آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401


فراموش نکنید که به‌دلیل مشتریان فراوان، ممکن است این رستوران آخر هفته‌ها شلوغ باشد و کمی بیرون رستوران معطل شوید. با این حال، کارکنان سنسو سعی‌شان را می‌کنند که زمان این انتظار را کوتاه کنند و با سرعت مشتریان را به داخل رستوران راهنمایی کنند. پس اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید، بهتر است زودتر به اینجا بروید یا جا رزرو کنید. ساندویچی پارس نیز از قدیمی‌ترین ساندویچی‌های شرق تهران است که قدمت آن به سال‌ها قبل باز می‌شود.

هنگامی که به شعبه ونک می رسید، یک ورودی را مشاهده می کنید که توسط پله ها، شما را به سمت طبقه زیر زمین هدایت می کند. وارد رستوران می شوید و اول از همه محو دکوراسیون و سبک طراحی مدرن و پرزرق و برق رستوران می شوید. در گشت و گذاری که دارید به نکات مهمی می رسید که یکی از آن ها، آشپزخانه روباز است تا مراحل سرو غذا را کامل مشاهده کنید.

  • جایی که سلیقه شما را در مورد غذای فوری تغییر می‌دهد و باعث می‌شود تا مشتری همیشگی این رستوران شوید.
  • سفره خانه عالی قاپو یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های لوکس تهران است که بیش از چهار دهه سابقه فعالیت درخشانش باعث شده تا در ردیف 10 رستوران برتر پایتخت قرار گیرد.
  • رستوران ارکیده در جاده چالوس تنها شعبه این مجموعه نیست، شما می‌توانید برای سفارش غذا از این رستوران به نزدیک‌ترین شعبه ارکیده به محل زندگیتان مراجعه کنید و یا با ثبت سفارش آنلاین غذای محبوبتان را درب منزل تحویل بگیرید.
  • از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب.

یعنی هر تیکه اش یه مزه متفاوت داره و خوراک قرارهای دسته جمعی و خانوادگیه. این رستوران با نهایت بی ادبی فرمودند باید رزرو میکردین.لطفا اطلاع رسانی کنید یک هفته قبل رزرو کنند. متنوع ترین منو توی همه رستوران هایی که رفتم رو این رستوران داره. رستوران اس پی یو در تمام طول هفته آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

در شهر تهران رستوران‌های بسیار متفاوت و زیادی وجود دارد از قبیل ایرانی، سنتی، فرنگی، ایتالیایی، ژاپنی، فست فود و… در آنجا لیست کامل رستوران‌های تهران را برای شما آماده کرده‌اند. روی هر کدام از رستوران‌های مشخص شده در لیست کلیک کنید تا آدرس دقیق، شماره تماس، نظرات کاربران و… طی سال‌های اخیر رستوران گردی در بین افراد افزایش پیدا کرده افراد با همدیگر یا با دوست و همکار خود هفته‌ای چند ساعت وقت‌های خود را در رستوران‌ها می‌گذارند. امروزه رستوران گردی به‌خصوص در کشور ایران به‌نوعی تفریح نیز تبدیل شدند فضایی آرام و زیبا که با صرف غذا به بهترین ساعات زندگی افزوده می‌شود. رستوران گردی یا به‌اصطلاح دیگر شکم گردی حالا یک زیرمجموعه مهم در صنعت توریسم است و نوعی تفریح و گردشگری به‌حساب می‌آید.

شما با هر سلیقه‌ و هر رژیم غذایی‌ای که داشته باشید، می‌توانید غذای باب طبع خود را در رستوران‌های این شهر پیدا کرده و از طعم خوشمزه این غذاها لذت ببرید. همراه ما باشید تا در ادامه با بهترین رستوران های تهران آشنا شویم. اگر از ما نظر بخواهید، پیشنهادمان این است که برای خودتان یک برنامه تمام عیار بچینید و رستورانی را انتخاب کنید که نزدیک به جاهای دیدنی تهران باشد. انتخاب چنین رستورانی باعث می‌شود در کنار چشیدن طعم یک غذای باکیفیت و خوشمزه، کمی هم گردش کنید و طعم غذا را با تجربه یک گردش درست و حسابی ماندگار کنید. بعضی از بهترین رستوران‌های تهران برای ایجاد چنین حس خوشایندی در نزدیکی جاذبه‌ها شروع به کار می‌کنند و رفت‌وآمد دائم مشتریان به آنها سبب می‌شود محصولاتشان تازه و باکیفیت باشد. اگر در تهران زندگی می‌کنید یا قصد سفر به پایتخت ایران را دارید، از طرفی هم دوست‌دار غذاهای متنوع و با کیفیت هستید، می‌توانید در این مطلب، بهترین رستوران های تهران را شناسایی کنید.

کبابی رضا لقمه

از جذابیت‌های رستوران مس توران منوی آن است که با عناوین بسیار جذاب تهیه شده است. به عنوان مثال پلو پرده‌ای کلم شیرزای به سبک طهرونی و عنوان‌هایی که با مسینه شروع می‌شوند مسینه بره چوپان و .. که هر کدام توضیحات جذابی دارند که به شما نشان می‌دهد از چه غذای اصیلی و با چه محتوایی میل می‌کنید.

بهترین چلو خورشتی تهران

افتتاح دو شعبه دیگر این رستوران در محله‌های نیاوران و کاشانک نیز حاصل حمایت و استقبال مردم بوده است. محیط سنتی و گرم رستوران مرشد، عطر و طعم لذیذ غذاها و حجم زیاد آن‌ها و همچنین رفتار سرشار از ادب پرسنل این رستوران، همگی در کنار هم فضایی دلنشین را برای مهمانان فراهم آورد. هرچقدر هم که غذاهای ایرانی خوشمزه باشند، نمی‌توان هوس‌انگیز بودن و خوشمزگی فست‌فود را منکر شد! امروزه فست‌فودها از محبوبیت بالایی به خصوص میان جوانان برخوردارند، اما چه بهتر که این نوع غذا، از رستوران‌ها و فست‌فودهای باکیفیت تهیه شوند تا برای سلامتی مضر نباشند.

با این حال، زمانی که شما به رستوران کوهپایه مراجعه کردید و از پیش غذاها و غذا های ایرانی و فرنگی مجموعه حسابی لذت بردید، نباید از اواع دسرهای خوشمزه ای که اینجا ارائه می شود غافل شوید. شعبه اول در منطقه بهجت آباد واقع شده و در این منطقه اگر به میدان طومانیان مراجعه کنید و در جنوب میدان وارد خیابان شده و وارد اولین کوچه در سمت راست شوید، رستوران را مشاهده خواهید کرد. شعبه دوم مرکز شهر تهران رستوران روحی هم در نزدیکی خیابان خیابان ابن سینا قرار دارد و کافیست به ضلع شمالی باغ موزه نگارستان مراجعه کنید تا به رستوران برسید. اگه میخوای بهترین جوجه و مرغ ترش رو توی شهر گرگان تجربه کنی، بهت پیشنهاد میکنم به رستوران اکبر جوجه حتما یه سر بزنی.

آدرس کافه رستوران رزمیلو

رستوران 133 به دلیل امکانات بالایی که دارد در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار گرفت. فضایی این رستوران بسیار لوکس، زیبا و لاکچری بوده به‌طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران در ظروفی زیبا و با دورچین‌هایی جذاب ارائه می‌شوند و بنابراین علاوه‌ بر خوشمزه بودن، چشم‌نواز نیز هستند. کیفیت غذا، رفتار پرسنل و سالن جذاب این رستوران باعث شده است تا بتوانید با خیال راحت رزرو این رستوران را برای سالگرد ازدواج خود در نظر بگیرید.