آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-گروه غذایی


فضا، سرویس‌دهی و کیفیت غذا، همگی موجب قرارگیری این رستوران در لیست رستوران‌های لوکس و درجه یک تهران شده‌اند. رستوران گردان برج میلاد با دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران، چرخش 360 درجه آن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.

  • در حقیقت باید گفت که اصالت از رستوران اصیل می‌بارد و این را می‌توان با یک نگاه سطحی نیز احساس کرد!
  • اگر برای بازدید از موزه‌های آبگینه و جواهرات یا کاخ گلستان و سایر دیدنی های تهران به مرکز شهر می‌روید، می‌توانید غذا را در یکی از رستوران‌های مجلل هتل فردوسی میل کنید.
  • این رستوران به سبک چینی دیزاین شده و منوی آن نیز از تنوع بالایی برخوردار است.

بامبو اکسپرس تنوع غذایی بالایی دارد و انواع غذاهای آسیایی را برای علاقه‌مندان سرو می کند. این مجموعه علاوه بر فروش حضوری به صورت آنلاین نیز سفارش گیری می کند. برخی از این غذاها در کشورهای دیگر نیز طرفداران بسیاری دارند و در بهترین رستوران های بین المللی کشورهای دیگر سرو می شوند. به طور مثال غذاهای هندی و تایلندی در کشورهای آمریکایی و اروپایی بسیار پرطرفدار هستند. چشم انداز فوق العاده کافه رستوران شمرون از دریاچه چیتگر بقدری جذاب و رویایی بوده که حتی نوشیدن یک بطری آب هم در تراس این کافه می‌تواند طعمی به یاد ماندنی داشته باشد.

رستوران ایتالیایی سنسو تهران

رستوران روحی فضایی مناسب برای کسانی بوده که به دنبال یک رستوران نوستالژیک همراه با غذاهای اصیل کشورمان هستند. یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم را می‌توانید در هتل اسپیناس تهران پیدا کنید. اگر به دنبال یک رستوران مجلل و شیک برای برگزاری مراسم‌های عقد، عروسی و میهمانی‌های خاص خود می‌گردید، رزرو رستوران اسکای لانژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که در طبقه 21 برج هتل پالاس واقع شده است، با ویوی ابدی به جاذبه‌‌های شهر تهران، منظره‌ای چشم‌‌نواز به میهمانانتان هدیه می‌دهد. این رستوران دو نوع غذای ایرانی و فرنگی را در منوی پذیرایی خود آماده کرده است. علاوه بر منوی غذا، انوع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع کیک برای پذیرایی در مراسم‌های شما مهیا است.

کدام رستوران به رستوران فرانسوی تهران شهرت دارد؟

این رستوران با مبلمان زیبا و طراحی مدرن تزیین شده است و پنجره‌های بزرگ آن، چشم‌انداز زیبایی به بیرون دارند. در رستوران لاتون انواع غذاهای اصیل ایرانی، ایتالیایی و خوراک‌های گوشتی ارائه می‌شوند. غذاهای دریایی مانند لابستر و خوراک سالمون نیز از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. سوپ، سالاد، و سایر پیش‌غذا و اردورهای ایرانی و بین‌المللی نیز در منوی این رستوران وجود دارند. اتاق وی آی پی رستوران لاتون با ظرفیت ۱۰۰ نفر برای برگزاری مراسم و جشن ها بسیار مناسب است.

ایرانی و سنتی

در هر کجای این شهر بزرگ، صدها و شاید هزاران رستوران، فست فود، کافه و غیره وجود دارد که برخی از آن ها محیطی لوکس و جذاب داشته و برخی هم بهترین غذاها را ارائه می دهند. از طرفی، برخی هم هستند که بیش از نیم قرن قدمت دارند و برخی هم تازه تاسیس اما با ارائه خدمات جذاب. در لوکس ویلا میخواهیم برخی از محبوب ترین و بهترین رستوران های تهران را معرفی کنیم. اگر علاقمند به رستوران گردی و گشت و گذار درمیان رستوران های تهران را دارید، با ما در ادامه همراه باشید. رستوران گردانبرج میلادبا دکوراسیون داخلی بی نظیری که دارد، یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این رستوران،چرخش 360 درجهآن است که امکان تماشای نماهای منحصر به فردی از شهر تهران را در ارتفاع 276 متری مهیا می سازد.

اینجا محیط مناسبی برای قرارهای دوستانه س و محیط دلبازی هم داره و سرتاسر ویوی شهر رو داره. خصوصا اون سمتی که به طرف امامزاده صالح هست برای من یادآور خاطرات قشنگ گذشته بود. ضمنا پارکینگ اختصاصی هم دارن که توی اون منطقه فوق العاده بکار میاد. به‌طور منطقی ارزش دارد که دست‌کم ماهی یک‌بار به رستوران مسلم سر بزنید تا غذایی بسیار لذیذ را در سنتی‌ترین منطقه تهران و به یاد تهران قدیم میل کنید. در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های تهران در کل مناطق می‌پردازیم.

سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد. همچنین اشتراک گذاری تجارب مسافران در بخشهای مختلف از ویژگیهای بارز و خاص سایت محسوب میشود و با استقبال بسیار زیاد کاربران نیز مواجه شده است. سلام وقت به خیر، خانه کباب شمرون کیفیت خیلی پایینی داره، من یکبارازش خریدم هم قیمتش بالاستهم نسبت به قیمت کیفیت افتضاح، حتی جایی برای شستن دست نداره. شیشلیک و ماهیچه‌های رستوران شاندیز جردن همتا ندارد و اگر یک بار امتحان کنید، مزه آن برای همیشه زیر زبانتان خواهد ماند.