سالن رز حیات زیوا در مونتگو بی



نگاهی به یکی از خانواده‌پسندترین استراحتگاه‌های جامائیکا: سالن رز حیات زیوا در خلیج مونتگو.

منظره منظره در هایت زیوا رز سالن خلیج مونتگو ویرایش شده است

ما بسیار خوشحال بودیم که می‌توانستیم اخیراً به خلیج مونتگو بازگردیم و با وجود اینکه زمستان در اینجا در میشیگان مستقر شده‌ایم کمی آفتاب و گرما بخوریم. البته سفر به جامائیکا بدون اقامت در استراحتگاه خانوادگی دوست داشتنی ما نخواهد بود. سالن رز حیات زیوا، فقط با بزرگسالان حیات زیلارا درست همسایه!

درباره تالار رز حیات زیوا

اتاق مهمان در hyatt ziva ویرایش شده است

سالن حیات زیوا رز 277 اتاق و سوئیت مهمان با ویژگی هایی مانند تراس های مبله خصوصی ارائه می دهد. من اتاق کلاب Level را به شدت توصیه می‌کنم که به شما امکان دسترسی به چک‌این خصوصی، خدمات دربان شخصی، تخفیف‌های اسپا و سالن کلاب را می‌دهد که نوشیدنی‌های ممتاز، پیش‌غذا و بازی‌های رومیزی ارائه می‌دهد.

Beach at hyatt ziva rose hall ویرایش شده است

اگر با استراحتگاه‌های جامع آشنا نیستید، به این م،ی است که اقامت شما شامل غذا و نوشیدنی نامحدود (از جمله الکل)، فعالیت‌ها و سرگرمی است. خواه یک ک، اسپین در اتاق تن، اندام، یک بازی والیبال روی آب در است،، یا یک شام پنج نفره با شراب، همه اینها همراه با اقامت شما در سالن رز حیات زیوا است.

درباره سالن رز حیات زیلارا

هایت زیلارا رز هال P522

بزرگسالان بالای ۱۸ سال به هر دو ملک از جمله است،، رستوران، بار و غیره دسترسی دارند. و بله، حتی یک بار شنا در است، مخصوص بزرگسالان وجود دارد. اگر با بچه‌های کوچک سفر می‌کنید، می‌تو،د در زمان چرت زدن به است، مخصوص بزرگسالان بروید (مانند من). یا اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که بچه ها را برای یک هفته نزد مادربزرگ رها کرده اید، می تو،د ناهار بخورید، شنا کنید، و دوباره خلق کنید و بد،د که لازم نیست نگران چیزهای کوچکی باشید!

غذا

غذا خوردن در سالن رز hyatt ziva.

به ،وان یک غذای سالم، من همیشه به دنبال استراحتگاه‌هایی با رستوران‌های باکیفیت هستم که انواع گزینه‌های سالم را در خود جای دهد. این استراحتگاه ناامید نشد. همه میزهای بوفه طیف وسیعی از گزینه‌های سالم را در صبحانه و ناهار ارائه می‌دهند، از جمله میوه‌های استوایی تازه، سالاد بار، غذاهای دریایی، غلات کامل، آبمیوه‌های تازه و غیره.

بار در hyatt ziva rose hall ویرایش شده است

آنها همچنین ناهار خوری خوب و سرویس اتاق 24 ساعته را ارائه می دهند: همه اینها رایگان است! می خواهید کنار است، غذا بخورید؟ کلبه جرک را از دست ندهید که شامل مرغ تند و تند و خوک تند و تیز مشهور جه، آنهاست. در واقع، آنها حتی دستور العمل مخصوص گوشت خوک تند و سریع خود را با من به اشتراک گذاشتند – اگر ترجیح می دهید به سادگی با مرغ تعویض کنید! من گوشت ، را به شدت توصیه می کنم، آنها خوشمزه بودند!

شامل فعالیت ها و امکانات

خانواده Hyatt Ziva Rose Hall P149 در D،

در طول روز، سالن رز حیات زیوا طیف گسترده ای از فعالیت های رایگان را برای کودکان و بزرگسالان به طور ی،ان ارائه می دهد. چه نقاشی روی صورت، بازی‌های روی تخته، بازی‌های است،، ک،‌های تن، اندام، ک،‌های رقص و موارد دیگر – آنها در تمام ساعات روز چیزی برای همه دارند!

نمای اقیانوس در سالن رز hyatt ziva ویرایش شده است

البته شما نمی تو،د بدون بازدید از ساحل به جامائیکا بروید و این استراحتگاه فعالیت های آبی زیادی را ارائه می دهد! می‌تو،د یک کایاک یا کاتاماران بگیرید، روی یک تخته بوگی موج بپرید، یا برای غواصی در دریای کارائیب به زیر موج‌سواری بروید.

است، در سالن رز hyatt ziva ویرایش شده است

می خواهید استراحت کنید؟ در است، آرامش، یک واحه آرام که برای استراحت در آفتاب جامائیکا من، است، یا به مهم، در است، فعالیت بپیوندید که انواع تفریحات خانوادگی را ارائه می دهد. علاوه بر است،های متعدد، ساحل زیادی برای نیازهای آرامش شما وجود دارد.

Hyatt Zilara Rose Hall P592 Spa Zen Treatment

همراه با اقامتتان، می‌تو،د در مرکز تن، اندام کاملاً مجهز آن‌ها عرق کنید یا در کمپ بوت و یوگای ساحلی خود را به چالش بکشید. آنها همچنین ک، های تن، اندام را ارائه می دهند که با قرار دادن شما در است، شما را خنک نگه می دارد. و در حالی که این یک اضافی است (بنابراین در هزینه های معمولی گنجانده نشده است)، اسپا یک گزینه شگفت انگیز برای ماساژ آرامش بخش، صورت، یا بسته بندی است.

گزینه های مراقبت از کودک

هنگامی که به ،وان یک خانواده به سفر می روید، خوب است بد،د که هنوز هم می تو،د برای مدتی فقط برای بزرگسالان از آنجا دور شوید. سالن هایت زیوا رز یک کلوپ KidZ ارائه می دهد که در آن کودکان کوچک می توانند به تفریحات جزیره از جمله ورزش های ساحلی، هنر و صنایع دستی، و سایر فعالیت ها و بازی های هیجان انگیز بپیوندند. و آنها یک باشگاه نوجوانان نیز دارند تا بچه های بزرگتر هنوز جایی برای آویزان ، داشته باشند. در حالی که آنها هیچ نوزادی نمی‌برند، کودکان نوپا 3 سال و بزرگ‌تر در کلوپ KidZ پذیرفته می‌شوند.

سواحل در هایت زیوا رز هال.

اگر به دنبال یک تعطیلات راحت و آرام هستید که تمام اعضای خانواده از آن لذت ببرند، دیگر به دنبال آن نباشید. سالن رز Hyatt Ziva (و همسایه آن Zilara) استرس برنامه ریزی برای تعطیلات را از بین می برد تا بتو،د روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنید: آرامش و پیوند خانوادگی.

افشاگری: سالن رز حیات زیوا در طول اقامتم میزبان اقامتگاه ها و وعده های غذایی من بود، اما همه نظرات مربوط به من است.


منبع: https://thelemonbowl.com/montego-bays-hyatt-ziva-rose-hall/