چگونه یک مهمانی غذاخوری را میزبانی کنیم



نحوه میزب، یک مهم، غذاخوری با نکات و ایده هایی برای تخته های شیرینی و طعم دار.

نحوه میزب، یک جشن غذاخوری - نمای نزدیک از تخته غذاخوری.

من اخیراً از میزب، نهمین دوره دوسالانه خود برگشتم خلوت هوای تازه و این یک موفقیت کامل بود! این بار به نیواورلئان رفتیم و غذا و فضا هر دو شگفت انگیز بود. من این فرصت را داشتم که با گروه جدیدی از وبلاگ نویسان عالی مواد غذایی آشنا شوم، و با برخی از حامیان مالی فوق العاده مانند از دوک، پانزانلا، و چیپس ساحل بار،. در میان همه غذاهای خوشمزه، درس ها و رویدادهایی که می توانستیم در آن شرکت کنیم، ساخت تخته های غذاخوری یک نکته برجسته بود. چنین روش سرگرم کننده و ساده ای برای تغذیه یک گروه، و امکانات زیادی دارد! فکر کردم چیزهایی را که یاد گرفتم به اشتراک بگذارم تا شما هم بتو،د مهم، غذاخوری را برگزار کنید.

چگونه یک مهم، غذاخوری را میزب، کنیم

یک تم را انتخاب کنید

تخته غذاخوری هوای تازه

من همیشه طرفدار یک تم خوب هستم! فرقی نمی‌کند برای حمام نوزاد، حمام عروس یا شب دخترانه غذای خامه‌ای انتخاب کنید، چیزی را انتخاب کنید که غذا و دکوراسیون را به هم گره بزند. همچنین می‌تو،د با تخته‌های غذاخوری خود موضوع‌دار شوید و فقط تخته‌های شور یا شیرینی را انتخاب کنید.

ارسال دعوت نامه ها

طرح های خلوت هوای تازه

با توجه به اینکه مهم، غذاخوری من بخشی از استراحتگاه هوای تازه ما بود، دعوتنامه های من به ،وان یک برنامه سفر دو برابر شد. اما برای هر نوع گردهمایی رسمی، باید سعی کنید حداقل یک ماه قبل دعوت نامه ها را دریافت کنید! می‌خواهید مطمئن شوید که مهمان‌های احتمالی شما با فعالیت‌ها یا تعهدات دیگر دوبار رزرو نمی‌شوند. بنابراین یک دعوت نامه سرگرم کننده که با موضوع شما مطابقت دارد تهیه کنید و آنها را 4 هفته قبل از مهم، بیرون بیاورید.

تزئین کنید

تابلوی تزئین شده استراحتگاه هوای تازه

تزئین معمولاً چیزی است که مردم کاملاً دوست دارند یا واقعاً از آن متنفرند. اما تزئینات لازم نیست مفصل باشد! حتی اگر این فقط چند چیدمان میز خوب باشد، من دوست دارم چیزی داشته باشم که به تنظیم فضای یک مهم، کمک کند. گلهای تازه، ظروف غذاخوری، مقداری شمع و یک سفره و آشپزخانه یا اتاق ناهارخوری شما به طور ناگه، بسیار جذاب تر می شود.

تخته های مواد غذایی را بسازید

چیپس لا پانزانلا و ساحل بار،

وقتی ،ت به ساخت تخته های غذاخوری می رسد، امکانات بی پای، وجود دارد. با این حال مطمئناً چند گزینه مختلف کراکر یا باگت می خواهید. من آن را دوست دارم پانزانلا ترد دارای 8 طعم مختلف برای انتخاب، اما تنها با 5 ماده ساده ساخته شده است. یکی دیگر از گزینه های عالی این است چیپس ساحل بار، چون طعم‌های مختلفی برای انتخاب دارند، اما کراکرها از قبل ،یبی عالی از مواد شیرین و خوش طعم دارند، بنابراین با هر پنیر یا مربای که در دست دارید، به خوبی ،یب می‌شوند.

از دوک

از آنجایی که charcuterie در لغت به م،ای گوشت پخته شده است، انتخاب نوع من، آن مهم است. من عاشق استفاده بودم از دوکانتخاب گسترده ای از سالامی، پروشوتو و کاپوکولو برای تخته های ما. با سطوح مختلف فلفلی و طعم های قوی یا ملایم و صاف، آنها به خوبی با انواع پنیرها و میوه ها جفت می شوند. همچنین در سینی خود مقداری از کناره‌های آن مانند: زیتون، ترشیجات، میوه‌های تازه یا خشک، آجیل، سبزی‌ها و سس‌هایی مانند ،دل تند یا عسل شیرین قرار دهید. هنگام چیدن پنیرهای خود، مجموعه ای از پنیرهای سفت مانند پارمزان یا گودا و پنیر نرم مانند ماسکارپونه یا بورتا میل کنید.

smores داخلی

انتخاب انواع جامد از پنیر، گوشت، کراکر و آجیل یک راه مطمئن برای داشتن یک تخته شیرینی پزی موفق و ک،یک است. مقداری شکلات تلخ یا چوب شور با روکش شکلاتی بریزید تا تعادل کاملی بین شیرینی و شور ایجاد شود. با این حال، شما همچنین می تو،د یک تخته شیرینی پزی منحصراً شیرین یا تخته های مضمون تهیه کنید. با انواع آب نبات تخته درست کنید، با کراکرهای گراهام، شکلات ها و مارشمالوهای مختلف تخته s’mores درست کنید. ما ایده s’mores را یک قدم جلوتر بردیم و از یک آتش کوچک روی میز برای کباب ، گل خطمی خود استفاده کردیم!

لذت ببرید!

لقمه های ساده شده

بعد از اینکه تزیین کردید و غذا آماده شد، فقط منتظر بم،د تا مهمانانتان بیایند و از مهم، لذت ببرید! چند لقمه از پیش ساخته شده با استفاده از چیپس بار، با پنیر مردانا، گوجه فرنگی گی،ی و ریحان برای سالاد کاپرز، و همچنین پنیر خامه‌ای، گلابی آب‌خورده و گردو شیرین شده اضافه کردیم. اندازه لقمه ای بودن غذا خوردن و لذت بردن از آن را در حین صحبت یا حرکت در مهم، آسان می کند!

نحوه میزب، یک جشن غذاخوری - مجموعه ای از تخته های شیرین و خوش طعم

چه تخته های غذاخوری را زودتر از موعد درست کنید، چه بشقاب های گوشت و پنیر را برای مهمانان خود قرار دهید تا خودشان درست کنند، امکانات بی پایان تضمین می کند که جشن غذاخوری شما موفقیت آمیز است.

سوالات متداول:

قانون 3 3 3 3 برای تخته غذاخوری چیست؟

یک قانون ساده که می‌تو،د هنگام تهیه تخته‌های غذاخوری از آن پیروی کنید این است که 3 گوشت، 3 پنیر، 3 نشاسته و سپس 3 طرف شیرین یا شور انتخاب کنید!

آبغوره از کجا می آید؟

Charcuterie یک کلمه فرانسوی است که در اصل فقط به م،ای “گوشت های فانتزی” است. با این حال، می تو،د تخته های غذاخوری را بدون گوشت درست کنید، زیرا این کلمه به م،ای سبک ارائه غذا بر روی تخته است.

چگونه می توان سهم یک تخته غذا را مح،ه کرد؟

از آنجایی که غذای خامه ای معمولاً برای میان وعده استفاده می شود و به ،وان یک وعده غذایی استفاده نمی شود، فقط برای هر نفر حدود 2-3 اونس گوشت و پنیر برنامه ریزی کنید. سپس طرف های همراه نیز به پر ، هر گونه اختلاف کمک می کنند.

تخته غذاخوری مینیمالیست

بخور، لایک کن، به اشتراک بگذار!

آیا شما میزبان یک مهم، غذاخوری از خودتان بودید؟ آیا شما سعی کردید هر کدام از تابلوهایی را که ما ساختیم بسازید؟ یک ع، بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید! بر،ب بزنید @thelemonbowl و #thelemonbowl تا بتو،م آن را تحسین کنیم و به اشتراک بگذاریم!

برنامه های مهم، بیشتر

گروه در Fresh Air Retreat NOLA

نمی‌توانستم گروه بهتری بخواهم که یک هفته در NOLA دور هم جمع شویم. عشق من به غذا و فرهنگ که با افراد همفکر به اشتراک گذاشته می شود، یکی از بخش های مورد علاقه من در وبلاگ نویس مواد غذایی است. اگر عاشق غذا و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران نیز هستید، پس میزب، مهم، غذاخوری خود راهی عالی برای برقراری ارتباط و لذت بردن است.

بدون چنگال مورد نیاز است.




منبع: https://thelemonbowl.com/،w-to-،st-a-charcuterie-party/