دستور غذای Hoppin’ John – WellPlated.com



آیا شخص دیگری می تواند امسال از شانس کمی استفاده کند؟ یک شام سریع و سالم چطور؟ اگر پاسخ شما به هر یک از سوالات این است طنین انداز آره، سپس این هاپین جان دستور غذا برای شما من، است

یک کاسه گیاه گیاهی هاپین جان بدون گوشت با چنگال و پیاز سبز کنار

این دستور غذا را در Pinterest پین کنید تا برای بعد ذخیره شود

سنجاق کن!

Hoppin’ John که ،یبی دودی و خوش طعم از نخود سیاه چشم، برنج و سبزیجات است، یک وعده غذایی سنتی روز سال نو در ج، است.

درست ، آن نیز آسان است، طعم بسیار خوبی دارد، و اگر از این دستور غذایی گیاهی سالم Hoppin’ John پیروی کنید، شامل هر گروه غذایی در یک قابلمه است.

در حال حاضر، من وانمود نمی کنم که این یک دستور غذای سنتی هاپین جان ج،ی است.

این نسخه خاص بدون گوشت خوک ساخته شده است. درست است، هاپین جان بدون بیکن، ژامبون یا سوسیس (!).

من از شکاکان عذرخواهی می کنم، اما با توجه به این که چقدر خوشمزه بود، و اینکه می تواند به جای چند ساعت در عرض چند دقیقه روی میز شما باشد (مثل این شگفتی های 30 دقیقه ای دیگر)، امیدوارم فقط به من اعتماد کنید. و این سازگاری کاملا وگان و گیاهخواری را امتحان کنید.

این غذا با مقداری سبزیجات سالم، لوبیاهای حاوی پروتئین و برنج قهوه ای سبوس دار، شما را از درون تغذیه می کند و روز سال نو را به خوبی آغاز می کند.

هاپین جان با گوجه فرنگی و کلم پیچ در یک قابلمه بزرگ

بررسی 5 ستاره

“این عالی بود! وای! من همه کارها را برای یک T انجام دادم، اما آن را دو برابر کردم تا به اشتراک بگذارم. واقعاً، واقعاً خوب! از شما برای یک تغییر سبزی عالی سپاسگزاریم! یومممم!»

– ج،س –

Hoppin’ John به چه م،است؟

Hoppin’ John یک غذای ساده اما غنی از نخود، برنج و گوشت خوک است که گاهی اوقات نخود و برنج کارولینا نامیده می شود.

در حالی که چندین مع، بحث برانگیز از کلمات واقعی “Hoppin’ John” وجود دارد، رایج ترین توضیح پذیرفته شده این است که این عبارت ناقض عبارت فرانسوی است. نخود کبوتر، که به م،ای “نخود کبوتر” است.

با این حال، مانند بسیاری موارد دیگر در مورد این دستور غذا، بسیاری از مردم نیز با این ایده مخالف هستند.

تاریخچه هاپین جان

  • اولین دستور غذای Hoppin’ John در ظاهر شد خانه دار کارولینا در سال 1857 و خواستار یک پیمانه برنج، یک پیمانه نخود و یک پوند بیکن شد. امروزه، انواع مختلفی از دستور غذا وجود دارد، که اکنون از جمله این دستور غذاست.
  • Hoppin’ John به طور سنتی با سبزی های یقه دار سرو می شود که رنگ سبز آن نماد ثروت است.
  • نخودهای چشم سیاه نماد سکه هستند (خوشبختی بیشتر) و گاهی اوقات یک سکه واقعی به دیگ اضافه می شود. خوردن نخود سیاه چشم در عید نوروز از اینجا سرچشمه گرفت.

نتیجه گیری من: ما همیشه در حال بحث خواهیم بود که چرا آن را Hoppin’ John (و تخم مرغ در برزخ) می نامند.

بیایید این کار را در یک بشقاب مش، از این غذای معطر و رضایت بخش انجام دهیم، درست است؟

یک کاسه هاپین جان سالم برای سال جدید با برنج سرو می شود

ساده ترین گیاهخوار هاپین جان

در جستجوی یک دستور غذای Hoppin’ John که سالم و من، برای شب باشد، من کمی از نسخه سنتی آن فاصله گرفتم تا یک نسخه گیاهی ایجاد کنم که روح اصلی را داشته باشد اما با زمان آماده سازی کوتاه تر و مشخصات غذایی کامل تر.

(این دستور العمل های گیاهی مورد علاقه دیگر را از دست ندهید.)


مواد تشکیل دهنده

  • سبزیجات. فلفل دلمه ای، کرفس و هویج این غذا را خوش رنگ و لذیذ می کند. هر کدام فواید سلامتی منحصر به فرد خود را دارند و بافت را اضافه می کنند.
  • ادویه ها. اگرچه این دستور غذای تند هوپین جان نیست، پاپریکا دودی، پودر چیلی و فلفل کاین این غذا را فوق‌العاده طعم‌دار می‌کند. یک قاشق سخاوتمندانه پاپریکا دودی همان طعم دودی و اعتیاد آور بیکن را ارائه می دهد. YUM!

نکته تعویض

اگر پاپریکا دودی را در انباری خود نگه ندارید، می تو،د آن را با پاپریکای معمولی تعویض کنید. از آنجایی که مقداری از دود آن از بین می رود، در صورت تمایل می تو،د کمی زیره یا پودر فلفل چیلی را به دستور غذا اضافه کنید.

  • کلم پیچ. در این نسخه از دستور العمل، سبزی های کولارد با کلم پیچ جایگزین می شوند. سریعتر پخته می شود و فواید تغذیه ای زیادی دارد.

مبا، بازار

اگر ترجیح می‌دهید این دستور غذا را به دستور سنتی هوپین جان نزدیک‌تر نگه دارید، می‌تو،د کلم پیچ را با کلم سبز عوض کنید. توجه داشته باشید که زمان پخت افزایش می یابد.

  • نخود سیاه چشم. با وجود نامش، نخود سیاه چشم، نخود نیست (محور!). آنها به خانواده ای به نام “پ،” تعلق دارند، گروهی که شامل سایر مواد سالم ستاره ای مانند نخود، عدس، نخود خشک و بسیاری از لوبیاها است. نخود سیاه چشم علاوه بر ارتباط با خوش شانسی، سالم است. آنها سرشار از فیبر و پروتئین هستند.

نکته!

به جای خیساندن نخود سیاه خشک شده برای ساعت ها، کنسرو نخود سیاه چشم را عوض کنید. قبل از افزودن به دستور حتما آنها را بشویید و آبکش کنید.

  • گوجه فرنگی کباب شده در آتش. طعم دودی و عمیق در راحتی یک قوطی.
  • رنگ قهوه ای برنج. به جای برنج طلای کارولینا ک،یک تر، من از برنج قهوه ای سبوس دار در این دستور غذا استفاده کردم. (این برنج لیمو یکی دیگر از دستور العمل های برنج مورد علاقه است.)

یادداشت رژیمی

اگر نیازی به وگان یا گیاهخوار بودن این دستور ندارید، گوشت مورد علاقه خود را اضافه کنید. در اینجا چند ،یب محبوب وجود دارد:

  • هاپین جان با سوسیس. مقداری سوسیس آندویی برش خورده را به تابه با سبزیجات اضافه کنید تا یک چرخش دستور پخت کاجون هاپین جان.
  • هاپین جان با بیکن. مقداری بیکن ،د شده را سرخ کنید، سپس در بشقاب بردارید. سبزیجات را با چند قاشق چایخوری از چربی ذخیره شده تفت دهید. سپس بیکن را درست قبل از سرو به دستور غذا برگرد،د.
  • هاپین جان با هام. آیا ژامبون تعطیلات باقی مانده است؟ یک فنجان ژامبون ،د شده را به همراه نخود سیاه بریزید.

جهت

هویج کرفس و پیاز را در قابلمه سفید تفت می‌دهند تا دستور پخت آسان هاپین جان
  1. سبزیجات را تفت دهید.
قابلمه هویج پیاز کرفس تفت داده شده با ادویه جات برای گیاه گیاهخوار هاپین جان
  1. ادویه ها را هم بزنید.
هم زدن کلم پیچ در قابلمه سبزیجات
  1. کلم پیچ را اضافه کنید. بپزید تا پژمرده شود، سپس نخود و گوجه فرنگی را اضافه کنید. با برنج سرو کنید. لذت ببرید!

نکات ذخیره سازی

  • برای ذخیره ،. باقیمانده غذا را تا 4 روز در یک ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.
  • برای گرم ،. این دستور را دوباره در فر هلندی روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید.
  • یخ زدن. باقیمانده ها را در یک ظرف محفوظ از هوا در فریزر تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

ایده های باقی مانده

  • یک تخم مرغ اضافه کنید. باقیمانده غذا را با یک تخم مرغ سرخ شده روی آن سرو کنید تا یک ایده برانچ پر پروتئین و خوش طعم داشته باشید.
  • سوپ هاپین جان. باقی مانده ها را به فر هلندی اضافه کنید و مقداری آب سبزیجات بریزید تا یک سوپ مقوی درست شود. من دوست دارم آن را با یک تکه بزرگ نان روغن زیتون رزماری یا فوکاچیا بدون خمیر سرو کنم تا آبگوشت خوشمزه را خیس کنم.

چه چیزی را با هاپین جان سرو کنیم

با غلات کامل، سبزیجات و پروتئین، این دستور غذا به تنهایی یک وعده غذایی سالم عالی است. یا آن را با یکی از این اضلاع ستاره ای جفت کنید:

مشاهده همه دستور العمل ها

ابزارهای پیشنهادی برای تهیه این دستور غذا

بهترین فر هلندی

یک فر هلندی با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری شایسته است. این برای شما یک عمر دوام خواهد داشت و در بسیاری از دستور العمل های مختلف مفید است.

گیاهخواری آسان هاپین جان!  یک پیچ و تاب سالم از هاپین جان سنتی ج،ی که در ONE PAN طبخ می کند.  با برنج، نخود سیاه و سبزی درست شده است.  برای سال نو یا هر زم، که به یک دستور غذای شام سریع نیاز دارید عالی است!

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟

به من بگو چه فکر می کنی!

امتیازی را در زیر در نظرات بگذارید و به من بگویید که چگونه دستور پخت را دوست داشتید.

دیپ ساوث هاپین جان با برنج در یک کاسه با چنگال

هر بار که این دستور غذا را درست می کنم، احساس خوشبختی می کنم که چنین شام مفید و سالمی را در جیب پشتی خود دارم. امیدوارم شما را هم خوش شانسی کند!

سوالات متداول

آیا Hoppin’ John فاقد گلوتن است؟

آره! در حالی که همه دستور العمل های Hoppin’ John فاقد گلوتن نیستند، این یکی برای ،، که به گلوتن حساسیت دارند بی خطر است.

آیا هاپین جان سالم است؟

این دستور غذای گیاهی Hoppin’ John حاوی پروتئین گیاهی، فیبر و سبزیجات غنی از ویتامین است. برخلاف دستور العمل های ک،یک Hoppin’ John که ممکن است حاوی بیکن، ژامبون یا سوسیس باشد، این دستور غذای سالم Hoppin’ John دارای چربی، کلسترول و کا،ی کمتری است.

آیا Hoppin’ John گرم سرو می شود؟

آره. به طور سنتی، دستور العمل های Hoppin’ John در اعماق ج، به صورت گرم لذت می برند. من از این دستور گیاهخواری هاپین جان در دمای اتاق نیز لذت بردم.

  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی
  • 1 بزرگ فلفل دلمه ای سبز ،د شده
  • 1 بزرگ فلفل دلمه ای قرمز ،د شده
  • 3 ساقه ها کرفس
  • 4 متوسط هویج پوست کنده و ،د شده (حدود 10 اونس)
  • 3 بزرگ حبه های سیر چرخ کرده (حدود 1 قاشق غذاخوری)
  • 2 قاشق چای خوری فلفل قرمز دودی
  • 1 1/2 قاشق چای خوری پودر فلفل قرمز
  • 1 1/4 قاشق چای خوری نمک کوشر
  • 1/2 قاشق چایخوری فلفل هندی به علاوه اضافی به طعم
  • 1 کم اهمیت دسته های کلم پیچ ،د شده و ،د شده (حدود 8 اونس)
  • 2 قوطی ها (15 اونس) نخود سیاه چشم آبکش شده و آبکشی شده (حدود 3 1/2 فنجان)
  • 1 می توان (14 اونس) گوجه فرنگی برشته شده در آتش
  • تهیه شده برنج قهوه ای برای خدمت
  • پیاز سبز ،د شده اختیاری برای سرو

  • روغن را در یک تابه بزرگ و عمیق یا فر هلندی روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. فلفل دلمه ای قرمز و سبز، کرفس، هویج و سیر را اضافه کنید و بپزید، هر از گاهی هم بزنید تا زم، که شروع به قهوه ای شدن کند، حدود 8 دقیقه.

  • پاپریکا دودی، پودر چیلی، نمک و کاین را با هم مخلوط کنید. به مدت 30 ث،ه با هم زدن بپزید.

  • در مشت های کوچک کار کنید، کلم پیچ را هم بزنید و بعد از هر بار اضافه ، آن را هم بزنید تا قبل از اضافه ، یک مشت دیگر کمی پژمرده شود. بپزید و هم بزنید تا بتو،د کل کلم پیچ را در قابلمه جا دهید.

  • نخود سیاه و گوجه فرنگی را با آب آنها اضافه کنید. هم بزنید و حدود 2 دقیقه دیگر به پختن ادامه دهید تا کاملا داغ شود. بچشید و به دلخواه نمک یا ادویه اضافه کنید. گرم را با برنج و کمی پیاز سبز سرو کنید.

  • برای ذخیره ،: باقیمانده غذا را تا 4 روز در ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید.
  • برای گرم ،: این دستور را دوباره در فر هلندی روی اجاق گاز روی حرارت متوسط ​​رو به پایین گرم کنید.
  • یخ زدن: باقیمانده غذا را در یک ظرف دربسته و بدون هوا در فریزر تا 3 ماه در فریزر نگهداری کنید. قبل از گرم ، مجدد اجازه دهید یک شب در یخچال ذوب شود.

خدمت: 1(از 6)، حدود 1 1/2 فنجان با 1/2 برنج قهوه ای آماده شدهکا،ی: 278کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 45gپروتئین: 14gچربی: 6gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 4gپتاسیم: 749میلی گرمفیبر: 14gقند: 12gویتامین A: 9886IUویتامین سی: 72میلی گرمکلسیم: 130میلی گرماهن: 5میلی گرم

امروز بپیوندید و شروع به ذخیره دستور العمل های مورد علاقه خود کنید

یک حساب کاربری ایجاد کنید تا به راحتی پروژه ها و آموزش های مورد علاقه خود را ذخیره کنید.

ثبت نام


منبع: https://www.wellplated.com/،ppin-john-recipe/