.

چه چیزی را با استیک فاجیتاس سرو کنید

یک شب فاهیتا را با هر یک از طرف های زیر که بسیار عالی با فاهیتاهای استیک جفت می شود، بگذر،د.

سالاد ذرت خیاب، مکزیکی: سالاد ذرت خیاب، مکزیکی ما با ذرت کبابی، گوجه فرنگی، پیاز و خوشمزه ترین سس ماست کوتیجا با آبلیمو درست می شود.

ذرت خیاب، مکزیکی کبابی: ذرت تازه خیاب، مکزیکی بدون کباب بهترین است. ما یک دستور پخت ذرت خیاب، مکزیکی کبابی بسیار ساده داریم که کاملاً آن را دوست خواهید داشت.

سالاد ذرت لوبیا سیاه: آیا به دنبال یک سالاد سرد ساده هستید که به ،وان یک دیپ دو برابر و سه برابر شود؟ سالاد ذرت لوبیا سیاه ما را درست کنید. این با مواد تازه گشنیز، هالاپینو، پنیر کوتیجا و آبلیمو درست شده است.

سالاد کینوا مکزیکی: این سالاد کینوا سبک و با طراوت را با موادی که احتمالاً از قبل آماده کرده اید درست کنید! این سالاد مکزیکی طعم‌دار وگان، بدون گلوتن و غذای گیاهی کاملی است که به چرخش شما اضافه می‌کند.

ذخیره سازی

باقی مانده استیک و سبزیجات فاهیتا را در ظرفی در بسته در یخچال به مدت 3 تا 5 روز نگهداری کنید.

برای گرم ، مجدد: فاهیتاس استیک را روی اجاق گاز در کمی روغن آووکادو روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

استیک فاهیتاس در بشقاب.
فاهیتاس استیک.

دستور تهیه استیک فاجیتاس

اینها فاهیتاس استیک آسان از استیک ورقه ای کاملا چاشنی شده و با سبزیجات فاهیتا رنگارنگ تهیه می شود. لذت بردن!

آمادگی:20 دقایق

پختن:15 دقایق

جمع:35 دقایق

چربی 23

کربوهیدرات ها 38

پروتئین 43

،اصر

  • 1.5 پوند استیک کناری
  • 1.5 قاشق چای خوری نمک درشت
  • 3 قاشق چای خوری چاشنی فاهیتا جدا از هم
  • 1 فلفل دلمه ای سبز بزرگ برشهای نازک
  • 1 فلفل دلمه ای قرمز بزرگ برشهای نازک
  • 1 فلفل دلمه ای زرد بزرگ برشهای نازک
  • ½ پیاز قرمز بزرگ برشهای نازک
  • 4 میخک ها سیر
  • 2 قاشق غذاخوری روغن آووکادو
  • 8 تورتیلاهای آردی کوچک تورتیلاهای ذرت هم کار می کنند، برشته شده

تاپینگ های اختیاری

  • ½ فنجان گشنیز تازه ،د شده
  • ¼ فنجان خامه رومیزی

دستورالعمل ها

  • استیک کناری را روی یک تخته برش قرار دهید و روی آن را با پ،تیک بپوش،د و استیک را با نرم کننده گوشت بکوبید تا کل تکه گوشت حدود ¾ اینچ ضخامت داشته باشد. پس از نرم شدن، دو طرف استیک را با نمک مزه دار کنید. نمک را روی گوشت ماساژ دهید و استیک را کنار بگذارید.

  • سپس فلفل دلمه ای، پیاز بنفش و سیر را نازک برش دهید. پیشنهاد می کنیم از مان،ین آشپزخانه برای برش یکنواخت سبزیجات استفاده کنید. اگر مان،ین ندارید، از یک چاقوی بسیار تیز برای برش سبزیجات استفاده کنید. کنار بگذارید.

  • استیک کناری را به نوارهای نازک برش دهید، با استفاده از یک چاقوی تیز، استیک را در مقابل دانه استیک برش دهید.

  • یک تابه بزرگ را با دو طرف روی حرارت متوسط/ زیاد گرم کنید و روغن آووکادو را به تابه اضافه کنید. وقتی روغن آووکادو معطر و داغ شد، استیک ورقه شده را به تابه اضافه کنید. 1.5 قاشق چایخوری چاشنی فاهیتا را روی استیک بپاشید. استیک را به مدت 2 تا 3 دقیقه بپزید و گاهی اوقات استیک را بریزید.

  • استیک را با یک قاشق سوراخ‌دار از ماهیتابه خارج کنید (آب استیک و چکه‌های آن را در تابه بگذارید) زم، که هنوز لکه‌های صورتی روی برخی تکه‌ها وجود دارد. استیک بعدا به پختن ادامه خواهد داد. استیک را کنار بگذارید.

  • پیاز و سیر را به ماهیتابه اضافه کنید و با چکه های گوشت ، و روغن آووکادو تفت دهید. پیاز و سیر را به مدت 2 دقیقه تفت دهید و سپس تمام فلفل های خلال شده را به ماهیتابه اضافه کنید و با پیاز و سیر تفت دهید. سبزیجات را با 1.5 قاشق چایخوری باقیمانده چاشنی فاهیتا مزه دار کنید. ماهیتابه را بپوش،د و فلفل ها را به مدت 5 تا 6 دقیقه تفت دهید و پوشش را بردارید تا فلفل ها به صورت دوره ای بریزند.

  • هنگامی که فلفل ها شروع به نرم شدن ،د، استیک را به ماهیتابه اضافه کنید و یک دقیقه دیگر یا تا زم، که استیک به پخت دلخواه برسد بپزید.

  • ماهیتابه را از روی حرارت بردارید.

  • استیک فاهیتا و سبزیجات را در تورتیلا با مواد اضافه سرو کنید.

نکات و نکات

  • ما از استیک کناری استفاده کردیم، اما استیک دامن نیز کار خواهد کرد.
  • ما از سه رنگ مختلف فلفل دلمه ای استفاده می کنیم، اما شما می تو،د از هر ،یب رنگی که دوست دارید استفاده کنید.
  • چاشنی فاهیتا خانگی ترجیح داده می شود اما می تو،د از فروشگاه ،یداری شده نیز استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که چاشنی های ،یداری شده از فروشگاه کمی شورتر از چاشنی های خانگی هستند.

ارزش غذایی

کا،ی: 537کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 38g پروتئین: 43g چربی: 23g فیبر: 4g قند: 5g

عکاسی: ع، های گرفته شده در این پست توسط اشلی مک گلاگلین از چشم انداز خوراکی است.


[ad_2]
منبع: https://fitfoodiefinds.com/steak-fajitas/