عقب نشینی هوای تازه – گیاهی بر اساس بودجه



من این افتخار را داشتم که اکتبر گذشته در Fresh Air Retreat در پارک سیتی زیبا، یوتا شرکت کنم و بسیار هیجان زده هستم که جزئیات را با همه شما به اشتراک بگذارم. من سه روز سرگرم کننده و سازنده را با برخی از شگفت انگیزترین وبلاگ نویسان مواد غذایی حرفه ای گذراندم تا تجربیات، برنده ها و چالش های خود را با این کار به اشتراک بگذارم. ما همچنین این فرصت را داشتیم که ایده ها و دانش خود را به یکدیگر منتقل کنیم. من زمان شگفت انگیزی را سپری کردم!

خلوت هوای تازه

عقب نشینی هوای تازه اکتبر 2022: چیست؟

این خلوت تجاری صمیمی توسط لیز سازماندهی شد کاسه لیمو و لورن از بشقاب کنجکاو. دو بانوی شگفت‌انگیز که کار فوق‌العاده‌ای در انجام فعالیت‌های مفرح و مثمر ثمر انجام دادند، تنها در سه روز به هم پیوستند.

هدف این است که دور هم جمع شویم تا بحث های سازنده ای در مورد وبلاگ نویسی حرفه ای مواد غذایی داشته باشیم. نقاط درد، تنگناها، راه‌حل‌ها و بهترین شیوه‌ها. واقعاً معدن طلایی بود از بهترین های این حوزه! مطمئناً هیچ چیز بهتر از بحث رو در رو با افراد همفکر نیست.

اوقات خوش!

بهترین از همه ما این فرصت را داشتیم که الهام بگیریم، استرس را کاهش دهیم و دوباره شارژ کنیم! اجازه دهید با غذاهای لذیذ شگفت انگیزی که توسط آن تهیه و سرو شد شروع کنم سرآشپز تریمل هاوکینز در طول اقامت ما او در تهیه غذاهای گیاهی برای من و بقیه خانم ها بسیار با استعداد و سازگار است!

همه چیز خوب فکر و برنامه ریزی شده بود. از پیاده‌روی صبحگاهی در میان مسیرهای کوهست، زیبا، سفر سرگرم‌کننده به منطقه مرکز شهر پارک سیتی، و مکان شگفت‌انگیزی که در آن عقب‌نشینی برگزار شد.

پیاده روی صبحگاهی
بازدید از مرکز شهر
سرآشپز هاوکینز در حال تهیه قارچ شکم پر وگان.

من عاشق پارک سیتی هستم! من در زمستان برای جشنواره فیلم آنجا بودم، اما برای بدن من در کالیفرنیا خیلی سرد بود، بنابراین دیدن آن در تمام شکوه طلایی پاییزی اش لذت بخش بود. همه ما در یک ملک جذاب اقامت کردیم استراحتگاه دره ،ن که توسط چشم اندازهای شگفت انگیز کوه احاطه شده است. هوای تازه، در واقع، بسیار با طراوت و نیروبخش بود.

شرکت کنندگان

در کل شش نفر بودیم، از جمله لیز و لورن. من از آشنایی با نیکول لذت بردم آشپزی برای Keeps، کریستا از غذای سالم و شاد، ایزابل از ایزابل می خورد، و اشلی از Fit Mitten Kitchen. گذراندن وقت با این خانم های با استعداد که دقیقاً می دانند دنیای وبلاگ نویسی غذا چگونه کار می کند بسیار لذت بخش است. و همه در مورد گیاهی بودن من خیلی با من همراهی می ،د!

فعالیت ها

من از آشنایی با افرادی که در پشت برندهایی هستند که محصولات باکیفیت تولید می کنند بسیار لذت بردم. من دوست داشتم در مورد رشد سیب از سیب های JUICI توسط کریستی یاد بگیرم Starr Ranch Growers. او با سیب‌های ترد، ترد و شیرین جوسی‌اش ،ید که سرآشپز هاوکینز آن‌ها را به خوراکی‌های خوشمزه‌ای برای ما تبدیل کرد!

و با برنامه های شلوغ ما، من هنوز هم توانستم تمام ،یدهای مواد غذایی خود را انجام دهم اینستاکارت.

ما نیز از مال جاستین و من باید رویه ها و رویه های کره آجیل بهشتی آنها را امتحان کنم. من کاملاً عاشق فنجان های کره بادام زمینی شکلاتی تیره ارگ،ک آنها هستم! ما همچنین با بازدید از برخی از رستوران های محلی مانند زمان بسیار خوبی سپری کردیم تقطیر غرب بالا و توپلو جایی که از غذای عالی لذت بردیم و با افراد جدیدی آشنا شدیم.

خلوت هوای تازه تجربه

در خلال عقب نشینی اتفاقات بسیار خوبی افتاد که آرزو می کنم بتوانم آنها را در اینجا به اشتراک بگذارم. اما همین بس که بگویم این واقعاً یک تجربه یادگیری عالی برای من بود! اگرچه این اولین بار نیست که در سمینارها و کنفرانس های تجاری در مورد هنرم شرکت می کنم، این واقعاً یک تجربه بی نظیر بود که فراموش نمی کنم!

تشکر ویژه از آماندا مونتگومری از Arrae Creative برای جاودانه ، تجربیات ما از طریق ع، های شگفت انگیز او و به اشتراک گذاری آنها با ما.




منبع: https://plantbasedonabudget.com/fresh-air-retreat/