کباب قابلمه کلاسیک – مناسب یافتن غذاها



دستور پخت کباب قابلمه.

ما دستور پخت کباب قابلمه ک،یک از بهترین برش گوشت برای آبدارترین و لطیف ترین کباب استفاده می کند که فقط در دهان شما آب می شود! این غذای غنی و مقوی شما را سیر می کند.

کباب قابلمه ای در بشقاب.

کباب قابلمه هلندی

اگر هنوز هم نیاز دارید یک کباب قابلمه آبدار در اجاق هلندی درست کنید، این فرصت شماست! راحتی قابلمه فوری یا دیگ قابلمه بدون شک بی نظیر است، اما متوجه شدیم که اجاق هلندی برای درست ، کباب قابلمه ای با بهترین طعم، همیشه پادشاه خواهد بود. هر زمان.

اجاق‌های هلندی از چدن ساخته شده‌اند و برای حفظ و توزیع یکنواخت گرما بهترین گزینه‌ها هستند.

کباب قابلمه در مقابل چاک روست چیست؟

کباب چاک هر برش گوشت از چاک فرمان (معروف به شانه) است. بر خلاف سوخاری چاک، کباب قابلمه برش خاصی از گوشت نیست. در عوض، این روشی است برای تهیه تکه‌ای از گوشت با پختن آهسته آن در مایع (مثلاً استاک یا شراب) تا آبدار و نرم شود.

کباب قابلمه ای معمولاً با چاک درست می شود و به راحتی در قابلمه فوری، آرام پز یا اجاق هلندی پخته می شود. نتیجه؟ کباب غنی و آبدار که لطیف است!

کباب چاک خام روی یک ورقه پخت.

مواد ویژه کباب قابلمه

گوشت: برای این دستور، از چاک کباب 2.5 پوندی برای 6 نفر استفاده کردیم. ما مطمئن هستیم که چیزی بین 2.5 تا 4 پوند است. برای این دستور غذا به همان اندازه عالی کار خواهد کرد.

سبزیجات: سبزیجات را نادیده نگیرید! این سبزیجات ساده و دل،ب همزمان با کباب گوشت خوک پخته می شوند و به شما یک غذای تمام شده با طعم فراوان می دهند.

  • پیاز سفید
  • سیر
  • هویج
  • کرفس
  • سیب زمینی های کوچولو
  • قارچ بلا

چاشنی ها: این دستور غذا از ،یب چاشنی کباب شده در قابلمه آسان خودمان استفاده می کند. این مالش خشک خوشمزه با مخلوطی از ادویه های دودی، شیرین و شور درست می شود که طعم عالی را به کباب قابلمه ای شما می بخشد! در اینجا چیزی است که ما استفاده می کنیم:

  • شکر قهوهای
  • پودر سیر
  • پودر پیاز
  • پونه کوهی خشک شده
  • آویشن خشک
  • جعفری خشک شده
  • نمک درشت
  • فلفل سیاه

سس: درست ، سس برای این کباب قابلمه بسیار آسان است! پس از پختن گوشتتان، کمی نشاسته ذرت را به مایع آب پز اضافه کنید تا غلیظ شود.

آن را امتحان کنید!

چاشنی کباب قابلمه ای آسان

این مالش خشک خوشمزه با مخلوطی از ادویه های دودی، شیرین و شور درست می شود که طعم عالی را به کباب قابلمه ای شما می بخشد!

دریافت دستور العمل

کباب چاک سرخ شده در اجاق هلندی.

ابزار آشپزخانه توصیه شده

خودتان را برای موفقیت در کباب قابلمه آماده کنید! در اینجا موارد ضروری آشپزخانه کباب خوک ما است.

چگونه بهترین کباب قابلمه را درست کنیم

کباب چاک فصلی

برای شروع، مواد چاشنی کباب قابلمه خود را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. سپس چاشنی را روی کباب چاک بپاشید و با دست ماساژ دهید تا کاملاً پوشانده شود. اجازه دهید کباب حداقل 30 دقیقه در چاشنی بماند.

فر را از قبل گرم کنید + گوشت را بپزید

فر را با دمای 300 درجه فارنهایت گرم کنید و یک فر بزرگ هلندی را روی حرارت متوسط ​​رو به بالا گرم کنید. بعد روغن زیتون را اضافه کنید. وقتی معطر شد، کباب را به روغن اضافه کنید و از همه طرف به مدت 3-4 دقیقه تفت دهید. وقتی گوشت شما قهوه ای طلایی شد، آن را از فر هلندی خارج کرده و کنار بگذارید.

DEGLAZE

شراب قرمز را در آن بریزید و تکه های قهوه ای رنگ را با کاردک از ته بکشید برای لعاب زدایی از فر هلندی.

شیشه زدایی چیست؟ لعاب زدایی ته دیگ یک مرحله ضروری برای جلوگیری از بروز سوختگی است. اساساً شما از یک مایع (در این مورد >> شراب قرمز، آب گوشت ، و ور،ترشایر) استفاده می‌کنید تا تمام تکه‌های قهوه‌ای را از پایین جدا کنید.

پیاز ،د شده در فر هلندی.

سبزیجات سرخ شده

بعد، پیاز را به شراب اضافه کنید، نمک بزنید و 2 تا 3 دقیقه تفت دهید. سپس سیر را اضافه کنید و یک دقیقه دیگر تفت دهید.

وقتی سیر معطر شد، هویج، کرفس و سیب زمینی را اضافه کنید. همه چیز را با هم مخلوط کنید و سپس بگذارید سبزیجات به مدت 4-5 دقیقه بپزند.

نکته حرفه ای: اطمینان حاصل کنید که سبزیجات خود را برش می دهید، بنابراین همه آنها از نظر اندازه مشابه هستند. این اطمینان حاصل می کند که سبزیجات شما در پایان همان پخت را دارند.

آبگوشت را درست کنید + پخت

در یک کاسه جداگانه، آب گوشت ،، ،دل و سس ورسسترشر را با هم مخلوط کنید. سپس مایع را روی سبزیجات بریزید. سپس سبزی های تازه خود را روی سبزیجات قرار دهید تا برشته شوند.

فر هلندی خود را بپوش،د و 3-4 ساعت بپزید تا کباب با چنگال از بین برود. بعد از دو ساعت، کباب را برگرد،د تا هر طرف فرصتی برای تفت دادن در مایع آب پز داشته باشد.

اندازه و زمان پخت: لطفا توجه داشته باشید که اگر گوشت شما کوچکتر یا بزرگتر از 2.5 پوند باشد، زمان پخت شما در فر هلندی ممکن است متفاوت باشد.

دماسنج گوشت

آن را امتحان کنید!

Thermoworks Thermapen

سوگند یاد می کنیم که هنگام پختن هر قطعه گوشت از دماسنج گوشت استفاده کنیم. را ترماپن دماسنج گوشتی ما است که هر بار کار می کند.

هم اکنون ،یداری کنید

سس را درست کنید

بعد از اینکه پخت کباب قابلمه شما تمام شد، گوشت و سبزیجات را از فر هلندی خارج کرده و کنار بگذارید. ساقه های سبزی را با احتیاط دور بریزید، نشاسته ذرت را به قابلمه اضافه کنید و در مایع آب پز بریزید..

نکته حرفه ای: اگر مایع پخت دیگر داغ نیست نشاسته ذرت را اضافه نکنید! اگر داغ نیست، مایع را روی حرارت زیاد بجوش،د و سپس نشاسته ذرت را اضافه کنید.

کباب و سبزیجات خود را دوباره به قابلمه اضافه کنید با سس آماده برای ،د ، و سرو ،!

کباب قابلمه تکه + لذت ببرید

حالا که سبزیجات شما پخته شده اند، سس شما درست شده است، و گوشت شما نرم شده است، وقت آن است که گوشت خود را ،د کنید!

از دو چنگال استفاده کنید تا کباب قابلمه را به تکه های بزرگ ،د کنید. ما دوست داریم کمی آبگوشت خوش طعم را روی گوشت ، ،د شده بپاشیم تا همه چیز خوب و آبدار بماند.

نکته حرفه ای: قبل از سرو، تکه های بزرگ چربی را دور بریزید!

از دستور پخت کباب قابلمه ک،یک خود لذت ببرید!

کباب قابلمه ای در اجاق هلندی که روی آن سبزی تازه است.

ذخیره ، کباب قابلمه گوشت ،

کباب قابلمه ای خود را در ظرف دربسته در یخچال به مدت 5 روز یا حدا،ر تا 3 ماه در ظرف در بسته در فریزر نگهداری کنید.

برای گرم ، مجدد کباب قابلمه

باقیمانده کباب و سبزیجات قابلمه خود را در ظرف من، فر قرار دهید و روی آن را بپوش،د. مجدداً در دمای 325 درجه فارنهایت به مدت 10-15 دقیقه یا تا زم، که کاملاً گرم شود گرم کنید.
برای گرم ، مجدد روی اجاق گازباقیمانده کباب و سبزیجات را در قابلمه ای گرم شده با روغن زیتون قرار دهید و روی حرارت ملایم تفت دهید تا گرم شود.

جونز بزرگ هلندی

جونز بزرگ

هلندی

این فر هلندی مورد علاقه ما است. این یک اجاق هلندی چدنی میناکاری شده 6.75 لیتری است که فوق العاده با کیفیت و عالی است.

هم اکنون ،یداری کنید!

کباب قابلمه پخته شده در یک اجاق هلندی که با سبزیجات احاطه شده است.

سوالات متداول کباب قابلمه هلندی

چرا کباب من در فر هلندی سفت است؟

کباب سفت که به راحتی از هم جدا نمی شود به این م،ی است که گوشت نیم پز است. یک یا دو ساعت بیشتر به آن زمان بدهید تا با چند چنگال گوشت به راحتی ،د شود.

اگر از گوشت کباب چاک استفاده نمی‌کنید، اما از قطعات بزرگ‌تر یا سفت‌تر گوشت ، استفاده نمی‌کنید، ممکن است لازم باشد زمان پخت را افزایش دهید تا کلاژن بتواند به درستی تجزیه شود و نرم و آبدار شود.

کباب قابلمه ای در چه دمایی از هم می پاشد؟

کباب قابلمه شما زم، که در دمای داخلی 190-195 درجه فارنهایت باشد می تواند از هم بپاشد. در این دما، بافت‌های همبند سفت شروع به تجزیه شدن می‌کنند تا گوشتی که در دهان شما ذوب می‌شود.

بهترین برش گوشت ، برای تهیه کباب قابلمه چیست؟

ما متوجه شدیم که کباب چاک بدون استخوان بهترین برش گوشت ، برای کباب قابلمه است. با این حال، استیک شانه، چاک شانه، چاک هفت استخو،، بازوی چاک ، و بریسکت به همین خوبی کار می کنند!

اگر گوشت را قبل از تفت دادن نپزید چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه تفت دادن گوشت اختیاری است، اما انتخاب ن، تفت دادن می تواند منجر به کباب قابلمه ای شود که طعمی صاف و خسته کننده دارد. برع،، داشتن یک سیر خوب بافت بهتری ایجاد می کند و ابعاد کلی کباب شما را افزایش می دهد.

آیا می تو،د کباب قابلمه را بیش از حد بپزید؟

آره. وقتی گوشت خشک شد، متوجه خواهید شد که کباب قابلمه شما بیش از حد پخته شده است. برای جلوگیری از این امر، اطمینان حاصل کنید که مایع پخته کافی در قابلمه دارید و زم، که گوشت شما به دمای داخلی 190-195 درجه فارنهایت رسید، زمان پخت را تمام کنید.

برای کباب های کوچکتر با وزن کمتر از 3 پوند، بعد از دو ساعت آماده بودن را بررسی کنید. برای کباب های بزرگتر، بعد از سه ساعت بررسی کنید.

کباب قابلمه ای در یک کاسه با چنگال.


منبع: https://fitfoodiefinds.com/،-roast-recipe/