برنج قهوه ای سرخ شده با سبزیجات آسان



این سبزی برنج سرخ شده قهوه ای آسان سادگی در بهترین حالت خود است! بوت ، آن بسیار آسان و خوشمزه است! ساخته شده با منگنه های آشپزی آسان برای ظرفی که در یک لحظه کنار هم قرار می گیرد! چه ،ی دستور پخت برنج سرخ شده با پایه گیاهی خوب را دوست ندارد؟

برنج سرخ شده قهوه ای آسان سبزیجات که روی یک بشقاب سفید در مقابل پس زمینه ای روشن آبکاری شده است

چیزی در مورد برنج سرخ شده وگان وجود دارد که آن را بسیار راحت می کند! پس از بازگشت به خانه از یک روز کاری طول،، چه ،ی می خواهد چیزی بیش از حد مفصل آماده کند؟

پختن این غذا بیش از چهل دقیقه طول نمی کشد (و اگر روز یکشنبه مقداری برنج برای یک هفته پخته باشید بسیار کمتر است!). آن را با مقداری سوپ داغ و ترش گیاهی، اسپرینگ رول های توفو یا توفو وانتون های سرخ شده ترد برای یک وعده غذایی کامل سرو کنید.

شما چی فکر میکنید؟ آیا این دستور پخت برنج سرخ شده با برنج قهوه ای را امتحان می کنید؟ خوش طعم و خوشمزه است! به دنبال آن برو!

چرا این دستور العمل کار می کند

  • از تمام باقی مانده سبزیجات خود استفاده کنید. می د،د، آن هویج های غمگین داخل یخچال یا فلفل قرمز چروکیده ای که فکر می کردید دور بریزید یا اسفناج پژمرده ای که فراموش کرده اید استفاده کنید. همه آنها در این دستور پخت برنج قهوه ای سرخ شده کاربرد خود را پیدا می کنند!
  • ایده آل برای شب های هفته اگر از قبل برنج قهوه ای را آماده کرده باشید، این شام سریع و آسان در حدود بیست دقیقه آماده می شود.
  • غلات کامل وعده های غذایی را سالم تر و دل،ب تر کنید!

چه چیزی در این برنج قهوه ای سرخ شده وگان می آید

تنها چیزی که برای این برنج قهوه ای سرخ شده نیاز دارید، مقداری سبزیجات تازه و برنج قهوه ای پخته شده است. همه چیزهایی که نیاز دارید اینجاست:

مواد تشکیل دهنده برنج سرخ شده قهوه ای آسان سبزیجات با یک سطح سبک اندازه گیری شده است
  • روغن کنجد: به برنج سرخ شده قهوه ای طعم خوش آجیلی و دودی اضافه می کند اما می تو،د از روغن زیتون یا هر روغن دیگری که در دست دارید استفاده کنید. برای داشتن طعمی مشابه هنگام استفاده از روغن دیگری، مقداری دانه کنجد روی آن بپاشید.
  • معطرها: دستور غذا با پیاز قرمز و سیر شروع می شود.
  • سبزیجات: ما از نخود فرنگی منجمد و هویج تازه ،د شده استفاده خواهیم کرد. همچنین می تو،د به جای آن از مخلوط نخود فرنگی و هویج منجمد استفاده کنید و از ،د ، هویج خودداری کنید.
  • توفو فوق سفت: توفو به لطف روغن کنجد ترد و برشته می شود. یام اگرچه برنج قهوه ای پروتئین گیاهی خوبی دارد، اما توفو مملو از آن است و بعد از یک تمرین بعد از ظهر خوب، آن را به یک وعده غذایی عالی تبدیل می کند. اگر می خواهید بیشتر بد،د، در اینجا راهنمای همه چیز توفو است.
  • برنج قهوه ای: این دستور پخت از برنج پخته شده استفاده می کند. من به شدت توصیه می کنم آن را از قبل تهیه کنید.
  • من بید هستم: طعم شور و شور را اضافه می کند. می‌تو،د با آمینوهای نارگیل یا تاماری یک گزینه بدون گلوتن جایگزین کنید.

طرز تهیه برنج سرخ شده قهوه ای

  • 1) برنج قهوه ای را بپزید پیروی از دستورالعمل های بسته
  • 2) در یک ماهیتابه بزرگ یا روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، پیاز، سیر، نخود فرنگی، هویج و توفو ،د شده را در روغن کنجد تفت دهید تا پیازها نرم و شفاف شوند.
مواد لازم برای برنج سرخ شده قهوه ای آسان سبزیجات به تابه اضافه شده است
فرآیند اضافه ، توفو به ماهیتابه
  • 3) برنج قهوه ای پخته شده و سس سویا را اضافه کنید. 5-8 دقیقه بپزید و مرتباً هم بزنید.
فرآیند اضافه ، برنج به ماهیتابه
فرآیند اضافه ، سس سویا به ماهیتابه

نکات تخصصی و سوالات متداول

  • برنج قهوه ای را زودتر درست کنید. برنج سرخ شده وقتی با برنج سرد درست شود طعم بهتری پیدا می کند و همچنین باعث صرفه جویی در وقت شما برای تهیه غذا می شود!
  • هنگام اضافه ، سبزیجات اضافی، آنها را تاس کوچک کنید! این نکته کلید پخت سریع است.
برای برنج سرخ شده باید از برنج قهوه ای استفاده کرد یا سفید؟

هر کدام! در حالی که برنج سفید برنج سنتی است که برای برنج سرخ شده استفاده می شود، برنج قهوه ای یک غلات کامل است و اگر می خواهید یک وعده غذایی مغذی تری داشته باشید، حاوی مواد مغذی بیشتری است.

راز برنج سرخ شده خوب چیست؟

با آماده ، همه مواد از قبل شروع می شود تا بتو،د همه چیز را سریع بپزید. حتما از حرارت بالا و در صورت امکان از ووک برای پخت آن استفاده کنید. این باعث می شود که سبزیجات ترد به جای پخته شدن بیش از حد آنها، ترد شوند. در آ، از برنج سرد استفاده کنید. اگر از برنج تازه پخته شده استفاده می کنید، برنج سرخ شده نرم تر از زم، است که با برنج از قبل پخته و سرد می پزید.

برنج سرخ شده سبزی آسان کامل شده روی یک بشقاب سفید در پس زمینه ای روشن در کنار چاپستیک ها

تغییرات

  • سبزیجات: سبزیجات را با سبزیجاتی که در دست دارید جایگزین کنید که برای سرخ ، خوب کار می کند. کلم بروکلی، گل کلم، قارچ، فلفل دلمه ای، بوک چوی و جوانه لوبیا تنها چند مورد هستند.
  • توفو نداره؟ توفو را با تمپه یا ادامام ،د شده عوض کنید.
  • هوس نودل؟ برنج قهوه ای را با نودل سوبا سبوس دار یا رشته دیگری که دوست دارید عوض کنید.
  • تند: آن را با کمی سریراچا یا فلفل قرمز ،د شده تند درست کنید.

بیشتر شام های وگان سریع

ع، ها توسط آلفونسو رویا

برنج سرخ شده قهوه ای آسان سبزیجات که روی یک بشقاب سفید در مقابل پس زمینه ای روشن آبکاری شده است

برنج قهوه ای سرخ شده با سبزیجات آسان

تونی اوکاموتو

این سبزی برنج سرخ شده قهوه ای آسان سادگی در بهترین حالت خود است! بوت ، آن بسیار آسان و خوشمزه است! ساخته شده با منگنه های آشپزی آسان برای ظرفی که در یک لحظه کنار هم قرار می گیرد! چه ،ی دستور پخت برنج سرخ شده با پایه گیاهی خوب را دوست ندارد؟

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 30 دقیقه

زمان کل 35 دقیقه

دوره شام نهار

غذا آسیایی

خدمات 3 وعده های غذایی

کا،ی 307 کیلو کا،ی

  • برنج قهوه ای را طبق دستورالعمل بسته بپزید.

  • در یک تابه بزرگ و روی حرارت متوسط ​​رو به بالا، پیاز، سیر، نخود فرنگی، هویج و توفوی ،د شده را در روغن کنجد تفت دهید تا پیازها نرم و شفاف شوند.

  • برنج قهوه ای پخته شده و سس سویا را اضافه کنید. 5-8 دقیقه بپزید و مرتباً هم بزنید.

  • برنج قهوه ای را زودتر درست کنید. برنج سرخ شده وقتی با برنج سرد درست شود طعم بهتری پیدا می کند و همچنین باعث صرفه جویی در وقت شما برای تهیه غذا می شود!
  • هنگام اضافه ، سبزیجات اضافی، آنها را تاس کوچک کنید! این نکته کلید پخت سریع است.

کا،ی: 307کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 49gپروتئین: 12gچربی: 7gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 3gچربی اشباع شده: 3gسدیم: 731میلی گرمپتاسیم: 426میلی گرمفیبر: 6gقند: 4gویتامین A: 3749IUویتامین سی: 13میلی گرمکلسیم: 60میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط برآورد هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیرقابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر یا خسارت ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/brown-fried-rice/