آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-گروه غذایی


رستوران مدیترانه که با فاصله ای از تهران در فشم واقع شده است، محیط مناسبی برای دوری از فضای شلوغ تهران و بهره مندی از طبیعت است. منوی این رستوران به گونه ای طراحی شده است که علاقه مندان می توانند در کنار غذای خود، چای و قلیان نیز داشته باشند. ویژگی خاص دیگر این رستوران ، اجرای موسیقی زنده در بعضی از روزهای هفته میباشد.

  • این رستوران فضایی باز با آب‌نماها و حوض‌های زیبا دارد و برای علاقه‌مندان به رستوران‌های لوکس پایتخت از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود.
  • در این مقاله ما رستوران های تهران را از هتل رستوران های معروف گرفته تا لاکچری‌ترین آن‌ها و همین طور سفره خانه‌های سنتی و رستوران‌های قدیمی بررسی و اطلاعات آن‌ها را عنوان کرده‌ایم.
  • بسیاری از میزهای این رستوران به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا حس و حال سواحل را به شما القا کنند.
  • رستوران شاندیز جردن توانسته در سال‌های اخیر به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های تهران تبدیل شود و مهمانان خود را از سراسر کشور جذب ‌کند.

با ورود به این رستوران، سالنی مستطیلی و بزرگ خواهید دید که در کنار یکی از طول‌های مستطیل میزی بلند قرار داده شده است. تنوع منوی سالاد و دسر این رستوران نیز کم از منوی غذایی اصلی آن ندارد. اگر برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی خود به رستوران ایرانی ملی مراجعه می‌کنید، پرسنل رستوران با نهایت احترام شما را به سالن VIP این رستوران راهنمایی می‌کنند.

رستوران ریتون (میدان هفت تیر)

با آنکه سطح قیمت‌ها در شمرون بام لند اندکی بالاست، اما با توجه به کیفیت غذا و دیگر خوراکی‌ها و طعم بی‌نظیرشان، امتحانش می‌ارزد. شما می‌توانید خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها را در کنار عزیزانتان و رو به دریاچه نقره‌گون خلیج فارس در شمرون بام لند نوش جان کنید. اگر قصد دارید یکی از بهترین‌ رستوران های تهران را انتخاب کنید، رستوران شاندیز در محله جردن، قطعا بهترین گزینه پیش روی شماست. علاوه‌بر کیفیت بالای غذا و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، رفتار پرسنل رستوران و گارسون‌ها، از نقاط قوت رستوران نارنجستان به شمار می‌رود. پس از ورود به این رستوران بین‌المللی، با یک شربت خنک و خوش طعم موهیتو از شما استقبال می‌شود و گارسون‌ها، کیف دستی‌تان را با وسیله خاصی به میز آویزان می‌کنند تا جلوی دست و پایتان را نگیرد. اگر دوست دارید در محیطی سنتی، یک غذای خوشمزه و با کیفیت بسیار بالا را امتحان کنید، باید بدانید که درهای رستوران مرشد نیاوران به روی شما باز است.

در کافه رستوران رزمیلو یک غذای خاص هست با نام کاتانا کباب که شاید تا به حال همچین اسمی را نشنیده باشید. کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند. غذا های ایرانی رستوران رزمیلو مانند باقالی پلو با ماهیچه هم به صورت قجری سرو می شود یعنی برنج به صورت قالبی با ته دیگ کنار ماهیچه درون دیس فلزی قرار داده شده و بر روی آن خمیر نون میگذارند و این غذا به داخل فر می رود.

۹. بهترین رستوران های تهران برای مراسم

شعبه آرژانتین نیز با دکوراسیون خاص و کلاسیک خود برای قرارهای روزانه مناسب است و بیشتر جو خانوادگی دارد. از دیگر امکاناتی که با ورود به هر کدام از شعبات رستوران ارکیده قابل استفاده است شامل، پارکینگ اختصاصی، موسیقی زنده، خانه بازی برای کودکان و حمل افراد سالمندان و کم توان می شود. رستوران شمشیری، یکی از بهترین رستوران های تهران، متعلق به حاج محمدحسن شمشیری است. وی کمک های مالی بسیاری به دکتر مصدق کرد و در ملی شدن صنعت نفت نقشی مهم داشت. رستوران های عالی قاپو، شهربانو، لیدوما، کشتی سندباد، گیلار، ترمه و حوض خونه از بهترین رستوران های با موسیقی زنده در تهران هستند. اینجا برخلاف رستوران ها دربند در باغی بزرگ قرار دارد و خود رستوران هم در داخل عمارتی لوکس و دوست داشتنی واقع شده است برای همین جزء خاص ترین باغ رستوران های تهران هم هست.

وقتی دو کلمه بین المللی به نام رستورانی افزوده می شود یعنی آن رستوران منوی متنوعی از انواع غذا های فرنگی را دارد و از طرفی، پرسنل رستوران هم با چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. در رستوران بین المللی نارنجستان که یکی از رستوران های شیک در تهران به شمار میرود، شما ممکن است مشتری هایی از کشور های مختلف جهان را ببینید که در حال میل کردن باکیفیت ترین غذا های رستوران هستند. رستوران بین المللی نارنجستان در سال 1385 تاسیس شده و تا به امروز توانسته خود را جزء برترین رستوران های بین المللی تهران قرار دهد.