آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-گروه غذایی


تیم دیدو در چند مقاله به صورت جداگانه رستوران های خاص در تهران را بررسی کرده است که میتوانید به هرکدام دسترسی داشته باشید. چای و قلیان این رستوران، در نزد مشتریان خود بسیار پرطرفدار میباشد. تنوع فضاسازی این رستوران هر نوع سلیقه ای را پوشش میدهد، آلاچیق های شیشه ای و چوبی با ظرفیت های متنوع از 2 تا 40 نفر و تخت های سنتی و همچنین فضاهای ویژه برگزاری جشنها و تولدها از ویژگی های منحصر بفرد این رستوران میباشد. شما میتوانید از نوشیدنی های گرم ویژه این رستوران در هوای سرد و مطبوع استفاده ببرید و مزه ی ماندگار منوی اس پی یو را در خاطره خود به یادگار ثبت کنید. وجود آلاچیق های چوبی در یک مکان سبز و کوهستانی به همراه حوض آب و فواره های خروشان و مسیرهای پله ای از چشم اندازهای دلنواز این رستوران فضای باز در تهران میباشد. سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و …

  • در ابتدا برای بازاری های بازارچه قوام الدوله غذا سرو می کرد و بعد از اینکه بازاری ها حسابی با غذاهای خوشمزه رستوران رفتاری لذت بردند، محبوبیت رستوران رفتاری آغاز شد.
  • و کافه‌ها با یک قیمت کلی و از پیش تعیین شده می‌توانید غذا یا میان‌وعده مورد علاقه خود را میل کنید.
  • رستوران ۱۳۳ یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که دو سالن مجزا برای صرف غذای سلف‌سرویس و غذای ملل دارد.
  • خاقان یک رستوران بین المللی است چون در آن انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، آمریکایی، هندی، مکزیکی و سایر نقاط جهان با بهترین شکل طبخ می‌شوند.
  • روش پخت دیزی نیز در این رستوران با سایر رستوران‌ها تفاوت دارد و این غذا را در ظرف‌های سفالی برای مشتری می‌آورند.
  • صبحانه رستوران شامل ۲۰ نوغ غذای سرد و گرم و نوشیدنی‌های مختلف می‌شود.

سایت اجاره آنلاین ویلا و سویت و بومگردی در سراسر ایران در اختیار شما مسافران عزیز می‌باشد من خواستم تجربه ام رو در این خصوص با شما درمیان بزارم واقعا عالی بودن و در این ایام کرونا ویلا تماما ضدعفونی شده بود. و یا در رابطه با غذاهایی مثل زرشک پلو با مرغ ، باید بگم اون زرشک پلو با مرغ هایی که من توی تالار شفیعی خوردم ، همیشه برام یه حس و حال دیگه ای داشته . بنده بهرام رمضانی هستم و خواهشی که دارم تمام کامنت های بنده را از سایت حذف کنید .

کافه رستوران هور

علاوه بر امکانات متعدد، فضای داخلی رستوران حس توران نیز بسیار هنرمندانه طراحی شده است. فضای داخلی به خوبی نشان‌دهنده عصر طلایی حکومت هخامنشیان بوده و همه چیز آن مهمانان را به یاد دوران پادشاهی کوروش کبیر می‌اندازد. کباب‌های مخصوص این رستوران روی شمشیر‌های تزئینی سرخ شده و سرو می‌شوند. مهمانان می‌توانند پس از صرف غذا سری به آن بزنند و از طعم دمنوش‌های عالی آن‌جا لذت ببرند. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد.

آدرس رستوران کمالی لواسان

باغ رستوران باغ بهشت یکی از بهترین رستوران های تهران است که در منطقه خوش آب و هوای لواسان واقع شده و دارای چشم انداز دل انگیز می باشد. این مکان که در نزدیکی میدان امام خمینی واقع شده و یکی از بهترین رستوران های مرکز تهران می باشد و تنوع و کیفیت غذاهای آن بالا است. کوبابا یکی از رستوران های خاص تهران است که در محله جردن قرار دارد در منوی این رستوران شما شاهده غذاهای ایرانی، ترکیه ای و عربی و افغانستانی خواهید بود.

آن قدر محیطش زیبا است که ممکن است غذا یا نوشیدنی خود را فراموش کنید و محو آن شوید. قیمت های این رستوران با توجه به امکانات و کیفیت بالایی که ارائه می شود کمی بالا است اما قطعاً برای یک بار هم که شده ارزش امتحان کردن را دارد. شما می توانید خوشمزه ترین خوراکی ها را در کنار عزیزان خود میل کنید.