سینه مرغ دودی – WellPlated.com



این سینه مرغ دودی بسیار لطیف و آبدار است، با طعمی دودی که مقاومت در برابر آن غیرممکن است. بهترین مرغ همیشه؟ فقط ممکن است باشد! در اینجا نحوه دود ، سینه مرغ در هر سبک سیگاری است که باعث می شود احساس کنید یک استاد چاله هستید.

برش سینه مرغ دودی در بشقاب

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق آن!

وقتی سیگاری می شوید، فقط می خواهید سیگار بکشید همه چیز.

ما با این ماهی سالمون دودی آبدار شروع کردیم، و حالا که دیدم چقدر آسان و چگونه است دیدنی و جذاب – تماشایی سیگار کشیدن پروتئین های مورد علاقه می تواند باشد.

مرحله بعدی: سینه مرغ دودی.

اکنون، من راه‌های زیادی برای خوشمزه ، سینه‌های مرغ بدون استخوان و بدون پوست دارم، از سینه مرغ تابه‌ای گرفته تا سینه مرغ کبابی، اما همه ما می‌د،م که به تنهایی، بدون هیچ یک از آن ترفندهای خاص، می‌توانند طعم خوبی داشته باشند. مقدار کمی کمی بی مزه

به همین دلیل است که سینه مرغ بدون استخوان کاندیدای من،ی برای درمان سیگار است!

چه چیزی این را به بهترین سینه مرغ دودی تبدیل می کند

اینجا مرغ بی مزه نیست!

سیگار کشیدن طعم بسیار زیادی به غذا می دهد، اما فقط دود بودن آن نیست که دستور تهیه سینه مرغ دودی را بسیار خوب می کند.

در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که شما آن را دوست خواهید داشت.

  • کاملا چاشنی شده است. در حالی که برخی از تکه های گوشت به اندازه ای خوش طعم هستند که واقعاً به هیچ چیز دیگری به جز نمک و زمان در فرد سیگاری نیاز ندارند، سینه های مرغ بدون استخوان و بدون پوست به مقداری نیاز دارند. اومف، و دستور مالش خشک من آن را می آورد.
  • آبدار است. سینه های مرغ بدون استخوان تمایل به خشک شدن دارند، اما پختن کم و آهسته در یک سیگاری تضمین می کند که مرغ شما نرم و مرطوب است (و همه ما مرغ مرطوب را دوست داریم!).
  • آسان است. اگر در استفاده از سیگاری تازه کار نیستید، این دستور غذای شروع خوبی است. در واقع، اگر این مراحل را دنبال کنید، سینه مرغ دودی یک غذای بدون ش،ت است.
سینه مرغ دودی چاشنی شده در سیگاری

طرز تهیه مرغ دودی

شما می تو،د از این دستور سینه مرغ دودی برای هر نوع سیگاری استفاده کنید – سیگاری های زغالی (Weber، Big Green Egg)، سیگاری های پلت (Traeger) و سیگاری های برقی همه در اینجا کار می کنند.

آماده؟ بیایید در مورد نحوه دود ، سینه مرغ در یک فرد سیگاری صحبت کنیم!

نکته!

در حالی که سیگار از قبل گرم می شود، مواد خود را جمع کنید، مایه خشک را مخلوط کنید و مرغ را آماده کنید.


مواد تشکیل دهنده

  • سینه مرغ بدون پوست. باید مطمئن شوید که همه آنها تقریباً به یک اندازه و ضخامت هستند تا پخت و پز را همزمان تمام کنند.
  • روغن زیتون اضافی. برای کمک به ،بیدن مالش به مرغ.
  • کره بدون نمک. این اختیاری است، اما به شدت توصیه می شود. این به لطیف نگه داشتن مرغ شما کمک می کند.
  • سوخت. زغال چوب، گلوله یا هر چیزی که در سیگاری خود استفاده می کنید.
  • تراشه یا تکه های چوب. اینها نیز اختیاری هستند، اما توصیه می‌شوند. من دوست دارم از اسپند، سیب، گی، یا بلوط استفاده کنم. هیکوری و کهور برای مرغ کمی قوی هستند.
  • روغن کانولا. فقط برای اینکه مرغ به سیگاری ن،بد.
  • مالش سینه مرغ. شکر قهوه ای روشن، نمک کوشر، پاپریکا دودی، پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه آسیاب شده، نمک کرفس و فلفل کاین.

نکته تعویض

می تو،د روغن کانولا را با روغن دیگری که نقطه دود بالایی دارد جایگزین کنید.

جهت

سینه مرغ روی تابه برای سیگاری

1. مرغ را با خشک ، و مسواک زدن با روغن زیتون آماده کنید.

چاشنی سینه مرغ دودی در یک کاسه

2. مواد مالش خشک را در یک کاسه کوچک مخلوط کنید.

سینه مرغ چاشنی شده برای سیگار کشیدن

3. چاشنی را روی تمام سینه مرغ ،ید. سیگار را از قبل در دمای 225 درجه فارنهایت گرم کنید، سپس آن را با روغن کانولا ،ید.

سیگار کشیدن سینه مرغ به راحتی بر روی فرد سیگاری
  1. سینه های مرغ را در دستگاه سیگاری قرار دهید. اگر از کره استفاده می کنید، مرغ را وقتی به دمای 140 تا 150 درجه فارنهایت رسید، بپزید. پختن را ادامه دهید تا مرغ به دمای 160 درجه فارنهایت برسد.
سینه مرغ دودی آبدار روی تابه
  1. مرغ را بیرون بیاورید، سپس آن را با فویل به مدت 5 دقیقه قبل از برش دادن، استراحت دهید. لذت ببرید!

نکاتی برای بهترین مرغ دودی

  • از چوب و زغال مرغوب استفاده کنید. برای زغال، ما زغال چوب سخت (مانند FOGO) را دوست داریم. برای دستور پخت مرغ دودی، یک چوب ملایم یا چوب میوه مانند توسکا، بلوط یا سیب انتخاب کنید.
  • مرغ را خوب خشک کنید. برای از بین بردن رطوبت از دستمال کاغذی استفاده کنید. این به ،بیدن مالش خشک کمک می کند.
  • بر اساس دما، نه زمان. ممکن است تعجب کنید که چه مدت سینه مرغ را در دمای 225 درجه فارنهایت دود کنید، اما زمان های ذکر شده در این دستور العمل ،ن تقریبی است. در مورد سیگار کشیدن اینگونه است. برای داشتن سینه مرغ دودی کامل، یک دماسنج با قابلیت خواندن فوری بهترین راهنمای شماست. برای بررسی دما، پروب را در ضخیم ترین ،مت سینه مرغ قرار دهید. زم، انجام می شود که دمای داخلی به 160 درجه فارنهایت برسد. با استراحت مرغ، دما تا 165 درجه فارنهایت افزایش می یابد.
  • صبور باش. در کشیدن سیگار عجله نکنید و در زمان استراحت نیز عجله نکنید – 5 دقیقه استراحت باعث می شود وقتی مرغ را برش می دهید آبدار و خوش طعم باشد.

بهترین دماسنج های خواندن فوری

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذا را در ظرف در بسته در یخچال تا 3 روز نگهداری کنید.
  • برای گرم ،. سینه‌های مرغ را با فویل بپوش،د و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا کاملا گرم شود یا با احتیاط در مایکروویو گرم کنید.
  • یخ زدن. سینه مرغ دودی پخته شده را می تو،د تا 2 ماه فریز کنید. آنها را محکم بپیچید و قبل از انجماد در یک ظرف در بسته یا کیسه فریزر قرار دهید. سینه های مرغ دودی را یک شب در یخچال آب کنید.

نکته آماده سازی غذا

سینه‌های مرغ دودی برای آماده‌سازی غذا عالی هستند و اگر مرغ دودی می‌کنید، می‌تو،د یک دسته هم درست کنید. آنها را برش دهید و به سالاد برای ناهار اضافه کنید، آنها را در بسته بندی کنید یا ساندویچ کنید.

بهترین سینه مرغ دودی

چه چیزی را با مرغ دودی سرو کنیم

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

سینه مرغ دودی آبدار در بشقاب با سس

اگر به دنبال یک شام مرغ هستید، همینطور است واقعا یک برنده، وقت آن است که سیگاری خود را بیرون بکشید و این سینه های مرغ دودی آبدار را درست کنید!

سوالات متداول

چگونه سینه مرغ را هنگام سیگار کشیدن مرطوب نگه دارید؟

کلید مرغ دودی مرطوب و خوش طعم، دمای پایین و صبر است. (این کره ذوب شده نیز کمک می کند.) سینه های مرغ بدون پوست واقعاً از زمان پخت طول، تری در دمای پایین تر سود می برند زیرا از پختن رطوبت جلوگیری می کند.

بهتر است مرغ را در دمای ۲۲۵ یا ۲۵۰ درجه دود کنیم؟

دود ، مرغ در دمای 225 درجه فارنهایت دمای مطلوب برای دستیابی به گوشت آبدار و لطیف است. اگر می‌خواهید مرغ خود را سریع‌تر بپزید، می‌تو،د دمای دودی را تا 250 درجه فارنهایت افزایش دهید، اما احتمال خشک شدن مرغ بیشتر است.

آیا باید مرغ را قبل از سیگار کشیدن آب نمک بزنید؟

در حالی که من دوست دارم سینه های مرغ پخته شده را آب نمک بزنم، متوجه شده ام که نیازی به آب نمک سینه مرغ قبل از کشیدن سیگار نیست. اگر چه شما قطعا می توان اگر مایلید مرغ خود را آب نمک بزنید، بدون این مرحله همچنان خوش طعم و لطیف خواهد بود.

آیا هنگام سیگار کشیدن سینه‌های مرغ را بر می‌گرد،د؟

از آنجایی که یک فرد سیگاری به جای پختن با حرارت مستقیم مانند کباب، گرما (و دود) را در اطراف مرغ به گردش در می آورد، نیازی نیست وقتی سینه های مرغ را می کشید آن ها را برگرد،د.

برای دود ، مرغ:

  • 3 تا 3 1/2 پوند سینه مرغ بدون پوست بدون استخوان حدود 6 سینه متوسط
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 3 قاشق غذاخوری کره بدون نمک ذوب شده (اختیاری اما بسیار خوب)
  • گلوله های زغال چوب یا هر چیزی که به سیگاری شما سوخت می دهد
  • تراشه یا تکه چوب اختیاری برای سیگار کشیدن، مانند اسپند، سیب، یا بلوط
  • روغن کانولا برای مسواک زدن فرد سیگاری

برای مالش سینه مرغ*:


  • مرغ را از یخچال خارج کنید. با دستمال کاغذی خیلی خشک کنید. روی یک ورقه پخت با پوشش روغنی (یا سطح مشابهی قرار دهید تا بتو،د به راحتی آن را به سیگاری منتقل کنید). هر دو طرف را با روغن زیتون ،ید.

  • در یک کاسه کوچک مواد را با هم مخلوط کنید: شکر قهوه ای، نمک کوشر، پاپریکا دودی، پودر سیر، پودر پیاز، فلفل سیاه، نمک کرفس و کاین.

  • مرغ را به طور آزادانه با مالش خشک روی سر بپاشید. در حالی که سیگار را آماده می کنید، بگذارید در دمای اتاق بماند.

  • سیگار خود را تا دمای 225 درجه فارنهایت گرم کنید – اگر از دود کننده زغالی استفاده می کنید، نیازی نیست که آتش شما خیلی زیاد باشد. قبل از روشن ،، چوب را اضافه کنید و آن را با زغال چوب مخلوط کنید. اگر سیگاری شما کمی بیشتر از 225 گرم شود اشکالی ندارد. فقط توجه داشته باشید که مرغ سریعتر پخته می شود.

  • روغن کانولا را برای فرد سیگاری به ،وان بیمه نامه در برابر ،بندگی مسواک بزنید. سینه های مرغ را اضافه کنید و دود کنید تا با دماسنج خواندن فوری که در ضخیم ترین ،مت قرار داده شده به 160 درجه فارنهایت برسند، 45 دقیقه تا 1 ساعت بسته به اندازه سینه ها، تنظیم سیگار و میزان دمای سیگاری شما در نوسان است. علامت 30 دقیقه برای سنجش پیشرفت شما. همیشه با درجه حرارت سیگار بکشید، نه بر اساس ساعت ساعت. پخت و پز باعث می شود که سینه مرغ در هنگام استراحت تا 165 درجه فارنهایت بالا بیاید.

  • اگر از کره استفاده می کنید، آن را در یک کاسه کوچک ذوب کنید. هنگامی که دمای مرغ به 140 تا 150 درجه فارنهایت رسید (حدود 30 دقیقه یا بیشتر)، روی مرغ را با کره ،ید تا آبدار و لذیذتر شود، سپس به کشیدن ادامه دهید تا سینه مرغ به 160 درجه فارنهایت برسد، ی،ی حدود 15 دقیقه دیگر.

  • مرغ را از دستگاه سیگاری خارج کنید. با فویل چادر بزنید و 5 دقیقه استراحت دهید. برش بزنید و لذت ببرید.

*در صورت تمایل چاشنی پیشنهادی در اینجا را با مالش خشک مورد علاقه خود تعویض کنید.

  • برای ذخیره ،: باقیمانده غذا را در ظرف در بسته در یخچال تا 3 روز نگهداری کنید.
  • برای گرم ،: سینه های مرغ را با فویل بپوش،د و در فر 350 درجه فارنهایت گرم کنید تا کاملا گرم شود.
  • یخ زدن: سینه مرغ دودی پخته شده را می تو،د تا 2 ماه فریز کنید. آنها را محکم بپیچید و قبل از انجماد در یک ظرف در بسته یا کیسه فریزر قرار دهید. سینه های مرغ دودی را یک شب در یخچال آب کنید.

خدمت: 1 (از 6)کا،ی: 409کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 4gپروتئین: 57gچربی: 17gچربی های اشباع شده: 6gچربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 7gچربی ترانس: 0.3gکلسترول: 184میلی گرمپتاسیم: 1022میلی گرمفیبر: 1gقند: 2gویتامین A: 584IUویتامین سی: 3میلی گرمکلسیم: 24میلی گرماهن: 1میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی دستور العمل های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به برنامه های غذایی رایگان دسترسی داشته باشید.

ثبت نام من

دستور العمل های مرتبط

مرغ یک کار چند کاره در زمان شام است! در اینجا برخی از دستور العمل های مرغ مورد علاقه من در شب وجود دارد:

مشاهده همه دستور العمل ها


منبع: https://www.wellplated.com/smoked-chicken-،/?adt_ei=%7B%7B%20subscriber.email_address%20%7D%7D