لیست 100 خوشمزه ترین غذاهای ایرانی به انتخاب سرآشپزها مینویسم


برای ادامه طرز تهیه مرغ بریان به مقاله آن مراجعه کنید. مرغ بریان از جمله غذاهایی است که در رستوران‌ها سرو می‌شود. خوراک مرغ و لوبیا سبز یکی از خوراک‌های راحت و مقوی است که برای ناهار با نان بسیار می‌چسبد. بعد از اینکه پیازها کمی سرخ شدند، آن‌ها را به مرغ اضافه کرده و اجازه دهید کمی با هم جوش بخورند. در ماهیتابه کمی روغن ریخته و غوره‌ها را تفت دهید تا کمی آب میان غوره‌ها تبخیر شود. کمی بعد رب را به غوره‌ها اضافه کرده و به مدت ۱ دقیقه تفت داده تا بوی خامی رب گرفته شود و خوش رنگ‌تر شود.

  • البته که بسیاری از افراد به جای گوشت قرمز گوشت مرغ درون این غذا می ریزند.
  • روح و روان گردشگران خارجی با خوردن”ته دیگ”ترد و طلایی کف قابلمه سرخ شده به وجد می آید.
  • برای مشاهده طرز تهیه کشک بادمجان مجلسی به مینویسم مراجعه کنید.
  • ته چین را در قابلمه ی نچسب تهیه می کنند که به راحتی قابل برگشتن باشد و در هنگام سرو ته دیگ کاملی داشته باشیم.
  • همچنین می‌توانید کدوهای خرد شده را داخل قابلمه ریخته، درب قابلمه را بگذارید و شعله گاز را کم کنید تا کدوها آهسته آهسته پخته شده و نرم شوند.

طعم این ته چین خانگی بسیار لذیذ است و برای پذیرایی از مهمان‌ها و همچنین دورهمی‌های خانوادگی نیز بسیار مناسب است. در لیست انواع غذاهای ایرانی، برخی غذاها قدمت طولانی دارند و البته ممکن است به یک شهر یا منطقه خاص کشور باشند. این غذاها معمولا جزو غذاهای پرطرفدار ایرانی به حساب می‌آیند. ماهیچه دارای خواص زیادی بوده و سرشار از کلسیم است که برای بیمارانی که پوکی استخوان دارند مفید است.

لیست 50 تا از بهترین غذاهای ایرانی

در اکثر مهمانی ها و جشن ها زرشک پلو با مرغ را طبخ می کنند زیرا غذایی مجلسی بوده و طرز تهیه ی ساده و ظاهر و طعمی عالی دارد. این غذا به عنوان غذایی در لیست 100 خوشمزه ترین غذاهای ایرانی به انتخاب سرآشپزها قرار می گیرد که به همین دلیل متوجه می شویم که غذای محبوبی است. یکی از ز بهترین غذاهای ایرانی که در بسیاری از مجالس سرو می‌شود زرشک پلو با مرغ است. زرشک پلو از ترکیب زرشک برنج سفید و زعفران تهیه می ‌شود. علاوه بر طعم فوق العاده بی‌نظیری که این پلو دارد ظاهر بسیار زیبا و مجلسی را هم به سفره شما می‌ بخشد. زرشک پلو با مرغ یکی از محبوب ترین و خوشمزه ترین غذاهای ایرانی به شمار می رود.

طرز تهیه دمی گوجه یا استامبولی پلو

در بین طرز تهیه انواع غذاهایی که در این سایت مشاهده خواهید کرد انواع غذاهای سنتی ایرانی به همراه غذاهای محلی و طرز تهیه آنها را مشاهده می کنید. این غذای خوشمزه هم از پر طرفدارترین غذاهای این دسته بندی محسوب می شود و معمولا در مهمانی ها سرو می شود. زرشک پلو با مرغ یکی از انواع غذاهای خوشمزه و پرطرفدار ایرانی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. کلم پلو از انواع غذاهای ایرانی با طعم متفاوت و لذیذ است که بهتر است این نوع غذای خوشمزه و مقوی را در منزل تهیه کنیدو بی شک یکی از پایه های ثابت منوی غذایی شما خواهد شد .

طبخ فوق العاده خوشمزه زرشک ‌پلو در کنار ظاهر بسیار زیبای آن می ‌تواند هر سفره را به زیباترین شکل تغییر دهد. یکی از محبوب ترین و بهترین غذاهای ایرانی، زرشک پلو با مرغ بوده که در سراسر دنیا نیز شهرت کافی توانسته برای خود به دست آورد. برای شب یلدا و شب عید نوروز، «سبزی پلو با ماهی»، یکی از بهترین غذاهای ایرانی در لیست بلند بالای غذاهای ایرانی خوشمزه است که بسیاری از خانواده‌های ایرانی را دور هم جمع می‌کند. طرز تهیه سبزی پلو با ماهی در همه شهرهای ایران شبیه است ولی نوع ماهی معمولا در شمال و جنوب کشور فرق می‌کند.