آموزش تکنسین داروخانه نسخه خوانی نسخه پیچی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سلامت | آموزشگاه آپادانا تبریز


آموزش تکنسین داروخانه نسخه خوانی نسخه پیچی مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سلامت | آموزشگاه آپادانا تبریز

اهمیت دوره مقدماتی تکنسین داروخانه در اصفهان نیز مانند داروسازی مشخص بوده و هر گونه اشتباه و یا قصور می تواند پیامدی های جبران ناپذیری را برای بیماران و داروخانه ها به همراه داشته باشد. از این جهت، این تکنسین ها باید تحصیلات آکادمیک داشته و گواهینامه تکنسین داروخانه معتبر دریافت کرده باشند تا به اندازه کافی مهارت داشته و بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند. پس از پرداخت شهریه دوره و ثبت مشخصات کارآموز توسط پرسنل مجتمع آموزشی آپادانا ، کارشناسان این مجموعه با کارآموز تماس گرفته و آدرس دقیق و کد پستی و شماره تماس کارآموز را صحه گذاری نموده و بسته آموزشی را طی سه روز کاری به کارآموز ارسال می نمایند. پس از دریافت بسته و مطالعه آن، کارآموز از طریق تماس تلفنی درخواست آزمون آنلاین خود را ثبت کرده و در تاریخ تعیین شده در شهر خود و از طریق رایانه شخصی یا تلفن همراه آزمون اینترنتی از کارآموز اخذ می شود. هزینه های کلاس آموزش تکنسین داروخانه آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید. بله ، مدارک دوره های تکنسین داروخانه ، نسخه پیچی و نسخه خوانی نیز مورد تایید وزارت علوم است و نیز قابل ترجمه می باشد.

  • توانایی نسخه خوانی حرفه ای به شکل اصولی و تسلط کامل برآن لازمه ی اشتغال در این شغل می باشد .
  • طول دوره تکنسین داروخانه حدود دو ماه بوده که سه روز در هفته هم روزهای زوج و هم روزهای فرد می باشد، کلاسها هم صبح و هم بعدازظهرها تشکیل شده و جمعه ها ( حدود 2/5 ماه) نیز جهت شاغلین، دانشجویان و …
  • هزینه های کلاس آموزش تکنسین داروخانه آکادمی ندای سلامت طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای بوده و شما میتوانید برای اطلاع از هرینه کلاس با ما تماس بگیرید.

باتوجه به حساسيت حرفه تکنسين داروخانه عمتقاضيان و علاقه مندان ورود به اين حرفه ملزم به شرکت در دوره هاي آموزشي تکنسين داروخانه در مزاکز معتبر آموزشي که موفق به اخذ کليه مجوزهاي مورد نياز از سازمان هاي ذيصلاح شده اند  و کسب مدرک معتبر تکنسين دارو خانه مي باشند . فراگيران با شرکت در دوره هاي آموزشي تکنسين داروخانه علاوه بر کسب دانش ، مهارت ، توانايي و قابليت هاي مورد نياز موفق به اخذ مدرک تکنسين داروخانه نيز مي شوند . کسب اين مدرک مي تواند شانس اين افراد براي ورود به بازار کار را به ميزان قابل توجهي افزايش دهد . از اين رو شرکت در دوره هاي آموزشي تکنسين داروخانه و کسب مدرک تکنسين داروخانه  به کليه علاقه مندان اين حرفه و متقاضيان ورود به بازار کار توصيه مي شود .

سؤالات متداول درباره دوره تکنسین داروخانه

ابتدا درخواست مکتوب خود را برای کارشناس آموزش ارسال و پس از موافقت مدیر مرکز، با پرداخت هزینه امکان صدور گواهینامه المثنی وجود دارد. بله – ساکنین تهران می توانند پس از هماهنگی با کارشناس آموزش و ارائه اطلاعات فرد تحویل گیرنده، با ارسال پیک گواهیناهه خود را دریافت کنند و یا با پرداخت هزینه پست، از طریق پست پیشتاز مدرک خود را دریافت نمایند. فیلم های کلاس، تکالیف و آزمون آنلاین از طریق مرورگرهای بروزرسانی شده گوگل کروم و یا فایرفاکس و بر روی گوشی موبایل، لپ تاپ و یا کامپیوتر رو میزی قابل دسترس می باشد. این دوره ویژه عموم می باشد و جهت شرکت در این دوره (حضوری یا مجازی) داشتن حداقل مدرک دیپلم الزامی می باشد.

آموزش تعمیر تجهیزات پزشکی – با قابلیت کار در تمام دنیا

محل کار بر اساس تعداد مشتری های یک داروخانه ، وجود داروخانه در مکان های پر تردد یا در مکان های کم تردد و نوع فعالیت داروخانه به صورت شبانه روزی نیز می تواند از دیگر عوامل تاثیر گزار باشند. در مواقعی نیز می توانید بیشتر از بیمارستان ها حقوق دریافت نمایید بسیاری از بیمارستان ها فقط افرادی را استخدام می کنند که سابقه کار و یا گواهینامه ملی داشته باشند و حقوق کمتری نیز به کارکنان خود بدهند ولی در عوض امنیت شغلی بیشتری در مکان هایی همچون داروخانه های بیمارستان ها خواهید داشت . بنابراین قبل از شرکت در دوره نسخه پیچی داروخانه نحوه حضور خود را در محل شغلی مورد نظر انتخاب نمایید. برای شروع فعالیت در حوزه نسخه خوانی داروخانه، لازم نیست مدرک دانشگاهی نزدیک یا مرتبط داشته باشید، با گذراندن دوره های چند ماهه تکنسین داروخانه، می تواند در این حوزه مشغول به  فعالیت شوید.

همان طور که گفته شد، دوره تکنسین داروخانه شامل دو بخش مقدماتی-پیشرفته و تکمیلی می شود. در حال حاضر در شهرستان ها هزینه دوره از ۷۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان در تهران متغیر است. برخی از مراکز برگزار کننده دوره به دلیل اعطای مدارک بین المللی و سرفصل های آموزشی متنوع تر هزینه بیشتری دریافت می کنند. مشاوران ما در دپارتمان های تخصصی مشاوره آمادگی دارند تا اطلاعات کاملا بروز در مورد دوره های مختلف و شرایط و زمان ثبت نام را به شما ارائه دهند. به راحتی و صرفا با یک تماس تلفنی با این شماره ها می توانید در کمترین زمان درست ترین جواب را دریافت کرده و به کمک مشاوران ما بهترین انتخاب را جهت ثبت نام در دوره ها داشته باشید.