سارازی گالری جواهرات خاص | hsaatchi


سارازی گالری جواهرات خاص | hsaatchi

اگر شما هم میخواهید جزو این دسته باشید با ما همراه باشید تا شما را با طلا و جواهرات خاص 2019 آشنا کنیم. فروشگاه جواهری تاج یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی جواهرات نقره ، نگین های جواهری، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با بیش از 8000 کالا می باشد. تمام یافته های طلا در این کاوش به طور دقیق مورد مطالعه قرار گرفت و ماکت های هر قطعه با ابعاد دقیق ساخته شده است. این مجموعه خیره کننده شامل ادغام امپراتوری از سنگ های قیمتی دست تراش و صیقل خورده و طلای 18 عیار است که به میراثی 3000 ساله ادای احترام می کند.

  • تسبیح به مجموعه ای از مهره ها که توسط یک رشته نخ کنار هم قرار میگیرند گفته میشود.
  • این اصلی است که جواهری سُروری همواره به آن معتقد بوده و از طریق آن احترام والای خود را به مشتریان نشان می دهد.
  • با اینکه وردی به اندازه برندهای معروفی مثل بوچلاتی و بولگاری، شناخته شده نیست ولی به همان اندازه لایق توجه است.
  • جنون خلاقیت در آثار این طراح ایتالیایی موج می‌­زند و همین پیشرفت فوق­ العاده‌­ای را برای این کمپانی رقم زده است.

طرح‌های فانتزی و زیبای این برند با رنگ‌های مختلف و اشکال گل و میوه و ترکیب جادویی آنها باهم، این برند را به دوست داشتنی‌ترین حد ممکن می‌رساند! قطعا با دیدن طرح‌های چشم ­نواز و پر از رنگ سانتاگوستینو، با جواهراتی منحصربفرد و صد البته با کیفیت روبرو خواهید شد. دستبندها بسیار کاربردی و هیجان‌انگیز هستند و می‌توانند با انواع اکسسوری همراه شده و توجه بینندگان را به خود جلب کنند. ما طیف وسیعی از دستبندهای کودکانه، زنانه و مردانه را از بهترین طراحان جواهر سراسر جهان گردآورده‌ایم تا بتواند پوشش‌دهنده‌ی سلایق مختلف شما باشند.

انگشتر توپاز سبز نقره مدل 109

سنگ حدید با نام دیگر سنگ خون، به رنگ سیاه مایل به خاکستری و قهوه ای مایل به قرمز در … شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید . با عضویت در خبرنامه آرته لایف استایل، از اضافه شدن جدیدترین کارها مطلع سایت خرید طلا اینترنتی شوید. برای دسترسی سریع و آسان به اپلیکیشن زر، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید. برای دسترسی سریع و آسان به اپلیکیشن زر ، این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

با عضویت در خبرنامه آرته لایف استایل، از اضافه شدن جدیدترین کارها مطلع شوید.

هم ­اکنون در ۱۹ کشور نمایندگی­‌های هرنیر وجود دارد و علاوه بر این ۱۰ بوتیک شخصی را صاحب می‌­باشد. طرح‌های مدرن و نوآورانه این برند با طلا و سنگ­‌های قیمتی چشم‌ها را به خود خیره کرده و دوستداران مشکل ­پسند زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. اگر جواهرات پر از الماس و سنگین را دوست ندارید و در عین حال یک اثر چشمگیر می­‌خواهید، طرح‌های هرنیر انتخاب مناسبی برای شما هستند. بوچلاتی از معروف­ترین برندهایی است که توانسته سبک کار خاص منحصر به خود را داشته باشد.